mateusz16 Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 Witam Samochód czasami przestaje przyspieszać na 4 biegu powyżej 3 tyś obrotów. Odcina mu moc. Proszę o analizę logów: logi statyczne: Basic settings Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy normalne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 003 oraz 011 był robiony na 4 biegu, reszta na 3. logi dynamiczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM W engine były trzy błędy, po usunięciu wracają dwa. 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to Plus Błędy które wracają: 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent ---------- Post dopisany 14-07-2014 at 21:06 ---------- Poprzedni post napisany 13-07-2014 at 21:24 ---------- Pomoże ktoś? ---------- Post dopisany 19-07-2014 at 03:33 ---------- Poprzedni post napisany 14-07-2014 at 21:06 ---------- up
OLIVER Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 1.masz coś z zaworem N18 (to ten od EGR) 2 masz coś nie halo z czujnikiem ciśnienia doładowania (chyba padniety...) Może ktoś coś wiecej Ci dopisze
mateusz16 Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Opublikowano 19 Lipca 2014 Ok, sprawdzę te czujniki. Z logów coś widać?
kajro28 Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 przepływka nieciekawie wygląda(spróbuj wyczyścić) i turbo nie pompuje jak powinno... spróbuj zawór n75 podmienić... i przedewszystkim szukaj nieszczelności
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się