Pablosek Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Witam. Mam następujący problem w moim afnie. Miałem dzisiaj taką sytuację, że miałem paliwa trochę ponad rezerwę. Pojechałem załatwić pare spraw, zapaliła się rezerwa ,krótko po tym dojechałem na miejsce i zgasiłem auto. Gdy do niego wróciłem chcąc ruszyć dalej nie chciał zapalić chociaż paliwo było- rezerwa dopiero co się zapaliła. Pomyślałem, że być może się zapowietrzył. Poluzowałem jeden z wtrysków, uszło delikatnie powietrze i zapalił po dłuższym kręceniu rozrusznikiem. Dalej było tak samo tzn jak gasiłem to już nie mogłem zapalić, a nawet sam gasł podczas jazdy jakby nie było paliwa. Pomogło zatankowanie auta. Pali od strzała. Gdzie szukać przyczyny zaistniałej sytuacji, że odrazu po zejściu na rezerwe są takie cyrki? Ja to widzę tak że gdy paliwo zejdzie poniżej pewnego poziomu to pompka zaciąga paliwo razem z powietrzem. Ale przecież tak nie powinno być. Może ktoś miał podobną sytuację i wie gdzie szukać usterki. Dziękuję z góry za wszystkie wskazówki.
Marcinxxx Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Poprostu te wskaźniki nie sa bardzo precyzyjne, tankuj wiecej albo rób tak dalej i zasysaj syf z baku, szybciej wtryski zmienisz Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez Marcinxxx
maciucha512 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Wyciągnij pływak z baku i dognij wedle uznania tak, by rezerwa zapalała się wcześniej.
Pablosek Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Tzn w którą stronę go dogiąć?
piotrsob1 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) Paliwo lejesz oryginalne, czy próbujesz różnych wynalazków ? Pytam nie bez kozery, bo mój młody, jak miał kryzys finansowy, to lał wszystko z wyjątkiem wody i moczu A po jakimś czasie , jak mu poziom w zbiorniku spadał poniżej 1/4, to już nie chciał jechać, tyle się tam szuwaksu nazbierało że nawet W124 2,0D na rzędowej pompie nie było w stanie sobie z tym poradzić Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez piotrsob1
a4b5-1234 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Tzn w którą stronę go dogiąć? vagiem mozna ustawic rezerwe ,nic nie trzeba wyginać to nie czasy prlu
Pablosek Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Tankuję tylko ON. Żadnych wynalazków. Jak ustawić rezerwę vagiem?
vp-tdi Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 w instruments i adaptacje Tankuję tylko ON. Żadnych wynalazków ja tankuje wynalazki(transfomatorowy ,OO ,rzepak ) od lat i nic sie z autami sie nie działo ,pompy nawet po latach rozbierałem żeby zobaczyć czy coś nie halo i nic nie zauważyłem ,tylko trzeba wiedzieć jaką mieszanke wlewać bo wiadomo ,że jak przesadzisz....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się