k232 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Sonda powinna pokazywać do 1V, także wartości sondy masz dobre.
przemo88 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 Czas leczy rany. Dzisiaj w nocy był mróz, musiałem skrobać szyby. Odpalam auto i co...... i silnik ładnie pracuje, nie dławi się... chodzi tak jak powinien. Być może, choć tego nie wiem, pomogło usunięcie usterek komputerem. Mam nadzieje że nie jest to jednorazowy humor audiolki. Za wiele wam mój post nie pomoże bo w zasadzie dalej nie wiadomo co było przyczyną nie równej pracy zimnego silnika. Będę na bieżąco się udzielał i informował jeżeli znajdę lekarstwo na tą dziwną przypadłość naszych A4.
oovazaj Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 odgrzebię kotleta. udało się coś konkretnego komuś ustalić? Ja u siebie wymieniałem jak dotąd przepływkę, świece, kable, sondę lambda; przepustnica czyszczona i adaptowana. objawy cały czas pozostają.
chudy30 Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 bo to jest stały problem przez instalację gazową i trzeba się z tym pogodzić ja już jeżdżę z tym 6 lat i mi to nie przeszkadza i w niczym nie robi problemu, wyjmij instalację gazową i problem sam zniknie
k232 Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 1 godzinę temu, chudy30 napisał: bo to jest stały problem przez instalację gazową i trzeba się z tym pogodzić ja już jeżdżę z tym 6 lat i mi to nie przeszkadza i w niczym nie robi problemu, wyjmij instalację gazową i problem sam zniknie A czemu w innych autach jest normalnie na gazie? Tylko audi jest takie niedorobione?
kacper624 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Witam Od kilku dni mam problem z odpalaniem zimnego auta po dłuższym postoju Samochód normalnie zapala za 1szym razem , łapie obroty 1200 ( zawsze tak było póki nie rozgrzał się do 30 stopni ) ale do rzeczy , po paru sekundach spadają one do 200-300 rpm . Jeśli dotknę pedał gazu auto gaśnie , jeśli poczekam z pół minuty obroty się stabilizują i wszystko jest okej Wczoraj wymienione przewody i świece Dziś próbowałem na próbę odpiąć przepływomierz , rownież bez skutecznie Wpadł mi do glowy pomysł sprawdzenia na klimatroniku temperatury zewnetrznej pokazuje ona 97 stopni Czy tutaj może leżeć mój problem ? Czy jest to inny czujnik niż ten co dostarcza informację do silnika ? Samochód mam od jesieni , zimą pomimo mrozów nie było problemów z odpaleniem więc brak kompresji to bym odrzucał Raczej w przeciagu tygodnia jej nie stracił
k232 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 No dobra, na klimatroniku 97 stopni a na zegarze? Spróbuj zmienić czujnik temperatury, nie pchaj kasy na zamiennik bo one od nowości nie działają.
kacper624 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Rok 95 , wiec fis-a nie ma Ogolnie czujnik temperatury plynu chłodzącego raczej na 99% jest git Czujnik temperatury zewnętrznej znajduje się on gdzieś w okolicach przepustnicy ? Nwm dziwna sprawa jedyne co mi przychodzi do głowy to jeszcze może sonda lambda albo odma za***ana ? Też może byc jakiś wąz od podcisnienia bo słyszę syczenie ,tyle ze ono występowało od jakichś kilku miesięcy a problem pojawił się niedawno Tymbardziej że samochód odpala za 1szym razem łapie te 1200 obroty na ssaniu a po chwili "trach " spada do 200-300 i przy wcisnieciu gazu gaśnie
k232 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 A przepustnica jak u Ciebie? Odmę musisz sprawdzić obowiązkowo bo tak to nic Ci tutaj nikt nie powie.
kacper624 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Powiem szczerze dziś zacznę od wyjęcia przepustnicy i zobaczenia co i jak Chociaz moim zdaniem może to być prędzej odma Słychać takie strzały gdy się dusi na tych 200-300 obrotów dochodzące właśnie gdzieś z dołu Z czego jak z czego ale z przepustnicy by nie strzelało Trudno jest dobrać się do odmy ?
k232 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Jak ściągniesz przepustnicę to będziesz przy odmie.
kacper624 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Cholera dzisiaj znów to samo , odpali złapie 1200 tego ssania i po chwili spada do 200-300 Przejadę 2-3 km wszystko okej ,rowno pracuje nic mu nie strzela nie dlawi się Filtr paliwa zostawic w spokoju?
k232 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) A przez ten czas co obroty spadają to zmienia się praca na Gaz? Możesz w sumie zmienić filtr paliwa, koszt nieduży a będziesz mógł coś wykluczyć. Edytowane 16 Maja 2017 przez k232
kacper624 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Sadzisz ze gaz może być w jakiś sposób winowajcą ? Od kilku dni jezdzę tylko na PB
k232 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Tu albo przepustnica albo gaz. Przepustnicę może i miałeś czystą ale mechanicznie może mówić papa :-D 1
kacper624 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Dobra ale czy mechanicznie ona mówi tylko papa gdy jest zimny silnik ?
k232 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 No u mnie też na zimnym obroty wariują a na ciepłym jest git. Gaz jak źle wyregulowany to różne jaja się dzieją.
kacper624 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 To żeby wykluczyć gaz ,może poprostu odpiąc bezpiecznik , wyjezdzic to co w przewodach i poczekać kilka dni dalej jezdzac tylko na PB? W sumie mogły się i mapy od benzyny od zle wyregulowanego gazu rozjechac
k232 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Jedź do gazownika, niech Ci wyreguluje. Skasuj mapę PB i LPG i zrób wszystko od nowa w czasie jazdy + korekty na LPG. Jak to zrobisz to wykluczymy wtedy gaz.
Randor Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 U mnie jazda z obrotami jest od dłuższego czasu tak samo jak z wypadającym zapłonem. Auto posiadam 3 lata i jest tak non stop. W aucie nie ma i nie było nigdy gazu. Wymieniałem, przewody, świece, cewkę a nawet ecu i nie robi to żadnej różnicy. Auto chodzi do kitu i brak mu kultury na biegu jałowym. Oczywiście zero błędów na kąpie. Jakieś jaja odchodzą z tymi silnikami. Pomijam już fakt, że mało kto w ogóle potrafi je serwisować. Przeczytałem chyba wszystkie wątki odnośnie ADR i wypadania zapłonów ale nigdy nie znalazłem rozwiązania. A co do Ciebie Kacper to możesz sobie siedzieć i teoretyzować na forum ale dopóki nie zaczniesz wszystkiego krok po kroku sprawdzać u siebie w aucie niczego się nie dowiesz. Wymień filtr, sprawdź odmę, podłącz kompa i sprawdź błędy. To są groszowe sprawy. Odłączałeś chociaż akumulator żeby ecu się zresetowało?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się