MANjaK_01 0 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Nie wiem co lał poprzedni właściciel dlatego proszę o poradę jaki producent, typ i lepkość będzie najodpowiedniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 5w40 ,moze byc i lotos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Nie patrz na licznik. Dla silnika i TURBO tylko tak jak pisze Marek. Nie daj sobie zalać półsyntetyku i mineralnego:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 ja mam podobny przebieg i nadal lata na valvoline 5w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Motul 8100 X-Cess 5W-40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viwaldi 1 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Mój avant 280kkm i też Motul 8100 X-Cess 5W-40 od Dzika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BocianXXX 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 (edytowane) """Nie wiem co lał poprzedni właściciel dlatego proszę o poradę"" Nie patrz na licznik.Dla silnika i TURBO tylko tak jak pisze Marek.Nie daj sobie zalać półsyntetyku i mineralnego:facepalm: Tylko nie zdziw się potem jak ci pozatyka kanaliki np. na panewce , albo rozszczelni tobie silnik . Nikt nie da ci gwarancji że będzie wszystko w porządku Edytowane 9 Sierpnia 2014 przez BocianXXX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Tylko nie zdziw się potem jak ci pozatyka kanaliki np. na panewce , albo rozszczelni tobie silnik . Nikt nie da ci gwarancji że będzie wszystko w porządku Jak dla mnie to mozesz lać roślinny. Dla turbo musi byc syntetyk i basta,tak samo dla silnika. Ja zrobiłem tak jak pisze i nie widze żadnych wycieków. Z reszta jest 100stron o oleju.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Tylko 5w 40 żaden inny bo niby dlaczego. Taki ma być. Co do firmy to już sam sobie wybierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 a ja mam teraz wlany 5w30 i dalej jest ok a na blacie 208tys (pewnie x2 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MANjaK_01 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) Zalany syntetyk Total Quartz 5W40, dzięki za pomoc Panowie. Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez MANjaK_01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się