street23player Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam od niedawna mam taki problem że autko strasznie zamula na 4 i 5 biegu i nie pokazuje żadnych błędów na vagu ostatnio wymieniałem sprzęgło, wymienione wszystkie przewody podciśnieniowe do sterowania turbiną, wszystkie opaski na łączeniach intercolera, podmieniona przepływka, podmieniony zawór N75, czyszczona była turbina, wydłubany katalizator co nic nie pomogło. Na pierwszych trzech biegach jest super, a później jakby turbo nie chciało dalej pompować i z oporami ledwo osiąga 160km/h .Proszę o wskazówki gdzie mogę jeszcze szukać, pozdrawiam LOGI: DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_181535.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_181534.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_181533.html Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_181532.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_181531.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_181530.html Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_181529.html STATYCZNE: Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_181544.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_181545.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_181546.html Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_181547.html Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_181548.html Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_181549.html Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_181538.html Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_181539.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_181540.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_181541.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_181542.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_181543.html
Homiczek Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 hmm wszystkie parametry ok jak na seryjną 110 tkę. logi rozumiem na 4/5 biegu ?? Więc albo jeździłeś ostatnio jakimś mocniejszym bolidem i ci się wydaje :) co innego to może EGR go dławić
street23player Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 ten pierwszy na górze log 011 na czwartym biegu i reszta na trzecim niestety nie mam gdzie się rozpędzić na piątce z resztą i tak ledwo dobija do 160km/h
Homiczek Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 to na 1szym powietrze jest ok paliwo na 3ce też wygląda ok ew jakbyś zgrał grupe 1 na 4tym biegu. nie musi być aż do 4 tyś obr, no chyba że dopiero np przy 4 tyś uważasz że nima mocy. Ogólnie to jeżeli problem występuje w konkretnych warunkach, to pasuje aby logi były właśnie w tych warunkach - wtedy na 100% można zaobserwować parametry bo ogólnie jak jest paliwo i powietrze to powinno iść... moim zdaniem zostaje EGR. bo juz parę aut widziałem bez mocy, tylko zazwyczaj zdychały od tyś obr. i dopiero jak turbo poszło przy 2500 obr to jakoś słąbo ale jechało. na allegro możesz kupić komplet zaślepek z uszczelkami za 40zł i zobaczyć czy coś sie zmieni, albo wyciągnąć egr i przeczyścić trochę
street23player Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2014 egr był czyszczony no i u mechaniora na chwile go zaślepiliśmy i też bez zmian. Jeszcze spróbuje wyczyścić inercooler, ale już mi pomysły się skończyły
ciahciah Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 seryjny 1z 90km cię odjedzie, ponad 20km wywiało albo wtryski albo słupek ma już lata świetności za sobą, wszystko przed wymianą można spr czy kwalifikują się do wymiany, zadaj sobie pytanie ile auto pali, czy zapala ok, czy dymi po zapaleniu i podczas jazdy, jak głośno pracuje silnik i czy równo, opisz swoje odczucia będzie łatwiej określić co nie gra logi 018 i 023 nie robi się w vp egr ok, a czyściłeś kolektor ssący i wloty w głowicy? dawkę jałową ustaw na 3,0mg tyle już zrobiłeś a nie wymieniłeś filtru powietrza i paliwa a może już czas na nich o ile wężyki i n75 ok to gruszka turbiny troszkę kuleje, ale to teraz mniejszy problem na seri to auto na 4 biegu powinno wykręcać 23-27s, na czipie 16,5s a twoje wykręca 34s, 34 a 16,5 to jest przepaść powietrze w kołach, hamulce, lipne paliwo koniec możliwych powodów ubytku ponad 20 koni…
Homiczek Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 ano na czasy nie spojrzałem... dramat. jeszcze ew. że powietrze gdzieś ucieka przed na samym wlocie do silnika - za map sensorem
ciahciah Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 „powietrze gdzieś ucieka przed na samym wlocie do silnika - za map sensorem” - w którym logu to widzisz...? dokładnie która wartość według ciebie o tym świadczy?
street23player Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2014 seryjny 1z 90km cię odjedzie, ponad 20km wywiało albo wtryski albo słupek ma już lata świetności za sobą, wszystko przed wymianą można spr czy kwalifikują się do wymiany, zadaj sobie pytanie ile auto pali, czy zapala ok, czy dymi po zapaleniu i podczas jazdy, jak głośno pracuje silnik i czy równo, opisz swoje odczucia będzie łatwiej określić co nie gra logi 018 i 023 nie robi się w vp egr ok, a czyściłeś kolektor ssący i wloty w głowicy? dawkę jałową ustaw na 3,0mg tyle już zrobiłeś a nie wymieniłeś filtru powietrza i paliwa a może już czas na nich o ile wężyki i n75 ok to gruszka turbiny troszkę kuleje, ale to teraz mniejszy problem na seri to auto na 4 biegu powinno wykręcać 23-27s, na czipie 16,5s a twoje wykręca 34s, 34 a 16,5 to jest przepaść powietrze w kołach, hamulce, lipne paliwo koniec możliwych powodów ubytku ponad 20 koni… witam jeżeli chodzi o prace silnika, zapalanie i dymienie to wszystko ok no a jeśli chodzi o spalanie no to jest trochę większe ale myślę że to wina opon na jakie zmieniłem 225/55 r16. Kolektor ssący też czyściłem filtry oczywiście też wymienione,a wlotów w głowicy nie ruszałem. No a paliwo raz eko dieasel a raz verwa dieasel ale bez większych różnicy. Czyli proponujesz mi sprawdzić i ewentualnie zregenerować wtryski, a o jaki słupek chodzi?
Homiczek Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 „powietrze gdzieś ucieka przed na samym wlocie do silnika - za map sensorem” - w którym logu to widzisz...? dokładnie która wartość według ciebie o tym świadczy? żadna. jednie co, to to że na MAPie ciśnienie jest, a silnik sam widzisz jak chodzi... A wg wskaźników, ecu ma wszystko co potrzeba, a jest kupa.. więc trzeba kombinować ewentualności. jak miałem hondzianke w benzynie - 0 błędów, zapłon wymieniony, kompresja sprawdzona, a na wolnych obrotach nie chodził na 1 cylindrze..... !!! przypadkiem okazało się że wydmuchało uszczelke kol. dolotowego ED Słupek - to blok silnika - żargon sprzedawców silników
street23player Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2014 „powietrze gdzieś ucieka przed na samym wlocie do silnika - za map sensorem” - w którym logu to widzisz...? dokładnie która wartość według ciebie o tym świadczy? żadna. jednie co, to to że na MAPie ciśnienie jest, a silnik sam widzisz jak chodzi... A wg wskaźników, ecu ma wszystko co potrzeba, a jest kupa.. więc trzeba kombinować ewentualności. jak miałem hondzianke w benzynie - 0 błędów, zapłon wymieniony, kompresja sprawdzona, a na wolnych obrotach nie chodził na 1 cylindrze..... !!! przypadkiem okazało się że wydmuchało uszczelke kol. dolotowego ED Słupek - to blok silnika - żargon sprzedawców silników mechanik jak czyścił kolektor to uszczelkę też wymieniał jeśli o nią chodzi. Zastanawiam się nad wyczyszczeniem intercoolera bo tak przy 3000 obrotów jest miękki przewód ten wychodzący koło alternatora
ciahciah Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 jadać z pedałem w podłodze spr przy 3000obr ze przewód miękki? spr czy przewód twardy lub miękki na postoju to nie metoda zastanów się nad wyskrobaniem wlotów w głowicy bo może zaszły osadem że komar h_a nie wciśnie czyszczenie IC w środku poprawi tylko samopoczucie, z zewnątrz o ile jest zabite piachem lub blaszki są pokrzywione drobna poprawa będzie spalanie jest większe czyli jakie? i jakie było wcześniej, konkrety... wtryski to jedna o opcji ale już kilka konkretów powiedziałeś które nie wskazują na nie ale też kilka wskazałeś które wskazują, czy auto dymi jakoś więcej niż inne? nie równo pracuje? w ile osób były robione logi?
street23player Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2014 czy auto dymi jakoś więcej niż inne? nie równo pracuje? w ile osób były robione logi? właśnie nie dymi i równo pracuje. logi w dwójkę robiliśmy
tomasz102 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Nie masz czasami kratek przy zderzaku przytkanych? Często spotykam na mieście samochody z kartonami przed chłodnicami i w innych miejscach Widzę, że w grupie 007 masz dosyć wysoką temperaturę w dolocie. Jeżeli dosyć ostro jechałeś (w sumie zrobienie logów dynamicznych wystarczy) to jest to możliwe i był jeszcze upalny dzień. Spróbowałbym zrobić logi dynamiczne 007. Dobrze zagrzej silnik i daj mu 4 bieg. Temperatura w dolocie powinna rosnąć bo będzie obciążenie. Później daj na luz i się kulaj bez hamowania. Temperatura powinna spadać w dół. Jeżeli spadnie o powiedzmy tylko o 1-3 stopnie to "wiedz, że coś się dzieje" Dymienie też obserwuj bo to może być jeszcze lepszy trop
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się