Bubu05 Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Witam, samochod posiada modylacje tj. Ic fmic, wydech, wycięty dpf (programowo wyłączony) itd. Wszystko sprawuje sie wyśmienicie jeździ z pkt. A do B. Tylko w ostatnim czasie stało sie juz norma ze po odpaleniu jest 650obr i nagle rosną do 950 o stoją, spalanie chyba takie samo? Nie kopci itd. Popiołem pod vcds przedchwila i mam 2 błędy jeden stary od wentylatora drugi 7900 od poduszki prawej silnika n145 (ostatnio wymienilem rozrusznik co ginalbie okazalao sie zla diagnoza poniewaz aku siadalo , możliwe ze cos nie dopięli? Gdzie sie znajduje przewód do poduszki re. Poduszka. Jakis pomysł. Z obrotami? Sprawdziłem na forum a5 podobny problem sle ktos miał zima, nie rozwiązali go . Sorki za ww błędy pisze z tel. Ps. Moc jest brak straty, modyfikacje (wszystko na raz) robione rok temu
proximpuh Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Witam, samochod posiada modylacje tj. Ic fmic, wydech, wycięty dpf (programowo wyłączony) itd. Wszystko sprawuje sie wyśmienicie jeździ z pkt. A do B.Tylko w ostatnim czasie stało sie juz norma ze po odpaleniu jest 650obr i nagle rosną do 950 o stoją, spalanie chyba takie samo? Nie kopci itd. Popiołem pod vcds przedchwila i mam 2 błędy jeden stary od wentylatora drugi 7900 od poduszki prawej silnika n145 (ostatnio wymienilem rozrusznik co ginalbie okazalao sie zla diagnoza poniewaz aku siadalo , możliwe ze cos nie dopięli? Gdzie sie znajduje przewód do poduszki re. Poduszka. Jakis pomysł. Z obrotami? Sprawdziłem na forum a5 podobny problem sle ktos miał zima, nie rozwiązali go . Sorki za ww błędy pisze z tel. Ps. Moc jest brak straty, modyfikacje (wszystko na raz) robione rok temu Ja mam podobnie przy 2.0 TDI CAHA, z tym, że u mnie po jakimś czasie obroty spadają do normalnych, błędów zero, ASO sobie z tym nie poradziło (nawet przy podwyższonych obrotach błędów brak), inni też, odpuściłem i jeżdżę tak już od 3 lat, też jest program i DPF wycięty, ale z tego co pamiętam to działo się jeszcze przed programem co prawda sporadycznie. Gdybyś czegoś się dowiedział o przyczynie to daj znać
Bubu05 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Ja nie dam za wygrana mistrz spada i jest ok, ale częściej jak jest zimno a miałem kiedys blad wentylatora chlodnicy 1 biegu, mam kupiony nowy regulator wiatraków wymienia mi na dniach i bede szedł po kolei, ma byc tip top Problem rozwiązany, zasniedziala sroba w skrzynce rozdzielczej (tam gdzie plusowa klema), problem znikł a auto pali jak nigdy
piotrsob1 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) Zacznij od wnikliwego sprawdzenia czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Po nocy porównaj Na VAG-u temperatury powietrza zasysanego, paliwa i cieczy chłodzącej. Nie powinny się od siebie różnić o więcej niż kilka stopni. Następnie pojeździj z podpiętym kompem ( najlepiej po wertepach) i obserwuj temp cieczy, czy nie wariuje, (powinna się w czasie rozgrzewania silnika w miarę liniowo podnosić aż do ok 90 st. C) Jak zauważysz jakieś odstępstwa od tego co opisałem, to ja na twoim miejscu zaczął bym od wymiany czujnika Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez piotrsob1
Bubu05 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Dziekuje kolego ale jak napisałem wyżej problem rozwiązałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się