Darek1312 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Witam mam problem od pewnego czasu auto szarpie po rozgrzaniu na lpg i cały czas wyskakuje czujnik polozenia wałka po wymianie na iny z auto szrotu jest ten sam problem opuznienie zapłonu o -12 stopni a powinno być z wyprzedzeniem jakieś +3 stopnie
ja74687 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 A na pb masz ten sam problem ?? Może pojeździj troszkę na LPG i zobacz czy błąd wyskoczy i jak się zachowywał bedzie silnik
Darek1312 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2014 A na pb masz ten sam problem ?? Może pojeździj troszkę na LPG i zobacz czy błąd wysy i jak się zachowywał bedzie silnik nie ale jak dam w pedał gazu na lpg ma taką chwilke zawachania wymieniłem cewke zapłonową przewody swiece byłem u gazownika podpiął mi drugi sterownik lpg jest to samo szarpie na lpg im wieksza temperatura na zewnątrz tym auto zachowuje się gorzej ale dlaczego jest opózniony zapłon o -12 stopni A na pb masz ten sam problem ?? Może pojeździj troszkę na LPG i zobacz czy błąd wysy i jak się zachowywał bedzie silnik nie ale jak dam w pedał gazu na lpg ma taką chwilke zawachania wymieniłem cewke zapłonową przewody swiece byłem u gazownika podpiął mi drugi sterownik lpg jest to samo szarpie na lpg im wieksza temperatura na zewnątrz tym auto zachowuje się gorzej ale dlaczego jest opózniony zapłon o -12 stopni
ja74687 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 dziwne że dzieje ci się to tylko na lpg Niewiem co ale podejżewam tutaj LPG
Magicbattle Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 podcisnienia prawidlowo podlaczone wszystko szczelne. jakie masz wogole graty wrzucone?? jak tego nie ma na pb to gaz jest winny. moze reduktor zajechany albo wtryski
Darek1312 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2014 podcisnienia prawidlowo podlaczone wszystko szczelne. jakie masz wogole graty wrzucone?? jak tego nie ma na pb to gaz jest winny. moze reduktor zajechany albo wtryski cały komplet lovato smart przejechane jakieś 53 tysiące na wszystkim na pb jest dobrze chociaż raz mi się zdażyło jak by mi strzelił w filtr powietrza na pb wogóle nie ma kątu wyprzedzenia zapłonu o ile dobrze się orientuje to czujnik połozenia halla jest na drugim wałku nie na tym co jest pasek rozrządu mechanik stwierdził łancuszek dwa wałki sa zle zsynchronizowane ze sobą olej wcześniej był zalany 15w 40 nie wiem przez ile czasu ale w zime słyszałem wszystkie 20 zaworów przez 30 sekund zmieniłem na 10w 40 i oleju nie ubywa silnik się trzesie delikatnie na pb jak i lpg prosze o pomoc.
bartek1605 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Darek mieszasz pojęcia jeśli jest -12o to jest wyprzedzony, przy +3o to zapłon jest opóźniony skoro na Pb jest dobrze a na LPG są szopki to tu trzeba szukać, może wystarczy wyregulować czy były np. sprawdzane ciśnienia gazu, mapsensor, czyjnik temp. w inst. gazowej, czy tak na pałe wymienia sterowniki? najlepiej poszukaj w swojej okolicy gazownika, który ogarnia te instalacje
Darek1312 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2014 był regulowany gaz na komputerze ewentualnie wtryskiwacze gazowe mogą być zalepione
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się