Jump to content
15 15
michalm320

Zestaw naprawczy włącznika świateł

Recommended Posts

Moim zdaniem to kombinatoryka, tym bardziej, że w B6 zasilanie fotochromu idzie z włącznika świateł, a w B7 ze skrzynki bezpieczników.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak inne zestawy naprawcze ale u mnie po założeniu pokrętła byly spore luzy w stosunku do orginalnego. Pokrętło udało mi sie zdemontować bez większych uszkodzeń. Podkleiłem je klejem na gorąco i jest git.

Edited by pikaczu2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniałeś same pokrętło czy ring też? Jak już to musisz obie rzeczy wymienić ponieważ zamienniki są względem siebie spasowane i odbiegają od wymiaru nomianlnego orginalnego przedmiotu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, jedno i drugie zostalo wymienienione. Ale np. po wyciagnięciu przelacznika do pozycji wlączonych swiatel przeciwmgielnych był wyczuwalny duzy luz. Pokretlo ruszało sie na wsystkie strony, co mine nieco irytowało. Pomogło przyklejenie. Moze wada mojego zestawu naprawczego..

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może przy wyciaganiu starego pokrętła uszkodziles mocowanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co czytam to z tym pokrętłem są cyrki. Albo ma duży luz albo ciężko zamontować. Ja na szczęście pokrętło zostawiłem ori bo było nie zniszczone a wykorzystałem tylko pierścień z ikonami. Jednak wymiana pokrętła mnie przeraża bo może się to skończyć zakupem całego wyłącznika.


:audi::quattro: i wszystko jasne.                       

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gdzie tam cyrki - 15 minut pracy na spokojnie z Dremelem w łapce i wymienione.

Fakt, że lekki luz na pokrętle jest, ale pierścień go niweluje i wcale nie czuć tego luzu. Bez pierścienia pokrętło delikatnie lata na boki.


Nothing is true... Everything is permitted...

A4 B6 1.8T AMB QUATTRO

Share this post


Link to post
Share on other sites

To przełączj pokrętło do pozycji włączonych świateł przeciwmgielnych. Wtedy luz jest bardzo wyczuwalny..

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie sprawdzałem tego chyba. Będę w samochodzie to obczaję.

W każdym bądź razie - po złożeniu to już się raczej nie da tego podkleić ani nic z tym zrobić bez niszczenia włącznika, więc będzie musiało tak zostać.


Nothing is true... Everything is permitted...

A4 B6 1.8T AMB QUATTRO

Share this post


Link to post
Share on other sites

albo wsadz w imadlo i rozpiłuj gore i schodzi, 3 min roboty

http://s29.postimg.org/qig7x8obn/4372471992.jpg

czerwona linia to miejsce ciecia z jednej i z drugiej podcinasz na tej samej wysokości, tylko tak zeby w srodku nie przeciac tego mocowania

Tak też poszlo:kox: katowka 30sek i spada sam:decayed:uba9enus.jpg

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Jak nowy... aż trudno uwierzyć...


Motocykle to nie Wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
n1pbow.jpg

Pranie tapicerek, co do ceny na pewno się dogadamy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokrętło da się wymienic bez cięcia i wiercenia. trzeba rozebrać włącznik / rozpołowić / i dobrać sie cienkim śrubokrętem do tych białych zapadek co ustalają pozycje pokretła. Robiłem tak wiele razy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam kolegów. Ja również zastosowałem taki zestaw naprawczy. Pokrętło potraktowałem szlifierką kątową i jakoś udało się wyjąć. Ale podobnie jak koledzy miałem problem - nowe pokrętło po założeniu było luźne - ja owinąłem trzpień, który wchodzi do włącznika taśmą izolacyjną. To rozwiązanie zdało egzamin i nie trzeba było nic kleić.

A odnośnie koloru to nie jest źle - być może odcień jest lekko inny ale przynajmniej nie razi ta odrapana guma. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby tak jeszcze pozostałe guziki do klimatroników, kubków, wizytowników sprzedawali na alle drogo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja niestety nie znalazłem tego tematu jak podchodziłem do wymiany i niestety wyciągłem pokrętło razem z bolcem teraz walcze aby to jakos całe poskladac...

Gdybym wiedział dożuciłbym pare groszy i kupił cały przełącznik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie Panowie. Od dłuższego czasu posiłkuję się waszym forum, ale dopiero teraz piszę pierwszy post.

Ja poradziłem sobie z tym pokrętłem bez cięcia i zbędnych kombinacji. Wyciągnąłem je jak najwyżej w pozycję przeciwmgielnych, następnie przechyliłem, żeby zrobiła się mała szczelina między pokrętłem i osłoną, wsadziłem tam śrubokręt i podważyłem... Trochę siły w to trzeba było włożyć, ale w końcu środkowy uchwyt pękł i pokrętło wyskoczyło. Później wystarczyło wydostać resztę z pokrętła ze środka tego trzpienia i po robocie. Całość zajęła mi ok 10 min.

Polecam ten zestaw naprawczy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem taki zestaw kompletne badziewie na ringu żaden zatrzask nie pasował do wyłącznika a samo pokrętło było za długie i nie chciało się zatrzasnąć i było dłuższe od oryginalnego. Kupiło to na allegro chyba z 200 osób skończyło się na nowym wyłączniku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak by Audi składało się z takich części jak ten zestaw , to by się nazywało trabant

Popieram jakość tego do oryginału tragiczna tzn całkiem inny plastik no ale cena robi swoje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałem kpl wahaczy z łącznikami i śrubami do Audi A4 za 350PLN. Wymienia się je tak jak filtr powietrza , oleju, co 10 -12tys km. Niektórzy myślą że trafili okazję za taka cenę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie Panowie. Od dłuższego czasu posiłkuję się waszym forum, ale dopiero teraz piszę pierwszy post.

Ja poradziłem sobie z tym pokrętłem bez cięcia i zbędnych kombinacji. Wyciągnąłem je jak najwyżej w pozycję przeciwmgielnych, następnie przechyliłem, żeby zrobiła się mała szczelina między pokrętłem i osłoną, wsadziłem tam śrubokręt i podważyłem... Trochę siły w to trzeba było włożyć, ale w końcu środkowy uchwyt pękł i pokrętło wyskoczyło. Później wystarczyło wydostać resztę z pokrętła ze środka tego trzpienia i po robocie. Całość zajęła mi ok 10 min.

Polecam ten zestaw naprawczy!

Cześć,

Mógłbyś podesłać link do zestawu który polecasz...?

Pozdrawiam,

Darek

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kupiłem ten

http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-wlacznik-przelacznik-swiatel-00-07-i5063996459.html

i jest bdb, 0 luzów w pozycji p.mgielnych także polecam. Co do montażu to wystarczy wyjąć przełącznik wysunąć do pozycji p.mgielnych przód (czyli na maxa) i zwykłym nożem do chleba odciąć do okoła gałkę tak aby tylko góra została a reszta zapadnie się wystarczająco aby małym śrubokręcikiem podważyć zaczepy i wyjąć pozostałość ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

opisałem w pdf-ie rozbiórkę włącznika do wymiany tarczy i pokrętła krok po kroku dla tych którzy nie chcą podchodzić do niego z kątówką :decayed:

https://www.dropbox.com/s/0h22vgymc4yib68/rozk%C5%82adanie%20w%C5%82%C4%85cznika%20%C5%9Bwiate%C5%82%201.pdf?dl=0

pozdrawiam Tomek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymiana jest bajecznie prosta (10 minut).

Ja kupiłem zestaw od tego gościa: http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-wlacznik-przelacznik-swiatel-00-07-i4903981884.html

Idealnie spasowana. Jakość rewelka. Polecam.


Jak by Audi składało się z takich części jak ten zestaw , to by się nazywało trabant

Popieram jakość tego do oryginału tragiczna tzn całkiem inny plastik no ale cena robi swoje

Co ty popierasz. Jakość jest rewelacyjna. Nawet kolor identyko.

Wszystko spasowane. Za 25 zł macie nówkę !!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

opisałem w pdf-ie rozbiórkę włącznika do wymiany tarczy i pokrętła krok po kroku dla tych którzy nie chcą podchodzić do niego z kątówką :decayed:

https://www.dropbox.com/s/0h22vgymc4yib68/rozk%C5%82adanie%20w%C5%82%C4%85cznika%20%C5%9Bwiate%C5%82%201.pdf?dl=0

pozdrawiam Tomek

Mogę potwierdzić bardzo dobą procedurę rozbiórki i wymiany elementów włącznika , ale zostanę przy swoim zdaniu że "Jak by Audi składało się z takich części jak ten zestaw , to by się nazywało trabant "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yacek66 no to troszkę przepłaciłeś bo tego sprzedawcę co poleca taxford to ten sam co twój a cena prawie o połowę w dół...wątpię że czymś się różnią

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
15 15

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...