Maxfly Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 Witam serdecznie, postanowiłem, że nie będę bawił się w regenerację wałka pod imbus 100mm i kupię cały moduł wałków po modernizacji. Proszę o info jak mogę stwierdzić, że zakupiony moduł wałków jest już z wersji zmodernizowanej. Dodam, że nie chcę go rozkręcać, bo jest w stanie fabrycznym i nie było przy nim grzebane. Pozdrawiam
lukas309 Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 Po co chcesz kupowac walek pod imbus 100 mm skoro masz auto z 2010 roku i masz fabrycznie walek z dluzszym gniazdem
Maxfly Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Po co chcesz kupowac walek pod imbus 100 mm skoro masz auto z 2010 roku i masz fabrycznie walek z dluzszym gniazdem Mam modelowo rok 2010, ale produkcja 05.2009.
_Bumier_ Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 od kiedy były montowane 100mm ? 2010 r a miesiąc ?
lukas309 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 od 09.2009 byly zabieraki 100mm z tego co pamietam
Tomson23 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Mam A4 z marca 2010. czyli zabierak jest 100mm ? Wcześniej mialem b7 2005r. silnik BRE i też miał zabierak 100mm. ile takie zabieraki powonny wytrzymać mam nalatane w tej drugiej z 2010roku 185tyś.
RALF76 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Niektórzy na forum piszą że dostawali się w b8 do imbusa przy około 230 tys i noszą minimalne ślady zużycia
lukas309 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 na zuzycie zabieraka nie ma reguly ale z tego co wyczytalem uzytkownicy forum wyciagali pompe a zabieraki nosily slady zuzycia i nadawaly sie do dalszej jazdy tak samo bylo u mnie Mam A4 z marca 2010. czyli zabierak jest 100mm ? Wcześniej mialem b7 2005r. silnik BRE i też miał zabierak 100mm. ile takie zabieraki powonny wytrzymać mam nalatane w tej drugiej z 2010roku 185tyś. Powinienes miec 100mm ale glowy uciac sobie nie dam, zabierak 100mm wcale nie zwalania nas z okresowego zagladania do pompy
Maxfly Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Panowie, proszę o odpowiedź na temat. Jak rozpoznać zmodernizowaną pompę bez jej rozkręcania i identyfikacji imbusa po nr??
FUTURUM Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Drogi kolego wyciągasz zabezpieczenie(z pompki olejowej),wysuwasz zabierak i odpowidź masz na dłoni(nic nie rozkręcasz...)
lukas309 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 nie kazdy ma mozliwosc dostania sie do pompy z prostego powodu bo nie bedzie tego robil pod blokiem i nie jest to takie proste w takim przypadku, zadzwon do ASO do dzialu czesci i podaj numer VIN i powiedz ze chciales zamowic zabierak ktory kosztuje pare groszy i wtedy sie dowiesz jaki masz a potem go odbierz i tyle koszt niewielki a wiadomosc cenna
Maxfly Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2014 nie kazdy ma mozliwosc dostania sie do pompy z prostego powodu bo nie bedzie tego robil pod blokiem i nie jest to takie proste w takim przypadku, zadzwon do ASO do dzialu czesci i podaj numer VIN i powiedz ze chciales zamowic zabierak ktory kosztuje pare groszy i wtedy sie dowiesz jaki masz a potem go odbierz i tyle koszt niewielki a wiadomosc cenna Dziękuję FUTURUM za odpowiedź... jako jedyną w temacie. Co do telefonu do ASO to wiem, że mam starego typu więc nie mam po co dzwonić. Proszę na przyszłość czytać pytania ze zrozumieniem. Mam pompę rzekomo nowego typu w garażu i chciałem zweryfikować jakiego jet typu. Pozdrawiam
lukas309 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 No nie wiedzialem ze masz druga w garazu a jakbys odczytal numer pompy to w ASO pan by ci pow jaki jest w niej zabierak
Maxfly Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2014 No nie wiedzialem ze masz druga w garazu a jakbys odczytal numer pompy to w ASO pan by ci pow jaki jest w niej zabierak Pompa ma taki sam nr przy zabieraku 77mm i 100mm:-)
arekp Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) Wymieniłem sam imbusik, przy ~230kkm miał niewielkie - ale miał - ślady zużycia. Koszt nowego kilkanaście PLN + robocizna + chyba klejenie miski (klej ~40 PLN). Za kolejne 50-100kkm znów wymienię sam imbusik, niezależnie czy będzie nosił ślady zużycia czy nie. Bo tak jest taniej niż bawić się w modernizację całego układu - oczywiście gdybym miał zjechane gniazdo w pompie to wtedy rozważałbym modernizację, ale to już indywidualna sprawa przy każdym aucie. Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez arekp
A4_Dominik_WAW Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Czy ktoś ma jakąś praktyczną instrukcję jak zmienić imbus ? Nigdy tego nie widziałem na oczy dlatego pytam.
FUTURUM Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Czy ktoś ma jakąś praktyczną instrukcję jak zmienić imbus ? Nigdy tego nie widziałem na oczy dlatego pytam. Silnik do góry,wózek w dół,miska w dół,zeger na stół i zabierak masz przed sobą....
emiliano12 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Po co chcesz kupowac walek pod imbus 100 mm skoro masz auto z 2010 roku i masz fabrycznie walek z dluzszym gniazdem Mam modelowo rok 2010, ale produkcja 05.2009. modelowo mówisz ? rok prod. to rok prod. a nie jakieś czary mary że model
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się