Rybens Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Witam Od dawna zmagam sie z szarpaniem auta glownie jak jest zimny rano w koncu podlaczylem kompa i wyskoczylo blad 19559 zawirowania przepustnicy.mechanik mowi ze wystarczy przeczyscic czh to prawda czy mozna zrobic to samemu? Egr nigdy nie byl czyszczony to tez moze miec wplyw? Pozdrawiam
SotoM Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 (edytowane) Przepustnica moze byc zasyfiona ale najczęściej tam mechanizmy modułu pada... Ale jak czyścić to też egr. Edytowane 14 Sierpnia 2014 przez SotoM
Rybens Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Czyli rozumiem ze wyczyszczenie moze pomoc ale nie musi? Ile taki kosztuje?
gajes666 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Przyczyną może być olej zalewający elektronikę w przepustnicy. Jest to olej wydostający się z turbosprężarki, który dostaje się z układu dolotowego do wnętrza przepustnicy przez gniazdo osi obracającej klapę przepustnicy. Rozebranie przepustnicy i wytarcie oleju pomaga na jakiś czas.
SotoM Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Ja u siebie akurat miałem problem dostawania się oleju do modulu klapy z tym ze uszczelka nasiaknela i ja wypchnelo na zewnatrz i olej kapal na silnik. Ja ją wymieniłem.
a4maks Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) Da sie tą przepustnicę jakoś rozebrać?? macie może jakieś fotki? moja to 03G128063 Edytowane 27 Stycznia 2015 przez a4maks
amator111 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 witam jestem nowy mam audi a 4 b7 2005 r 285000 przebiegu trochę trzęsie mi autem na wolnych obrotach na postoju czasem podczas ruszania szarpnie delikatnie tak ze trzy razy jakby się delikatnie zadławił zaświecił mi się czek silnika na kompie pokazuje błąd 19556 przepustnica wyczyszczona fakt była mocno zasyfiona ale nic nie zmieniło wszystkie wtryski są na minusie oprucz drugiego który jest 2-3 na plusie od czego zacząć pompowtrysk czy przepustnica?
piotrsob1 Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 witam jestem nowy mam audi a 4 b7 2005 r 285000 przebiegu trochę trzęsie mi autem na wolnych obrotach na postoju czasem podczas ruszania szarpnie delikatnie tak ze trzy razy jakby się delikatnie zadławił zaświecił mi się czek silnika na kompie pokazuje błąd 19556 przepustnica wyczyszczona fakt była mocno zasyfiona ale nic nie zmieniło wszystkie wtryski są na minusie oprucz drugiego który jest 2-3 na plusie od czego zacząć pompowtrysk czy przepustnica? Wymień uszczelnienia na pompkach zamieniając miejscami podczas tej roboty pompkę z drugiego cylindra z pompką o największej minusowej korekcji. Jak się po tym nie naprawi to będziesz na bank wiedział czy to wina pompowtrysku To najrozsądniejsza opcja, w 70 % przypadków problemem jest uszczelnienie pompek ( zwróć też uwagę na wielkość zużycia gniazd pompowtryskiwaczy ).
watek Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Witam. Na początek mały OT, wyszukiwarka na forum nie znalazła niczego, choć po wpisaniu w googlach kodu błędu pierwszy link odnosi się do tego tematu, więc tutaj spróbuję rozwiać swoje wątpliwości.A mianowicie. Zaświecił się check engine, mimo że z autem nie dzieje się kompletnie nic co mogło by wzbudzać niepokój(pracuje równo, odpala od strzała, przyśpiesza i gaśnie normalnie). komputer wskazał na błąd 19559. Po dłuższej lekturze która w niewielkim stopniu rozwiewa wątpliwości "radził bym od pompki...". postanowiłem wyczyścić EGR. tutaj pomocny okazał się filmik z youtube https://www.youtube.com/watch?v=zN4he3H4Nok tylko że w moim przypadku po wyjęciu przepustnicy ukazał się taki obraz http://host1gb.net.pl/download.php?file=ad87c57afccb6d3a350dcd5bce3eb4a2 po jej rozkręceniu wylało się z pół litra oleju i dwa zęby z jednego z kół zembatych. skutkiem tego jest to że "klapka" pozoztaje w jednym położeniu (otwarta ?). I tutaj pytam czym grozi mi jazda w takim stanie. Regenerować ? gdzie i jakie koszty . Nowa 750 używana 300 na alledrogo 03G128063C V110 Pozdrawiam.
Musashi Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 jeżeli klapa jest nieotwarta na max, ograniczona zostaje moc. Używana jak długo posłuży? jeżeli ulegnie uszkodzeniu kolejna używka? to już 600 pln do tego uszczelki śruby. nie lepiej nowy zawór? błąd 19559 to zwarcie silnika serwa, instalacji lub uszkodzona/niepodłączona wiązka.
watek Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Spadek mocy nie jest zauważalny w żadnym stopniu(osiągi deklarowane przez producenta/wiki) ewentualnie, może większe zużycie paliwa choć to też zrzucam na swój trochę agresywny sposób jazdy. No i właśnie ten błąd nie daje jednoznacznej odpowiedzi na jego przyczynę, I dlatego pytam czy któryś z kolegów się zmagał z tym problemem i jak go rozwiązał.
Musashi Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 błąd jest jednoznaczny, wiadomo czego dotyczy, klapy lub wiazki. a w klapie jest uszkodzona zębatka, czego jeszcze oczekujesz?
watek Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Zębatka uszkodzona jest w przepustnicy a nie w zaworze egr.
Musashi Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 o przepustnicy myślałem - EGR napisałem. poprawione.
watek Opublikowano 28 Stycznia 2017 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Dnia 23.01.2017 o 03:12, Musashi napisał: czego jeszcze oczekujesz? trochę było za dużo % stąd się wzięło moje nieporozumienie. Przepustnica wymieniona. I teraz dopiero widzę różnicę w gaśnięciu auta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się