benson19899 Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Witam Przed oddaniem auta do mechanika auto miało kilka usterek: * uszkodzona sonda lamda (odłączyłem ją) * max temp. silnika 70 C * lekko dziurawy tłumik Wszystko było idealnie auto normalnie wkręcało się na obroty itp. Po odebraniu auta od mechaników do 3000 obrotów jest dobrze jednak powyżej zaczyna przerywać oraz szarpać max prędkość to 100km/h Wymienili termostat teraz jest temp 90 C, oraz zespawali tłumik. Dodam, że odpala normalnie, obroty nie falują, nie gaśnie.
woytazz Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Nie grzebali Ci przypadkiem przy zapłonie?
szakal222 Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Mozesz miec niedostatek paliwa Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
benson19899 Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Opublikowano 15 Lipca 2014 Nie grzebali Ci przypadkiem przy zapłonie? nie. Mechanik stwierdził, że to zapchane tłumiki, ale przez ponad rok u mnie i u poprzedniego właściciela było ok, nagle tłumiki się zapchały?
zwalowy Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Mozesz miec niedostatek paliwaWysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2 bardzo w to watpie lecz nie mowie ze nie mozliwe...ale kiedys sasiiad walczyl ze swoim cipeciento i nie mogl dojsc do ladu dopiro po jakims czasie okazalo sie ze kat sie rozlecial i zapchal wylot.... przepraszam zle cytowalem chodzilo mi o wypowiedz kolegi o zapchanych tlumikach
szakal222 Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Ok tez moze byc ale predzej by go zmulilo .sprawdzic warto Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
benson19899 Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Opublikowano 15 Lipca 2014 Kat już dawno wycięty więc to nie wina katalizatora.
szakal222 Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Sprawdz cisnienie na listwie wtryskowej bo mi to wyglada na zbyt mala ilos paliwa podawana na nia.do momentu kiedy mu styka np3000 tys.obr.jedzie a pozniej cisnienie spada. I koniec mocy Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
baraka Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Byc może zasyfiony smok pompy paliwa w baku,kiedys dobralem sie do pompy.Pod smokiem było zassane pełno kamienia takiego jak w starym czajniku;/..Kamienia z wody,nie wiem jak to mozliwe w każdym razie bylo naskładane tego cala łyżka stołowa,blokowało pompe,odessalem całe paliwo i dokladnie przeczyscilem tego smoka,auto dostalo kopa.
zwalowy Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Sprawdz cisnienie na listwie wtryskowej bo mi to wyglada na zbyt mala ilos paliwa podawana na nia.do momentu kiedy mu styka np3000 tys.obr.jedzie a pozniej cisnienie spada. I koniec mocyWysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2 tez o tym pomyslalem.....moze pada pompa i daje zbyt male cisnienie...to sie potrafi stac z chwili na chwile jakis czas temu na przeciwko mojego domu mlody chlopak walczyl ze swoja A4 1.6 bo nie chcial zapalic a dopiero co podjechal...pilowal i pilowal ten silnik a on ni w zab nie chcial zapalic...zlitowalem sie i wzielem lapa kabel i poszedlem do niego...bledy nic nie powiedzialy bo byl jeden od lambdy a 2 od napiecia zasilania sterownika bo jak pilowal aku padlo i podladowal dzieki zyczliwemu czlowiekowi przez kable z 2 auta....mowie mu ze cos jest z paliwem bo na tyle krecenia powinno dawac jak diabli benzyna a tam nic mimo ze mozna nos w wydech wetknac....mial gas wiec mowie odpalmy go awaryjnie z gazu bo okazalo sie ze mial ta sama centralke co ja (Diego G3)..ale ten co mu zakladal ta instalacje spapral sprawe bo centralka zaczynala pracowac kiedy juz silnik pracowal...paranoja jakas..wiec ani z PB ani LPG..wiec auto na lawete i 100 kilo do domu wiec slono zaplacil....po jakims czasie znow sie pojawil i zapukal do drzwi z flacha weselna bo dopiero co sie ozenil i kiedy spytalem co bylo powiedzial ze padla pompa w baku..wymienil i auto znow smiga,wydal 200 zl wiec koszt nie az tak tragiczny....mowie mu jeszcze jedz do gaziolow niech Ci kable przepna od LPG zeby mozna bylo awaryjnie odpalac z gazu bo w takiej sytuacji wlasnie to dupe ratuje.....podkreslam-dopiero co zgasil silnik ale juz wiecej nie zapalil..wiec i tu moze byc podobna sytuacja bo pompa jeszcze jakos kula ale w pewnym momecie klapa...wiec chlopie sprawdz uklad paliwowy
benson19899 Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Opublikowano 27 Lipca 2014 Dzisiaj wymieniłem tłumiki (końcowy i środkowy) jak mechanik który spartaczył kazał i nadal to nie to (tłumiki od diesla) Jedyny błąd po podłączeniu pod VAG'a to sonda lamda. Zastanawiam się nad wymianą sondy, ale czy to aby ma sens? ---------- Post dopisany 27-07-2014 at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany 24-07-2014 at 20:38 ---------- Problem rozwiązany. To nie żadne tłumiki tylko przepływomierz. Dziś odłączyłem kostkę i się przejechałem auto "ożyło" tylko, że jeździć się tak nie da ponieważ przy ruszaniu auto gaśnie i trzeba ciągle wciskać gaz do dechy, aby ruszyć.
eXik Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 A jednak taka drobnostka Cieszymy sie ze rozwiazany problem, szerokosci zycze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się