Czarli Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Siemka. A więc tak jak w temacie w moim Audi a4 b6 pojawiła mi sie rdza przy tylnych drzwiach i tylnym błotniku. Poradzi mi ktoś jak to zrobić tanim kosztem? Poniżej zdjęcia.
kdawid Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 to na drzwiach to można jakąś zaprawkę ale będzie to paskudnie wyglądało. Błotnik w stanie kiepskim po oczyszczeniu pewnie będą już dziury wiec jak najszybciej dobry blacharz i niech sprawdzi co tam jest pod spodem. Jak zrobi byle jak rdza wyjdzie ponownie bardzo szybko
majkel_majki Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Tanim kosztem to bierzesz kątówkę z odpowiednią tarczą, czyścisz to miejsce do gołej blachy, na to dajesz podkład antykorozyjny, jak potrzeba to cieniutko szpachli i lakierowanie. Możesz dorobić lakier w sprayu pod kolor auta w lakierni.
Czarli Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 a wiecie moze ile blacharz by policzyl sobie za tą robote?
tomeklpu Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 zależy od rejonu i jak duzo bedzie musial lakierowac, ale 200 - 300 zl to tak lajtowo. Ja jak mialem zagnieciona tylna klape to sam zrobilem i z glowy, ew jak nie czujesz sie na silach to sam oczyśc potem podkład antylorozyjny np. Brunox z 3 warstwy, jak zajdzie a pewnie tak to szpachloweczka, docierasz podklad w sprayu docierasz na mokro i reszte zostawiasz lakiernikowi powinno byc z połowe taniej. Wszustko kwestia dogadamia sie.
samekgsx550 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 zależy od rejonu i jak duzo bedzie musial lakierowac, ale 200 - 300 zl to tak lajtowo. Ja jak mialem zagnieciona tylna klape to sam zrobilem i z glowy, ew jak nie czujesz sie na silach to sam oczyśc potem podkład antylorozyjny np. Brunox z 3 warstwy, jak zajdzie a pewnie tak to szpachloweczka, docierasz podklad w sprayu docierasz na mokro i reszte zostawiasz lakiernikowi powinno byc z połowe taniej. Wszustko kwestia dogadamia sie. Nic na mokro !!!! widzisz a nie grzmisz. Podkład i szpachlówki mają mikro pory. Pod mikroskopem wygląda to jak gąbka. Jeśli zrobisz taki szpachel na mokro w fazie końcowej, to licz na to że blach pod szpachlą i podkładem ma wilgoć. Której nie wyciągniesz stawiając auto na słońcu. Wtedy tylko specjalistyczne lampy. Wiadro szpachli, na mokro a potem się dziwią że po zimie wyszło. Większość lakierników robi na mokro. Bo wszytko pięknie się robi. ładnie polewa wodą. Ale to jest największy błąd lakierniczy.
pioteros Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 czy po zabezpieczeniu brunoxem (2-3 warstwy w odstepie dobowym) blachy mozna z tym jezdzic chwile bez dalszych zabiegow? potem ewentualnie na wiosnę dobrze odtluscic i szpachlowac, lakierowac?
samekgsx550 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Jak tak zostawisz to woda deszcz zmyje brunox i momentalnie pojawi się rdza. Jak juz zaczęłaś to musisz to skończyć. Ewentualnie psiknij pare warstw podkladem reaktywnym. A na wiosnę od nowa. Do gołej blachy, brunox, szpachel,podkład,baza, klar. Pamiętaj ze brunox zawsze trzeba zatrzeć przed położeniem podkladu szpachli itp. Inaczej nie będzie się trzymać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się