miki356 Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Witam, chciałem przedstawić moje A4 B5 sedan po lifcie Silniczek 1.8T 150KM fwd. Co zrobiłem: - gwint MTS, - koła Keskin KT-1 17x8,5j + Nankang 195/40, - xenon 6kk - postoje USA, - halogeny żółte, - blow off properfekt, - downpipe zmaiast kata, - jakieś tam granie w bagażniku, - dystanse przód 8mm, Tak wyglądałą po kupnie(2012): I powoli działałem, myślę, że w dobrym kierunku Zdjęcia troszke nieaktualne bo niemam nic świeżego, obecnie jest gwint skręcony na maxa co daje niecałe 2,5 cm od ziemi do wachacza, halogeny na żółto i z przodu 8mm dystansu Dodam jeszcze, że auto jeździ na codzień, w zeszłym roku zrobiło na takiej glebie niecałe 30000 km Pozdro!
pablo15005 Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 kosa wyglada, ale wspolczuje tyle km zrobic na takiej glebie ile do nadkola masz? az chce sie krecic w dol ale wez jezdzij
a4bielik Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 szacun za te 30 tyś auto kozak, kumpel ma podobną glebe w audi 80
OficeR Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 No znalazłem w końcu kogoś kto wali kilometry podobnie jak ja i gwint już ma. Jak to się ma do kosztów eksploatacji, zużycia gwintu i komfortu jazdy? Ja od zakupu a4 w styczniu 2014 zrobiłem już ponad 12 tyś i zastanawiam się czy iść w ten gwint czy jednak odpuścić sprawę. Na miesiąc średnio od 2 tys do 2,5 się jeździ
Michu B5 Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 Dobra robota powodzonka przy dalszym modzeniu
miki356 Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 (edytowane) Dzięki niestety niżej się skręcić nie da bo jest na maxa co do komfortu, komfort jak komfort, na gwincie musi być twardo żeby ci nadkola opon nie jadły, wszystkie dziury, koleiny w okolicy musisz znać, czasem trzeba nadjechać nawet 5-10 km żeby jechać jakąś lepszą jakościowo drogą ale mimo wszystko jest dobrze Dawno mnie tu nie było, od tego czasu troche sie zmieniło a mianowicie wpadł AIR, naklejki na dekle i pare innych dupereli ;P oto pare zdęć Edytowane 27 Września 2014 przez miki356
enzo83 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 No ładnie,ładnie!!!Kolego czy Ty przypadkiem nie byłeś w tym roku na zlocie w Rothenburgu?
miki356 Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 byłem byłem tyle, że jeszcze nie na AIRze ;P
enzo83 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 No tak właśnie sobie skojarzyłem,że stałeś na Rothen.Furka git!Teraz jak masz AIR dawaj większe koło!
miki356 Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 (edytowane) tak na zakończeniu sezonu sie to prezentowało w Gliwicach Na przyszły sezon, inne kółko, troszke go odmalować i MOC MOC MOC Edytowane 25 Listopada 2014 przez miki356
PiterA4 Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 No fajne wozidlo kolka tez mi sie podobaja,w jaki setup celujesz jak chodzi o horse power
marcino89 Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Jakby to kólko było cal wyżej bo tak troszke ginie, poza tym spoko projekt
miki356 Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 Na przyszły sezon napewno coś w 18 calach jeśli chodzi o moc to chciałbym przekroczyć 200 KM narazie. Jeśli pod koniec przyszłego roku sie nie sprzeda to może coś więcej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się