mareqww Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Witam , Borykam się jakiś czas z niedoborem mocy, wymieniłem chyba wszystko co można była (zaworek zielony, DV, G83, zawór regulacji ciśnienia doładowania) i cały czas auto nie ma odejścia, a od pewnego czasu pojawia się błąd 16683 - dotyczy chyba jednak doładowania. Moje logi: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM układ najprawdopodobniej szczelny - ja nie sprawdzałem, mechanik który sprawdzał stwierdził że OK Ponadto założyłem w zeszłym tygodniu nową przepływkę Bosch - czy nie daje ona za mało jak na nówkę? Z góry dziękuję i pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 No faktycznie turbo kiepsko wstaje, i bład też od tego, zrób loga 115 z odpitą wtyczką od n75, ale wygląda że turbo może miec popękana strone gorącą, albo klapka nieszczelna, ewentualnie katalizator, o wszystkim sie dowiesz jak zdejmiesz kata, przeplywka jest dobra, no w jakim stanie jest układ zapłonowy świece bo cofa Ci zapłony sporo.
mareqww Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Opublikowano 23 Lipca 2014 jakiś czas temu wywalało mi błędy dotyczące zapłonów - na zimno palił na 3 a może na 2 gary - ale przeszło. A odnośnie przepływki to wskazania nie są zbyt ubogie??? Świece wymienione jakieś 3 tyś km temu, cewki 6 km temu.
Łukasz13 Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Przepływka dobra zrób loga z odpięta wtyczką od n75, potwierdzi to problem z turbo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się