Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8T lift


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałem przedstawić moje A4 B5 sedan po lifcie :D

Silniczek 1.8T 150KM fwd.

Co zrobiłem:

- gwint MTS,

- koła Keskin KT-1 17x8,5j + Nankang 195/40,

- xenon 6kk

- postoje USA,

- halogeny żółte,

- blow off properfekt,

- downpipe zmaiast kata,

- jakieś tam granie w bagażniku,

- dystanse przód 8mm,

Tak wyglądałą po kupnie(2012):

Zdj_cie0020.jpg

Zdj_cie0022.jpg

I powoli działałem, myślę, że w dobrym kierunku :)

10258462_10152366670631427_204986970976163930_o.jpg

10286884_663838873653505_7034998672411132341_o.jpg

20140319_020111.jpg

20140519_135009.jpg

DSCN0793.jpg

DSCN0815.jpg

IMG_1023m.jpg

Zdjęcia troszke nieaktualne bo niemam nic świeżego, obecnie jest gwint skręcony na maxa co daje niecałe 2,5 cm od ziemi do wachacza, halogeny na żółto i z przodu 8mm dystansu :) Dodam jeszcze, że auto jeździ na codzień, w zeszłym roku zrobiło na takiej glebie niecałe 30000 km :)

Pozdro! :D

Opublikowano

kosa wyglada, ale wspolczuje tyle km zrobic na takiej glebie :grin: ile do nadkola masz? :jerk: az chce sie krecic w dol ale wez jezdzij :facepalm:

Opublikowano

No znalazłem w końcu kogoś kto wali kilometry podobnie jak ja i gwint już ma. Jak to się ma do kosztów eksploatacji, zużycia gwintu i komfortu jazdy? Ja od zakupu a4 w styczniu 2014 zrobiłem już ponad 12 tyś i zastanawiam się czy iść w ten gwint czy jednak odpuścić sprawę. Na miesiąc średnio od 2 tys do 2,5 się jeździ :)

Opublikowano

Dobra robota :wink: powodzonka przy dalszym modzeniu :hi:

Opublikowano (edytowane)

Dzięki :) niestety niżej się skręcić nie da bo jest na maxa :P co do komfortu, komfort jak komfort, na gwincie musi być twardo żeby ci nadkola opon nie jadły, wszystkie dziury, koleiny w okolicy musisz znać, czasem trzeba nadjechać nawet 5-10 km żeby jechać jakąś lepszą jakościowo drogą :) ale mimo wszystko jest dobrze :thumbup1:

Dawno mnie tu nie było, od tego czasu troche sie zmieniło a mianowicie wpadł AIR, naklejki na dekle i pare innych dupereli ;P oto pare zdęć :D

1907778_622367687877882_4391146808899565

10646653_964504696900336_354212494872559

10708610_1526570807561104_73819173429135

10370349_680539962036235_378469214453166

Edytowane przez miki356
Opublikowano

No ładnie,ładnie!!!Kolego czy Ty przypadkiem nie byłeś w tym roku na zlocie w Rothenburgu?

Opublikowano

No tak właśnie sobie skojarzyłem,że stałeś na Rothen.Furka git!Teraz jak masz AIR dawaj większe koło!

Opublikowano (edytowane)

1404411_767556416613494_1170488850540823 tak na zakończeniu sezonu sie to prezentowało w Gliwicach :)

Na przyszły sezon, inne kółko, troszke go odmalować i MOC MOC MOC :D

Edytowane przez miki356
Opublikowano

No fajne wozidlo kolka tez mi sie podobaja,w jaki setup celujesz jak chodzi o horse power :P

Opublikowano

Jakby to kólko było cal wyżej bo tak troszke ginie, poza tym spoko projekt :)

Opublikowano

Na przyszły sezon napewno coś w 18 calach :) jeśli chodzi o moc to chciałbym przekroczyć 200 KM narazie. Jeśli pod koniec przyszłego roku sie nie sprzeda to może coś więcej :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...