Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Problem ze stacyjką


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem ze stacyjką : załaczając rozrusznik muszę ręcznie cofnąć kluczyk, jak kluczyk jest w pozycji po włożeniu jak również po załączeniu zapłonu można nim swobodnie kręcić (o dobre 30 stopni) bez najmniejszego oporu, jak się czasem źle ustawi to brakuje świateł itp...

Przeczytałem sporo postów na ten temat i mam prawie pewnośc co trzeba zrobić: wymiana kostki stacyjki.

Tylko, że prawie czasem robi sporą różnicę. I pytanie do kogoś kto miał takową kostkę w reku: czy kostka ma w sobie jakiś mechanizm ze sprężynką?? tzn odpowiedzialny za to, że kluczyk zatrzymuje się bez luzu w poszczególnych położeniach bądź samoczynnie powraca po załączeniu rozrusznika. Czy może w stacyjce jest dodatkowa sprężynka??

Opublikowano

leoncjo mialem taka sama sytuacje i byla to wlasnie kostka.. :good:

Bierz w ciemno.. :wink4:

Opublikowano

Witam

Ja tez wymieniałem kostkę w stacyjce, moja poprostu pękła, rozebrałem ją do końca i potwierdzam, że to właśnie ta kostka jest elementem, który odbija kluczyk - jest w niej sprężyna.

Aha, jezeli chcesz wymienić to kup ori, cena w ASO to niestety ok 100zł. Ja kupiłem zamiennik i teraz przy wysiadaniu nie działa mi brzęczyk zapalonych światem, nie mam domykania szyb i nie uzbraja mi się ori alarm przy zamykaniu.

Opublikowano

Kupuj FEBI albo SWAG

Ja kupilem SWAG ~40zl i wszystko ok.. :good:

Opublikowano

Dzięki :).

To się nazywa konkretna odpowiedź.

Gdyby można było dodawać plusy za pomoc..... :cool1: ...... dał bym po jednym za każdą odpowiedź.

Opublikowano

Witam, mam taki sam problem, tzn.

Jak odpalam auto, to kluczyk zostaje w pozycji załączenia rozrusznika i musze go "ręcznie cofnąć".

Pytanko, może ma ktoś jakieś zdjęcia/opis jak sie dobrać do tej kostki i jak to wogóle wygląda?

PS. Czy trzeba zdejmować kierownice (odpinać poduszke)?

Pozdrawiam

Łukasz

Opublikowano

Aby wymienić kostkę stacyjki, trzeba zdjąć dolną osłonę kolumny kierownicy. Co za tym idzie, trzeba zdjąć całą kierownicę.

Tutaj masz opis jak to zrobić: http://www.a4-klub.pl/smf/immobilizer-t2784.0.html

Dwa ostatnie zdjęcia ukazują obudowę stacyjki. Na drugim jej końcu jest czarno-fioletowa wtyczka, z wiązką kabli. Między nią, a obudową stacyjki, znajduję się biała kostka z którą jest przyczyną problemu.

Aby ją wymienić, trzeba odpiąć wiązkę kabli, odkręcić 2 śrubki (dwa czerwone punkty, widoczne na przedostatnim zdjęciu), wyjąć starą kostkę i zamontować nową. Potem złożyć wszystko do kupy w odwrotnej kolejności.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...