Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Adr Nierówna Praca I Wypadanie Zapłonu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sonda powinna pokazywać do 1V, także wartości sondy masz dobre.

Opublikowano

Czas leczy rany. Dzisiaj w nocy był mróz, musiałem skrobać szyby. Odpalam auto i co...... i silnik ładnie pracuje, nie dławi się... chodzi tak jak powinien. Być może, choć tego nie wiem, pomogło usunięcie usterek komputerem. Mam nadzieje że nie jest to jednorazowy humor audiolki. Za wiele wam mój post nie pomoże bo w zasadzie dalej nie wiadomo co było przyczyną nie równej pracy zimnego silnika.

Będę na bieżąco się udzielał i informował jeżeli znajdę lekarstwo na tą dziwną przypadłość naszych A4.

Opublikowano

odgrzebię kotleta. udało się coś konkretnego komuś ustalić? Ja u siebie wymieniałem jak dotąd przepływkę, świece, kable, sondę lambda; przepustnica czyszczona i adaptowana. objawy cały czas pozostają.

Opublikowano

bo to jest stały problem przez instalację gazową i trzeba się z tym pogodzić ja już jeżdżę z tym 6 lat i mi to nie przeszkadza i w niczym nie robi problemu, wyjmij instalację gazową i problem sam zniknie

Opublikowano
1 godzinę temu, chudy30 napisał:

bo to jest stały problem przez instalację gazową i trzeba się z tym pogodzić ja już jeżdżę z tym 6 lat i mi to nie przeszkadza i w niczym nie robi problemu, wyjmij instalację gazową i problem sam zniknie

A czemu w innych autach jest normalnie na gazie? Tylko audi jest takie niedorobione?

Opublikowano

Witam
Od kilku dni mam problem z odpalaniem zimnego auta po dłuższym postoju
Samochód normalnie zapala za 1szym razem , łapie obroty 1200 ( zawsze tak było póki nie rozgrzał się do 30 stopni ) ale do rzeczy , po paru sekundach spadają one do 200-300 rpm . Jeśli dotknę pedał gazu auto gaśnie , jeśli poczekam z pół minuty obroty się stabilizują i wszystko jest okej
Wczoraj wymienione przewody i świece
Dziś próbowałem na próbę odpiąć przepływomierz , rownież bez skutecznie
Wpadł mi do glowy pomysł sprawdzenia na klimatroniku temperatury zewnetrznej
pokazuje ona 97 stopni
Czy tutaj może leżeć mój problem ? Czy jest to inny czujnik niż ten co dostarcza informację do silnika ?
Samochód mam od jesieni , zimą pomimo mrozów nie było problemów z odpaleniem więc brak kompresji to bym odrzucał
Raczej w przeciagu tygodnia jej nie stracił

Opublikowano

No dobra, na klimatroniku 97 stopni a na zegarze?

Spróbuj zmienić czujnik temperatury, nie pchaj kasy na zamiennik bo one od nowości nie działają.

Opublikowano

Rok 95 , wiec fis-a nie ma
Ogolnie czujnik temperatury plynu chłodzącego raczej na 99% jest git
Czujnik temperatury zewnętrznej znajduje się on gdzieś w okolicach przepustnicy ?
Nwm dziwna sprawa jedyne co mi przychodzi do głowy to jeszcze może sonda lambda albo odma za***ana ?
Też może byc jakiś wąz od podcisnienia bo słyszę syczenie ,tyle ze ono występowało od jakichś kilku miesięcy a problem pojawił się niedawno
Tymbardziej że samochód odpala za 1szym razem łapie te 1200 obroty na ssaniu a po chwili "trach " spada do 200-300 i przy wcisnieciu gazu gaśnie
 

Opublikowano

A przepustnica jak u Ciebie? Odmę musisz sprawdzić obowiązkowo bo tak to nic Ci tutaj nikt nie powie.

Opublikowano

Powiem szczerze dziś zacznę od wyjęcia przepustnicy i zobaczenia co i jak
Chociaz moim zdaniem może to być prędzej odma
Słychać takie strzały gdy się dusi na tych 200-300 obrotów dochodzące właśnie gdzieś z dołu
Z czego jak z czego ale z przepustnicy by nie strzelało
Trudno jest dobrać się do odmy ?

Opublikowano

Jak ściągniesz przepustnicę to będziesz przy odmie.

Opublikowano

Cholera dzisiaj znów to samo , odpali złapie 1200 tego ssania i po chwili spada do 200-300
Przejadę 2-3 km wszystko okej ,rowno pracuje nic mu nie strzela nie dlawi się
Filtr paliwa zostawic w spokoju?

Opublikowano (edytowane)

A przez ten czas co obroty spadają to zmienia się praca na Gaz?

Możesz w sumie zmienić filtr paliwa, koszt nieduży a będziesz mógł coś wykluczyć.

Edytowane przez k232
Opublikowano

Sadzisz ze gaz może być w jakiś sposób winowajcą ?
Od kilku dni jezdzę tylko na PB

Opublikowano

Tu albo przepustnica albo gaz. Przepustnicę może i miałeś czystą ale mechanicznie może mówić papa :-D

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dobra ale czy mechanicznie ona mówi tylko papa gdy jest zimny silnik ?

Opublikowano

No u mnie też na zimnym obroty wariują a na ciepłym jest git. Gaz jak źle wyregulowany to różne jaja się dzieją.

Opublikowano

To żeby wykluczyć gaz ,może poprostu odpiąc bezpiecznik , wyjezdzic to co w przewodach i poczekać kilka dni dalej jezdzac tylko na PB?
W sumie mogły się i mapy od benzyny od zle wyregulowanego gazu rozjechac

Opublikowano

Jedź do gazownika, niech Ci wyreguluje. Skasuj mapę PB i LPG i zrób wszystko od nowa w czasie jazdy + korekty na LPG. Jak to zrobisz to wykluczymy wtedy gaz.

 

Opublikowano

U mnie jazda z obrotami jest od dłuższego czasu tak samo jak z wypadającym zapłonem. Auto posiadam 3 lata i jest tak non stop. W aucie nie ma i nie było nigdy gazu. Wymieniałem, przewody, świece, cewkę a nawet ecu i nie robi to żadnej różnicy. Auto chodzi do kitu i brak mu kultury na biegu jałowym. Oczywiście zero błędów na kąpie. Jakieś jaja odchodzą z tymi silnikami. Pomijam już fakt, że mało kto w ogóle potrafi je serwisować. Przeczytałem chyba wszystkie wątki odnośnie ADR i wypadania zapłonów ale nigdy nie znalazłem rozwiązania. A co do Ciebie Kacper to możesz sobie siedzieć i teoretyzować na forum ale dopóki nie zaczniesz wszystkiego krok po kroku sprawdzać u siebie w aucie niczego się nie dowiesz. Wymień filtr, sprawdź odmę, podłącz kompa i sprawdź błędy. To są groszowe sprawy. Odłączałeś chociaż akumulator żeby ecu się zresetowało?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...