89siwy Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam. Czy może mi ktoś podpowiedzieć na ilu śrubach jest mocowana kolumna kierownicza i jaki klucz będzie mi potrzebny do dokręcenia tych śrub?? Moim problemem jest stukająca kierownica podczas kręcenia w lewo i prawo. Myślałem że to może magiel ale w ciągu 4 dni wymieniłem 6 maglownic z czego szósta regenerowana a kierownica jak stukała tak stuka... Zawieszeni, drążki, końcówki i całą resztę tego gówna już wymieniłem dlatego teraz będę się czepiał ostatniej rzeczy jaka została. Pozdro.
89siwy Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Dzięki. Szczerze wątpię w to że akurat one się poluzowały ale nie mam już innych pomysłów na to stukanie. Ewentualnie wymiana kolumny.
vp-tdi Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 w b5 czesto leca maglownice ,szczególnie po 300 tys km ,bo na tyle podobno sa robione
89siwy Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 w b5 czesto leca maglownice ,szczególnie po 300 tys km ,bo na tyle podobno sa robione wyżej chyba coś napisałem na ten temat...
maly_sz Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 u mnie też stuka, ani to magiel ani drążki ani końcówki, połączenie kolumny kierowniczej z maglem, krzyżaki padają czy ta śruba która łączy te dwa elementy nie daje już rady ? może jakieś info od osób które skasowały ten luz i stuki ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się