gregfr Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 Witam, bardzo prosze o analize logow... padl mi samochod na trasie, najpierw zaczelo nim szarpac, zaswiecila sie kontrolka ESP i stracil moc. Zjechalem, zgasilem, odpalilem ponownie i problem zniknal. Zrobilem nastepne 300 km, ale przy jednostajnej jezdzie miedzy 2100 - 2300 tys. obrotow bylo lekkie szarpanie i tak jakby samochod cos hamowalo. Po 450 km nagle stracil moc,zasiecila sie kontrolka ESP i Check, zaczelo nim szarpac i po jezdzie.... Sciagnalem samochod do najblizszego poleconego mechanika 400 km laweta.Podlaczyl kompa i wywalilo 2 bledy: - "469A Zawor dla Unit Injector cyl. 1, usterka w obwodzie pradowym" - "412D Przerywacz spalania cylinder 1 rozpoznany". On stwierdzil, ze wtryski. Znalezlismy na szybko (pol dnia) komplet uzywanych wtryskow od AWX (w etce podobno te same), odpala bardzo ladnie, ale na jalowym strasznie trzepie silnikiem i cala buda, do tego ma podobne objawy - tzn glownie na zimnym albo przy przyspieszaniu ma szarpniecia, jakby wcisnac na chwile hamulec lekko. Musialem wracac do pracy, poza tym bylem 350 km od domu,wiec zrobilem nim 900 km na tych wtryskach... za bardzo sie nie znam,. ale czy to bedzie jedyny problem, bo zauwazilismy z mechanikiem, ze bardzo faluje mi dawka paliwa, a nie wiem czy to jest z tym zwiazane? Zrobilem logi statyczne, jak trzeba bedzie doloze dynamiczne.... 1.Grupy: 000,001,002 2.Grupy: 004,007,013 3.Grupy: 014,018,023 4.Grupy: 000 5.Grupy: 004,007,013 6.Grupy: 003 7.Grupy: 011 ---------- Post dopisany 22-07-2014 at 16:41 ---------- Poprzedni post napisany 18-07-2014 at 22:28 ---------- Panowie, nikt nic nie pomoże ???
przemik Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Problem tkwi w pompkach. Pracują ewidentnie zle. Albo zle wyregulowane/wymienione , albo te co kupiłes na niewiele się nadają...
gregfr Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Opublikowano 23 Lipca 2014 Dziękuję bardzo za informacje. Pewnie wymienione pompki to kiszka bo były załatwione w 24 h byle tylko jeździł...
gacekmen1 Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 dużo dałeś za te byle jakie pompki ? może do czasu kiedy masz te i masz czym dojezdzac do pracy to warto stare wysłać do regeneracji o ile się jeszcze nadają
gregfr Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 Taki mam zamiar, a pompki mogę zwrócić za tydzień i oddadzą mi kasę bo to po znajomości. Tak jest właśnie kupować kota w worku... musze te oddać do regeneracji,bo 1500 zł za 1 nowa sztukę to nie dam... lepiej chyba byłoby już silnik wymienić, tylko nie dostane do tego modelu silnika 2-3 letniego....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się