nike166 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Witam, Panowie czy wymiana listwy wtryskowej w 1.6 to bardzo skomplikowana rzecz ? Prawdopodobnie któryś wtrysk mi leje i muszę wymienić, a nie chce się bawić w mechaników dlatego pytam czy to ciężki temat ?
primaballerina Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 dla mnie 10 min roboty. odkręcasz listw (2 imbusy) odkręcasz wężyki paliwowe i podciśnienie z zaworka, odpinasz kostki z wtryskiwaczy i ciągniesz listwę do góry. powinna wyjść bez problemu bo siedzi na wtryskach- trzymają ja 4 oringi po 1 na każdym wtryskiwaczu
nike166 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Ooo a później w komputerze żadnej kalibracji nie trzeba robić ? Tylko włożyć wystarczy i już będzie hulać ? Aha i czy kolory tych kostek na wtryskiwaczach mają jakieś znaczenie ? Bo u mnie góra wtryskiwacza jest niebieska, a na aukcjach widzę, że są też z szarą górą
davidoff82 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 kolor bez znaczenia, roboty na 15 minut
nike166 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2014 W sumie to ja same wtryski wymienie na listwie bo po co mam przekładac całą listwę... Czy w listwie jest coś co się może popsuć pomijając regulator ciśnienia paliwa ?
neoxpl Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Prawdopodobnie któryś wtrysk mi leje i muszę wymienić, a nie chce się bawić w mechaników dlatego pytam czy to ciężki temat ? Skąd pewność ze któryś leje? Sprawdzałeś czy wymiana w ciemno?
nike166 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2014 W ciemno, gdyż na światłach jak stoję to często zaczyna palić na 3 gary, terkotać i zaczyna śmierdzieć benzyną. Przy jeździe nagle też traci moc zero reakcji na gaz i w ogóle nie przyśpiesza przy czym pali 20/100 w obecnej chwili raz trwa to 5 sekund raz 20 a raz nawet 1 minutę... na vagu tylko jeden błąd tak jak pisałem wcześniej w innym temacie 00537 i według ross-techa przyczyny : Możliwe przyczyny Okablowanie i / lub Connector (s) z / do Sonda lambda (y) uszkodzony Lambda Control / czujnik (y) uszkodzony Wtryskiwacza (y) uszkodzony / zablokowany Regulator ciśnienia paliwa uszkodzony Pompa paliwa uszkodzona Zbiornik paliwa pusty Odkurzacze / nieszczelności Dodam, że za kompletną listwę wtryskową zapłaciłem 30 zł więc żaden pieniądz, a mogę rozwiązać usterkę. Dziś włożę jeszcze nowe świece.
Kejsi Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Najpierw to sprawdź czy masz kostki dobrze wpiete w wtryski, i kolor ma znaczenie, tak jak z czujnikiem temp
nike166 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) wpiete dobrze sprawdzalem i czyscilem, kolor jakie ma znaczenie ? zamowilem z takimi jakie mam nr wtryskow takie same. Dodam, że zatankowalem ostatnio za 100zl ponad 18l i zrobiłem na tym 120km podczas spokojnej jazdy...Koledzy, a są jakieś rzeczy o których trzeba pamiętać podczas wymiany wtryskow ? Coś słyszałem że przed montażem trzeba umoczyc wtryski w ropie ? Prawda to? Czy coś jeszcze ? Edit: wtryski i regulator ciśnienia paliwa właśnie wymieniłem, po odpaleniu chodzi równo i nie trzęsie silnikiem jak było przedtem, zobaczymy jak będzie podczas dłuższej jazdy ale póki co na plus Dzięki wszystkim za pomoc Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez nike166
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się