Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kopci na biało


Aragon99

Rekomendowane odpowiedzi

A i dla tych co mówią o planowaniu - głowicy się nie planuje i daje się ta sama rozmiarowo uszczelkę ;)

Pozdrawiam.

Żaden producent silnika nie ma w swojej technologii naprawy czegoś takiego jak obróbka płaszczyzny-jest sprawdzenie pod względem równości i jakości płaszczy-jeśli płaszczyzna jest nie prawidłowa-wymienić głowice-na nową

Ale cóż na szczęście zewnętrzna tegnologia napraw poprawiła technologię producentów na tańszą co cieszy każdego.

Nie wiem czy nauczyciel kłamał czy powiedział prawde-maszyne do szlifu głowic i taką technologię naprawy wymyślił nasz cudny kraj :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co może być przyczyną szarpnieciem auta w czasie jazdy przy obrotach około 2000 2300 i coś jakby przetarlo coś o coś może ktoś wie

A auto było logowane?

zrób logi to będzie mozna więcej coś powiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączasz kompa z odpowiednim programem i kablem i zapisujesz błędy oraz parametry pracy silnika...więcej w dziale :

-> Diagnostyka VAG

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co może być przyczyną szarpnieciem auta w czasie jazdy przy obrotach około 2000 2300 i coś jakby przetarlo coś o coś może ktoś wie

Jakiś czas temu wyeliminowałem to w silniku BMM w octavi.nie było efektu jak w temacie potrsob1 tylko takie nagłe "odbicie" po zamontowaniu zaślepki z dziurką fi8 objaw zniknął a toważyszył w codziennym użytkowaniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I od zera jest taki muł

Ktoś wie jak blow off do a4 b7 2.0tdi BPW zamontować tzn gdzie jeden kabel podłączyć

Mam problem z czujnikiem zmuerzchu Błędów nie ma ale jak dam włącznik świateł na auto to wogóle nie swieci się ten napis auto raz się zaświeci raz nie to może jest winny włącznik świateł?

I jeszcze założyłem blow off w moim a4 b7 2.0tdi BPW i nie wiem gdzie podłączyć żółty kabel na sterowanie gazu może wiesz gdzie go podłączyć? I jeszcze pytanie odnośnie jakbym chciał wymienić wszystkie żarówki oświetlenia wewnętrznego w tym audi a4 b7 2.0tdi BPW to musze żarówki wszystkie c5w c10w w5w t4w mieć z canbusem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, ratujcie bo ja już nie mam pomysłów i siły do tego silnika.

Chłodnica oleju i spalin EGR wymieniona, teraz zrobione obejście na chłodnicy EGR - płynu ubywa nadal.

Kiedy rano odpalam samochód (z trudem) jest chmura siwo-białego dymu utrzymująca się przez 3-5km.

Później grama dymka nie puści, aż do kolejnego nawet 10min. postoju.

Węże miękkie, płyn czyściutki, brak CO w układzie...

Mikropęknięcia głowicy ? Czy jest jeszcze inne gówno przez które może ubywać płynu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opisz zapach spalin-gryzące/szypiące-spalanie chłodziwa.

po dłuższej jeździe pomacaj pod spodem zbiorniczek płynu chłodzącego czy jest mokry od płynu- tam jest kanał odplywowy nadmiaru/ciśnienia.

Z tyłu głowicy pod pompą spr.dokładnie króciec wodny pod kątem wycieków.

potestuj ogrzewanie-jazda na wysokich rpm ogrzewanie na HI i obserwuj temp.wylatującego powietrza z kratek-czy jest cały czas bardzo ciepłe czy zaczeło lecieć letnie.

mechajasnowidzem to nie jestem ale podejrzewam że -na 2oje babka wróżyła-głowica lub tylko uszczelka.

Test na CO2 fajna rzecz ale jeśli jest mała nieszczelność-to nic nie pokaże i tak jak w twoim przypadku-szukanie w tyłku zębów aż się znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć SotoM !

Po kolei - spaliny są bardzo kwaśne/gryzące, ale kiedy silnik jest mocno rozgrzany pozostaje tylko zapach - nie widać żadnego kopcenia.

Zbiorniczek suchutki od spodu, ciśnienie w układzie także w normie. Tzn. po rozgrzaniu do 90*C jest bardzo delikatne ciśnienie ale to przecież normalne.

Węże są miękkie niezależnie od obrotów. Ogrzewanie na HI obie strefy - sauna w samochodzie, przez cały czas leci bardzo gorące powietrze.

Króćca za głowicą na razie nie sprawdzałem, ale czy to możliwe żeby przez niego tak kopcił po postoju lub rano ?

Zauważyłem że kiedy po trasie odkręcę korek od zbiornika rano problem kopcenia w ogóle nie występuje !

Natomiast mocno niepokoi mnie jedna rzecz, kiedy w trakcie pracy silnika odkręciłem korek od wlewu oleju to pod wpływem spalin ze skrzyni korbowej aż zaczął podskakiwać !

Podobne kopcenie pojawia się po wyjęciu bagnetu (tyle że tam ten dymek po prostu delikatnie się unosi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź drożność odmy.

Wysłane z mojego GT-I9100

Odma jest gdzieś pod deklem ?

Do tej pory odmę czyściłem tylko w 2.5TDS...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odma jest zintegrowana z pokrywą zaworów.

Odkręć wąż od odmy i sprawdź czy dobrze przez nią wylatują gazy - na gorącym silniku jak będzie lecieć "dym" to się nie przejmuj bo to normalny objaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rwij czapke. Przez chłodnice oleju dymić nie będzie, chłod.egru wymieniłeś i do tego ją ominołeś.nie ma już innego sposobu.

Po odkręceniu korka nie kopci bo spuszczasz ciśnienie wiec plyn nie jest wpychany tam gdzie go nie powinno być Dlatego nie spala go i silnik nie dymi.

Życzę ci tylko uszczelki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie powinno byc poprawne zachowanie z rana po odkreceniu korka od plynu chlodniczego? Powinno syczec i byc cisnienie czy nie powinno byc nic slychac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zazwyczaj jest u każdego tak równiez u mnie choc dawno nie sprawdzałem bo jak widze ze poziom jest wiec to mi wystarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z rana, czyli na zimnym silniku? U mnie minimalnie lub w cale nie syczy.

Na rozgrzanym silniku normalne ze jakieś tam ciśnienie się wytworzy to syknie i poziom płynu się nieco podniesie.

Wysłane z mojego GT-I9100

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak piszesz. Czyli wszystko w normíe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak silnik gorący to po zgaszeniu ma być ciśnienie w zbiorniku (oczywiście nie do przesady).

Rano gdy silnik wystygnie ciśnienia nie powinno być (płyn ostygła, powietrze zmniejszyło objętość - bo jest zimne).

ChilliPalmer

Dla świętego spokoju dokonałbym testu na obecność CO2 w układzie chłodzenia.

Jak wynik pozytywny wiadomo co robić czapka do góry i weryfikacja, jak negatywny to też wiadomo że czapka do góry tylko poszukiwania nie potwierdzone testem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...