Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 AFN] Auto zgasło i nie chciało odpalić


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy wczoraj miałem mały problem ze swoją A4 , gdy wracałem do domu auto nagle zgasło i nie chciało odpalić . Z holowałem auto do domu i podpiąłem auto pod komputer i nie mogłem połączyć sie z silnikiem , z abs-em , licznikiem i innymi opcjami dało sie połączyć tylko z silnikiem nie . Odpiąłem akumulator i wyjąłem ECU , rozkręciłem go i gorącym powietrzem przeleciałem wszystkie luty . Po złożeniu ECU i podpięciu go do auta podpiąłem kompa i już dało sie połączyć z silnikiem , żadnych błędów nie było i auto bez problemu odpaliło , dodam że z 3 lata temu cały ECU zalał mi olej silnikowy bo pękł ten wężyk w środku i olej dostał sie do środka . Czyżby ECU sie kończy czy jakiś lut puścił , w ECU mam wlutowane podstawki pod nowe kości ale program był robiony z 2 lata temu . Ma ktoś jakiś pomysł ? Czy szukać nowego ECU , jak tak to co będzie jeszcze potrzebne do zmiany ecu ?

---------- Post dopisany 21-07-2014 at 21:10 ---------- Poprzedni post napisany 20-07-2014 at 21:33 ----------

I nikt nie podpowie co to mogło być ? Da sie jakoś obejść IMO przy zmianie ECU ?

Opublikowano

trzeba zakodować vagiem

Opublikowano

też tak miałem że zgasł i nie odpalał tylko że ja miałem coś pomodzone i wyszło że to immo dało w dupe do dziś nie wiem czemu nie odpalał a kompem nie sprawdzałem teraz chodzi bez problemu , może coś z immo się dzieje.

Opublikowano

Też nie wiem co się stało , z imo dało się połączyć i nie było żadnych błędów , tylko z silnikiem nie dało się połączyć . Na razie jeżdżę i nic się nie dzieję . Jak się powtórzy to poszukam innego ECU

Opublikowano

jak coś to mam rózne ECu 100% pewne i sprawne

Opublikowano (edytowane)

Witam, żeby nie zakładać nowego tematu to dopiszę się tutaj, mam podobny problem. Dziś odpaliłem auto bez problemów i po przejechaniu około 1 kilometra silnik nagle stracił moc, i po kilku sekundach zgasł i już nie udało się go odpalić. Po holowaniu podpiąłem kompa i programem Polski Vag 4.9 sprawdziłem i żadnych błędów w silniku. Nie udało się za to połączyć z elektryką silnika i pompą diesla. Dodam, że podczas przekręcania zapłonu nie słychać buczenia pompy paliwa. Podpiąłem też wężyk ze świeżą ropą bezpośrednio do pompy wtryskowej, i również nic, kręci i nie odpala. Ktoś może miał podobny przypadek i może coś doradzić? Silnik to 1.9tdi 110km AVG.

Edytowane przez Kamil_Rybnik
Opublikowano

Jeśli dobrze kojarzę to w AVG po przekręceniu stacyjki nie będzie nic słychać bo tam nie ma pompki w baku . Który rok masz tej audicy ?

Opublikowano

Rocznik 2000. Auto właśnie pojechało do mechnika, zobaczymy ;)

Opublikowano

moze sie zapowietrzył. :eusathink: przynajmniej ja tak miałem.

Opublikowano

AVG jest na zwykłej pompie ?? Bo już sie zakręciłem

Opublikowano

Kolego, a z rozrządem wszystko wporządku ? Bynajmniej nie chodzi mi o to kiedy był wymieniany bo to nie jest wyznacznik.
U mnie w AFNie jak zgasł tak też nie odpalał, ostatnie co bym podejrzewał, to że przeskoczył rozrząd. Zawsze warto sprawdzić bo nic to nie kosztuje poza odrobiną chęci :)

Opublikowano

Właśnie dostałem telefon od mechanika, i masz rację, rozrząd tylko nie wiem czy pasek strzelił czy przeskoczył. Kompletny rozrząd był robiony 20tys. km temu. Jutro będę wiedział więcej to dam znać :)

Opublikowano

No to taka sytuacja jak u mnie. 24 tyś zrobiłem na tym rozrządzie i to nie na jakiś kiepskich częściach, i nagle poprostu przeskoczył. Ogólnie sprawa dość niedawno miała miejsce, więc nie dokońca zbadałem sprawę, napisz dlaczego u Ciebie się tak stało ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...