Mesiah Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 To nic strasznego się nie stało a NGK to i tak gów..o. Może z cewką jest coś nie halo skoro się tak dzieje. Co do przewodów to nie przepłać tylko. Może warto kupić u forumowego sprzedawcy. Dzik miał je zawsze w dobrej cenie. jednak nie dorabiam kluczyków do swojego (tak tyle czasu nie jeździł) tylko wymieniam komplet ecu+immo+stacyjka+wkładki drzwi. Do tego dostaje 4 dorobione kluczyki. Przy okazji wyjdzie czy moje problemy to wina ecu bo z kompletem wkładam drugi. Wszystko musi być tego samego auta.
imbusek Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 to kiedy pierwsze odpalenie kolego.
Mesiah Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Myślę , że na weekend Montuje już wszystko. Myślę , że wieczorem będę wiedział co i jak. Włożyłem wkładkę od strony kierowcy i jak skończyłem przeszedłem na stronę pasażera a tu kur..a rysa. Ktoś mi przeje..ał auto od reflektora do reflektora śrubokrętem. Do podkładu Na prywatnej posesji pod drzwiami.
karol2984 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Taką k**we tylko tabletka 9mm wyleczy, jak tak można komuś zrobić
Mesiah Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Wylewu zaraz dostane. Odechciało mi się wszystkiego.
rafal9119 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 No to ładnie teraz zamiast kupić jakies czesci do auta to muszisz oddac go do malowania
imbusek Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 a zeby temu h... lapy odpadły no co za ludzie kur....
Mesiah Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Łeb mi się dzisiaj zlasował. Tyle kuźwa pracy i wyrzeczeń. Nie będę oddawał do malowania. Jeżdżę tak do wiosny i maluje całe auto. I tak lakier miał sporo rys. Sztuka bez żadnych kolizji więc warto. Kupię sprężarkę za 1000-1500zł i pomaluje sam z ojcem (były lakiernik). I tak miałem kupować jakiś kompresor. Roboty będzie od cholery. Do wiosny muszę wymienić dach w garażu bo nie mam innej miejscówki. Auto odpalone przed chwilą. Stacyjka jeszcze nie na miejscu bo nie mogłem odkręcić starej (zrwyne śruby). Podłączyłem ją tylko na druta. Auto chodziło do rozgrzania. Według mnie pracowało bdb i bez zastrzeżeń. Nie było odpalane ponad miesiąc a cyknęło od strzała. Silnik cichutki tylko mruczy (jednak LM 5w40 to wypas olej i polecam każdemu). Auto chodziło na aku bez alternatora wiec i napięcie niższe. Po ok 20 min działania i próbie odpalenia drugi raz aku padło ale to normalka bez ładowania. Poniedziałek- wtorek będzie altek u mnie to pójdą pełne testy. Tylko tak czy siak nie będę wiedział co pomogło. Komp został wymieniony razem ze stacyjką i puszką immo. Do tego zrobiona wolna odma i odetkany ezektor. Jutro jeszcze zmniejszę przerwę na świecy z 1.1 do 0.9mm. Jestem dobrej myśli.
rafal9119 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Problem znow powrocił . Dzis podczasd odpalania na zimnym silnik kulał ale o wiele szybciej wpadł w normalny tryb pracy po 3 sekundach zaczał ladnie pracowac. co jest grane???? Swiece nowe, kable tez. cały układ podcisnienia wyczyszczony i uszczelniony, przepustnica czyszczona i zaadaptowana. Błedów brak.
panczo001 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 a u mnie zaczeło syczec z korka wlewu paliwa jak odkreciłem go to silnik zaczoł pracowac superowo mam taki sam problem jak wy i tez juz mnie to bieze. Ma z was pojecie jakies bo u mnie był korek z disla i moze to jest przyczyna ze tworzy sie podcisnienie , ja bede szukał przyczyny w układzie paliwowym jutro kupie inny korek i zobacze moze pomoże ...
Mesiah Opublikowano 25 Października 2014 Autor Opublikowano 25 Października 2014 (edytowane) A EVAP sprawdzony? Filtr też można sprawdzić. W skrajnych wypadkach lubi się zatkać. Edytowane 25 Października 2014 przez Mesiah
panczo001 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 oblukam to jutro dzieki za podpowiedz
imbusek Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 A EVAP sprawdzony? Filtr też można sprawdzić. W skrajnych wypadkach lubi się zatkać.co to ten EVAP?
Mesiah Opublikowano 25 Października 2014 Autor Opublikowano 25 Października 2014 Zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa. Jest po lewej przy puszcze filtra powietrza. Jeśli cyka po cichu to jest ok.
imbusek Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 a to wiem co to jest cyka ale nie zawsze
rafal9119 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 po cichu?? u mnie przy odpalonym silniku i zamknietej masce go slychac
panczo001 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 zawor cykac zaczoł i juz nie syczy przytkany przewod był przed zaworkiem ufff. łatwizna była
Mesiah Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 A widzisz. Jednak pomogło. U mnie po zamknięciu maski go nie słychać. Dodam , że silnik pracuje bd cicho. Jak ją otworzę i się schylę do robienia czegoś to wtedy tak. I cyka zawsze. Przynajmniej kiedy zwracałem na to uwagę zawsze cykał.
karol2984 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 u mnie też cicho cyka, Sławek a masz może wygłuszenie maski?
rafal9119 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Też mam wygłuszenie maski i słysze go to nie wiem cos u mnie jest nie tak z nim???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się