wasior Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 witam, jako że jestem tu nowy i nie znalazłem takiego tematu może źle szukałem pewnie tak jest jakie macie przebiegi w sowich audi z 1,9TDi ja mam 285tys kupiłem ja miesiąc temu zrobiłem puki co 5 tys wymian rozrządu 20tys temu na co mam f-vat z Niemiec i bite w książkę serwisową zafundowałem mu castrol GTX mineral i niespodzianka jaka mnie spotkała muszę zrobić w tym tygodniu wymianę uszczelki pod głowicą... napisałem ten wątek z ciekawości żywotność tych silników pozdrawiam Mateusz
Voucher Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 Żywotność silnika wg mnie zalezy od tego jak samochod traktowany był przez poprzednich właścicieli. Ojciec mojego kumpla posiada Octavie od nowości z silnikiem 1.9 TDI. Przejechane ma juz ponad 400kkm i caly czas jezdzi . Co ciekawe turbo tez jest od nowosci .
audi.wielun Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 Ja mam AFN-a z obecnym przebiegiem żeczywistym 182 500 jak kupiłem (kwiecień)miał 172 500.Olej Motul.Kręci się jak nowy!!! Miło się nim śmiga i oceniam ten silnik jako bardzo dobry
Musashi Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 ja mam 285tys kupiłem ja miesiąc temu zrobiłem puki co 5 tys wymian rozrządu 20tys temu na co mam f-vat z Niemiec i bite w książkę serwisową zafundowałem mu castrol GTX mineral jestes pewien ze po wymianie rozrzadu przejechano 20.ooo km? wiesz ze przebieg mozna sfałszowac? wiesz jakie sa skutki zerwania paska? no i to co mnie powalilo mineral do diesla?????????? :doh1:
GRazny Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 no i to co mnie powalilo mineral do diesla?????????? :doh1: heh... no ciekawa opcja... troszkę oszczędności a później zmiana silnika...
Musashi Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 no i to co mnie powalilo mineral do diesla?????????? :doh1: heh... no ciekawa opcja... troszkę oszczędności a później zmiana silnika... najbardziej ucieszy sie turbulum "fajnie "wygladaja w srodku, motorki eksploatowane na mineralach
audi.wielun Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 Olej castrol GTX-mineral do to totalna porażka.Poczytaj jaki trzeba zapodać i nie patrz na przebieg
Cuber Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 Panowie trzymajmy sie tematu :gwizdanie:
audi.wielun Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 Żywotność silnika wg mnie zalezy od tego jak samochod traktowany był przez poprzednich właścicieli. Ojciec mojego kumpla posiada Octavie od nowości z silnikiem 1.9 TDI. Przejechane ma juz ponad 400kkm i caly czas jezdzi . Co ciekawe turbo tez jest od nowosci . Zgadzam się z tym że o silniki TDI trzeba dbać.Przede wszystkim wymiany servisowe na czas oraz jazda z głową-nie mulić ich a jeżdzic raczej dynamicznie.100%zadowolenia!!!
dudek81 Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 Mój ma lekko ponad 200 000. A ile naprawdę to nikt nie wie. Ostatnio mechanik jak usłyszał, że mam 200 000 to na siłę chciał mi zmienić syntetyk na pół syntetyk. Zalałem pełny syntetyk, bo nie widzę sensu zmieniania na pół syntetyk.
marewel Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 W polsce ciezko znalezc B6 kolo rocznika 2001 z przebiegiem mniejszym niz 300tysi a Wy piszecie ze auta z rocznika 1996-98 maja po 180tys. Popatrzcie na ogloszenia w DE tam auta z 2005 maja nalatane po 280tys to co wasze prze te lata staly w stodole? Temat bez sensu.
YATES Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 A moja B5 , diesel 1,9 TDI rocznik 2000 - 125 000km
OLO_GDA Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 niby pytanie o 1,9 ale dorzuce swoje trzy gorsze:) a4 3.0tdi ktora sie lakeiruje dla mnie . ma 96tys a jest z 2006 roku... ja ciagle usuiluje sprzedac 406 z 2003 a mam prawie 200tys... i to sa dla mnie realne przebiegi diesli. kolo 40- 50 tys rocznie, bo wtedy to ma sens. a opowiesci ze diesel z 98 roku ma 200 tys to na CartoonNetwork powinny leciec bo to bajeczki nei z tej ziemi :] zeby nie bylo klotni to dodam ze wiem ze sie zdarzaja ale takie auta nie trafiaja do przypadkowych klientow tylko zostaja w rodzinie albo sa naprawde drogie...
sosiek Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Mój AFN ma licznikowo nalatane 210 kkm ale ja go oceniam na +100 kkm, pomimo tego we wnętrzu autka nie widać znacznych śladów zużycia- ale to w końcu AUDI
domelq Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Moja ma ponad 210 kkm, ale również oceniam ją na dobry stan. Jak najbardziej przebieg ma niewielki wpływ na żywotność. Tylko jakość i charakter jazdy włąściciela. Auto może mieć 120 kkm i co z tego i cały czas ciągnie jakieś przyczepy itp.
dragon661 Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Moje cacko na liczniku ma 237kkm, jednak w to nie wierzę, bo zakładając, że taki przypuśćmy Niemiec nie kupował w tamtych czasach diesla po to aby ten stał w stodole więc auto ma 13lat średnio 35kkm rocznie to daje przebieg rzędu 455kkm( plus minus 50kkm).Oczywiście zgadzam się że są wyjątki jednak nie oszukujmy się jest ich bardzo mało. Dziś nie ma co wierzyć w to co jest wyświetlane na liczniku a i mam znajomego który może załatwić książkę serwisową niemiecką jaką tylko chcecie, z jakimi wpisami i pieczątkami jakie chcecie. Ostatnio znajomy przyprowadził z zachodu VW Touarega z książką itd., zadbany nie zniszczony, nie pamiętam 3 lub 4 letni. Przyszły klijent zażyczył sobie przed kupnem wizytę w serwisie i tam po podłączeniu okazało sie że auto ma ponad 400kkm a książka którą posiadał jest fałszywa i co wy na to?? Ja się tylko zastanawiam po co to wszystko? Przecież lepiej czasem znać prawdę o aucie które sie kupuje niż póżniej płakać. Jak szukałem tego mojego wymarzonego audi i oglądałem auta z roczników od 95-98 z przebiegami rzędu 160-180kkm to mi się śmiać chciało. Ps.: Może mi ktoś podesłać link do tematu z olejami do dieseli bo mój mechanik zalał mi silnik olejem mobil1 15W40 bo mówi że przy przebiegu ponad 400kkm syntetyk wycieknie??? ;(
domelq Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t15435.0.html;highlight=jaki+olej
audi.wielun Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 W polsce ciezko znalezc B6 kolo rocznika 2001 z przebiegiem mniejszym niz 300tysi a Wy piszecie ze auta z rocznika 1996-98 maja po 180tys. Popatrzcie na ogloszenia w DE tam auta z 2005 maja nalatane po 280tys to co wasze prze te lata staly w stodole? Temat bez sensu. Ja swoją kupiłem osobiście w Niemczech i nie była tania,bo miała mały przebieg,a to Niemcy cenią więcej niż rocznik.Po pracy silnika widać ile klekot ma przelatane.
domelq Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 ja swój przebieg znam, bo mam ostatni wpis z serwisu ASO na 3 tygodnie przed zakupem auta
Musashi Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 ja swój przebieg znam, bo mam ostatni wpis z serwisu ASO na 3 tygodnie przed zakupem auta sprawdzales ten wpis w ASO? pieczatke zamowisz jaka chcesz, ksiazke serwisowa printed in china kupisz na ebay`u wiec sama ksiazka bym sie nie sugerowal [br]Dopisany: 10 Wrzesień 2008, 10:38_________________________________________________ogolnie watek bez sensu, jaka jest celowosc wpisywania przebiegu, wiadomo ze niemala ilosc egzemplarzy moze sie pochwalic przebiegami powyzej 500.000 km i dla diesla to zadne osiagniecie-normalka. do tego biorac pod uwage powszechne korekty licznikow, bezsens istnienia tego watku sie poglebia
Rekomendowane odpowiedzi