przemek16z Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Witam mam problem z moim kochanym AD-erkiem który lubi się psuć miał problemy z odpalaniem - została wyczyszczona przepustnica, przepływka, i tak jakaś rura która je łączy problem znikł ale miał błędy : 00515 - Shareware Version. To Decode all DTCs 29-00 - Please Register/Activate Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) – brak sygnału (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor 01120 - Shareware Version. To Decode all DTCs 04-10 - Please Register/Activate - Intermittent Dostosowanie wału rozrządczego 1 i lubił brzęczeć sobie łańcuszek ... nawet przy dodawaniu gazu do ok 2500rpm została wymieniona pompa oleju tydzień temu brzęczenie znikło, odpalał jak nowy ale ... czasami tak jak by pedał gazu się zawieszał ( było tak od początku od wymiany rozrządu i łańcuszka z napinaczem) ostatnio częściej mu się to zdarza że nie ma pedału np. cofam z parkingu ... wycofałem próbuje ruszyć do przodu i tu pusty pedał (podczas wciskania pedału obroty idą w dół do ok 500rpm ale nie gaśnie i tak trzyma z ok 30sek, gdy już załapie nawet nie dotykając pedału gazu obroty same idą w górę czasami nawet do odciny... trzeba czekać aż same zejdą i da się już jechać po wymianie jeszcze ciężko się rozpędza ( mogę filmik dodać przy max wciśniętym pedale jak się rozpędza) teraz pojawiły się 3 kolejne błędy po wymianie pompy oleju: 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 26-10 - Output Open - Intermittent Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N115 17934 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1526 - 35-00 - Please Register/Activate Readiness: N/A nie ma w kodzie błędów czegoś takiego... co to jest? 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent Terminal 30 źródła zasilania (B+) – niskie napięcie 1.8 benzyna+ sekwencja Czy miał ktoś takie problemy? Jak rozwiązać te błędy? Proszę o pomoc Z góry dziękuję
Labiel Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Ściągnij sobie polskiego VAGa, do odczytywania błędów wystarczy. Lepsze to niż jakaś niepełna wersja VAGa. Sprawdziłbym co pokazuje potencjometr przepustnicy podczas tych problemów z obrotami. Być może padł i trzeba myśleć o wymianie przepustnicy.
jacek70 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Czy po czyszczeniu zaadoptowałeś przepustnicę? Dużo coś tych błędów, wykazuj i pokaż co powróci.
przemek16z Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) po przeczyszczeniu była adaptowana przepustnica, były wgrywane nowe mapy benzyny i gazu, ale przy wymianie pompy został odłączony akumulator i czy może się przez to adaptacja "rozwalić"? od przepływki do przepustnicy wszystko zostało wyczyszczone Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez przemek16z
Labiel Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Nie powinno. ECU wraca do ustawień pierwotnych. Czasem przez kilka km może delikatnie "inaczej" chodzić ale potem jest ok, bynajmniej tak u mnie zawsze było, a aku odłączany dziesiątki razy.
przemek16z Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2014 cały czas silnik słabnie teraz czuć jak by miał chyba z 70KM do 3 biegu się w miarę buja ale 4 i 5 bieg to jakaś masakra np. przy 120km/h jadąc na 5 biegu przy wyprzedzaniu zredukuje się na 4 a on nic cały czas ledwo co przyspiesza ... czy to może być wina łańcuszka? bo było tak że 2 lata temu haczył o obudowę i został wymieniony na nowy oraz napinacz ok. pół roku temu zaczął znowu haczyć i została wymieniona pompa i teraz nie słychać już go, ale czy mógł się w jakiś sposób rozciągnąć czy coś ? bo mechanik się upiera że to nie przez łańcuszek ale innego pomysłu nie ma ... aa i zwiększyło się spalanie z 10l gazu na ok 14l
Labiel Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Najpierw to zlikwiduj wszystkie błędy. Ściągnij sobie polskiego Vaga tak jak pisałem i sprawdź dokładnie te błędy. Nie kombinuj jak koń pod górkę. Masz błędy które podałeś wcześniej a szukasz problemów w całkiem innym miejscu i chcesz wymieniać części na ślepo. Masz tama jakiś błąd od czujnika halla co jest dość istotne. Chcesz naprawić auto to zabierz się do tego porządnie. Ściągasz pełną wersję VAGa, albo przynajmniej tego polskiego VAGa, sprawdzasz błędy, kasujesz, jedziesz się przejechać i ponownie sprawdzasz i zabierasz się za ich likwidację.
przemek16z Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) co do czujnika challa to był on wymieniony i przewody zostały sprawdzone te które idą do sterownika i są całe i nikt nie wie jak to rozwiązać... może wiesz co innego trzeba sprawdzić, po południ skasuje błędy i się przejadę i wtedy podam jakie wyskoczyły a masz może jakiegoś sprawnego VAGa? Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez przemek16z
Labiel Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zainstalowanego mam Przyczyn kolego może być cała masa. Od wtrysków począwszy na ECU kończąc. Nie ma więc co wymieniać póki co wszystkich możliwości tylko trzeba zacząć od tych błędów.
przemek16z Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2014 ok dziś je skasuje, przejadę się i odczytam to co się pojawi i tu je podam abyście pomogli naprawić a mógłbyś podać jakiś sprawdzony link gdzie program działa? z góry dzięki
Labiel Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Linku nie podam, bo nie mam. Po za tym chyba regulamin forum nawet tego zabrania.
przemek16z Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) aa ok znalazłem już jakiś jak sprawdzę to dam znać będę gdzieś 16-17 to tak: skasowałem błędy, przejechałem się ok 30km, samochód ledwo co się rozpędzał, pod górkę nie mogłem ruszyć, musiałem dalej pojechać i zawrócić. w silniku coś jak by grzechotało, przeskakiwało, coś się przelewało, ciężko opisać (ciszej niż łańcuszek), silnik cały się trzęsie, przy dodawaniu gazu jakby coś przeskakiwało po prostu masakra. gdy wróciłem pojawiły mi się błędy na polskim VAGu: 515-czujnik Halla G40 zwarcie do masy 17934-nastawnik wałka rozrządu strona 1- zwarcie na plus brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Czy to chodzi o napinacz (z elektroniką) z łańcuszkiem? Proszę o pomoc co robić? https://plus.google.com/u/0/115588095574108769601/posts/YAgtFg43Ay6?pid=6047106157767030594&oid=115588095574108769601 przy jeździe 5 bieg pedał wciśnięty do podłogi https://plus.google.com/u/0/115588095574108769601/posts/Aycd1NP8hZE?pid=6047107181666487874&oid=115588095574108769601 po małych przemyśleniach stawiam to na napinacz z łańcuszkiem ponieważ: jak samochód został kupiony po krótkim czasie zaczął łańcuszek brzęczeć więc został wymieniony napinacz z łańcuszkiem ale pochodziło to ok 1,5 roku i znowu zaczęło brzęczeć więc została wymieniona pompa oleju i nie brzęczy ale wywaliło ten błąd 17934 że coś jest nie tak z napinaczem, myślę że wcześniej po wymianie napinacza, napinał jakoś ten łańcuszek ale było za słabe ciśnienie, aż się te "kostki" na napinaczu zjechały, a teraz ma duże ciśnienie oleju ale napinacz się rozwalił i teraz trzeba go wymienić. Co myślicie? Może tak się stać? Edytowane 14 Sierpnia 2014 przez przemek16z
andrzej_1970 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Jeżeli jeszcze występuje ta usterka to bym sprawdził dokładnie ustawienie rozrządu,może przestawiony jest.
przemek16z Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 zostało zakupione nowy napinacz i łańcuszek czy dobrze został założony? tu są zdjęcia jak został ustawiony: https://plus.google.com/u/0/115588095574108769601/posts/1baNVCLniMu
Labiel Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Zdjęcia są trochę ciemne i nie widać wycięć na wałkach które powinny pokrywać się ze strzałkami.
bartek1605 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 wcięcia widać na powiększeniu wałki są na znakach, tylko łańcuch jest o 1 rolke za mało naciągnięty
przemek16z Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) Jak o jedną rolkę za słabo naciągnięty? Możesz to dokładnie opisać lub pokazać na zdjęciu? Ma być 16 rolek od znakówJak jest pomalowane to z np lewej strony o jedną rolkę bardziej naciągnąć? Tak jak jest ta kreska biała zrobiona(na zębatce) po lewej stronie i do tego miejsca ma być 16 rolek łańcuszka? wtedy od punktu do punktu będzie 15 ... a chyba ma być 16 (według książki) te kreski i kropki są korektorem zrobione Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez przemek16z
bartek1605 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 może źle widze ale na zdjęciu po znakach doliczyłem się 15 zobacz o co mi chodzi http://s243.photobucket.com/user/GTImotion/media/IMG_2275.jpg.html
przemek16z Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) Czyli jest dobrze ustawione tak jak masz na zdjęciu, silnik skręcony czas testów wszystko działa błędy zniknęły Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez przemek16z
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się