Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do oceny A4 B5 1.9 TDI oraz dwa błędy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :hi: Samochód czasami przestaje przyspieszać na 4 biegu powyżej 3 tyś obrotów. Odcina mu moc.

Proszę o analizę logów:

logi statyczne:

Basic settings

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy normalne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Log 003 oraz 011 był robiony na 4 biegu, reszta na 3.

logi dynamiczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

W engine były trzy błędy, po usunięciu wracają dwa.

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-00 - Short to Plus

Błędy które wracają:

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

---------- Post dopisany 14-07-2014 at 21:06 ---------- Poprzedni post napisany 13-07-2014 at 21:24 ----------

Pomoże ktoś?:kwasny:

---------- Post dopisany 19-07-2014 at 03:33 ---------- Poprzedni post napisany 14-07-2014 at 21:06 ----------

up

Opublikowano

1.masz coś z zaworem N18 (to ten od EGR)

2 masz coś nie halo z czujnikiem ciśnienia doładowania (chyba padniety...)

Może ktoś coś wiecej Ci dopisze :wink:

Opublikowano

Ok, sprawdzę te czujniki. Z logów coś widać?

Opublikowano

przepływka nieciekawie wygląda(spróbuj wyczyścić) i turbo nie pompuje jak powinno... spróbuj zawór n75 podmienić...

i przedewszystkim szukaj nieszczelności

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...