Drevis Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Cześć, mam na pilocie przycisk do centralnego zamka. Od zakupu nie działa, wymieniłem w nim baterię, jedyny postęp to to, że po wciśnięciu przycisku świeci dioda, wcześniej nawet tego nie było. Jaka może być przyczyna?
maniekaudia4 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Mógł się rozkodować jeśli przez dłuższy czas nie miał prądu. Próbowałeś go kodować Vag-iem ? na stronie adako jest opis krok po kroku http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=6
Drevis Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) Kupiłem taki kabel: http://allegro.pl/kb1-kabel-interfejs-vag-com-vw-seat-audi-obd2-usb-i4489603901.htm (wybrałem najtańszy), jednak nie mogę go z niczym połączyć. Oprogramowanie ze strony vag-com.pl wyrzuca błąd interface ross tech usb nieznaleziony po wciśnięciu "test", poprzednie wersje nie mają opcji USB. Co mogę zrobić? EDIT: Użyłem wersji 409.1, ponieważ jest to ostatnia kompatybilna wersja. Kabel ukrył się pod COM4, więc ten port zeskanowałem i udało się. Komunikat: Port Status: OK Interface: Found! Type: Serial Pass-Through Opto/Iso: No Ross- Tech Design: No Próbuję jednak, tak jak w instrukcji przy włączonym zapłonie wejść w [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] i pojawia się w obu przypadkach komunikat No Response from Controller!. Co teraz jest nie tak? Edytowane 24 Sierpnia 2014 przez Drevis
ardian6 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Poszukaj na forum. To co ja robiłem i jeżeli dobrze pamiętam to wygląda to tak Programowanie kluczyka/pilota odbywa się tak. Musisz mieć 2 oryginalne działające kluczyki. Jeden wkladasz do stacyjki i przekręcasz żeby zapaliły się kontrolki. Drugi (ten z tym pilotem niedziałającym) wkładasz do zamka drzwi kierowcy i przekręcasz go(zamykasz drzwi).Trzymając zamknięty około 5-6 sekund klikasz raz na pilocie który jest przy tym kluczyku przycisk z otwarciem(kłudka otwarta) Odczekujesz kolejene 7 sekund i znów naciskasz otwarcie drzwi. Tym razem powinny Ci się drzwi otworzyć Poźniej wyjmij kluczyk ze stacyjki i sprawdż czy działa otwieranie i zamykanie. Jeżeli to nie pomoże to może masz mikrostyki zepsute(koszt nowych okolo 3zł)
Drevis Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Ale mówimy teraz o programowaniu za pomocą kabla. Tak poza tym to mam tylko jeden kluczyk z pilotem, ogólnie 3.
maniekaudia4 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 (edytowane) Zainstaluj ten Vag com 3.11 i zarejestruj keygenem może wtedy dasz rade się połączyć np:http://chomikuj.pl/Youshe/Programy/VAG-i/Vag+3.11*2bkeygen Aktywujesz vag-a 3.11 w ten sposób 1 Uruchamiasz Vag com 3.11 2 wchodzisz w About3 kopiujesz serial number 4 wklejasz go do keygena, ten oddaje drugi kod, który kopiujesz i wklejasz do vag5 Activated i gotowe (masz pełną wersje vag) Edytowane 25 Sierpnia 2014 przez maniekaudia4
RAIZOR Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Podłączę się pod temat... Mam strasznie słaby zasięg pilota. Czy ktoś wie gdzie w sedanie znajduje się antena od centralnego. Chciałem ją przedłużyć w celu poprawienia zasięgu. Filmików i fotostory jak to zrobić w avancie jest sporo a do sedana nie mogę znaleźć nic.
aricc Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 a może wydaje ci sie że masz pilota. bo w audi były kluczyki z przyciskiem, ludzie mysleli ze to do central zamka a to była lampka zeby widziec zamek. tak słyszałem i mam tak w swoim .
mati101086 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 panowie potrzebuje szybkiej pomocy mianowicie potrzebuje informacji jak podpiac pompke do zlacza diagnostycznego tak abym mogl zaprogramowac kluczyk
marcin_franz Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 panowie potrzebuje szybkiej pomocy mianowicie potrzebuje informacji jak podpiac pompke do zlacza diagnostycznego tak abym mogl zaprogramowac kluczykAle na aucie, czy na stole? Może ta rozpiska Ci pomoże:http://www.digakom.de/template/downloads/Pinbelegung_8L0862257.pdf
mati101086 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) w aucie kolego. Ta rozpiske pinow mam i w sumie dzieki niej udalo mi sie podpiac pompke z tym ze nie wiem gdzie mam wpiac kabel idacy od pompki do zlacza diagnostycznego Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez mati101086
marcin_franz Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Jest to przewód oznaczony jako k-line. Pin 14 wtyczka B.
mati101086 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 tak ok z tym ze kolego nie wiem dokad on ma isc bo ja w moim przedlifcie musialem puscic dodatkowe przewody wiec nie mialem kostki B
marcin_franz Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Mozesz go podpiąć normalnie do jakiegoś innego przewodu "k". Na przykład w radiu, klimatroniku, liczniku albo przy złączu diagnostycznym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się