Robert-RR Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Zastanawiam się nad podniesieniem mocy w 2,0TDI CAGA 143KM. Którą z w/w turbin zamontować? Na 2260 znajdzie się miejsce? Co trzeba dokupić/przerobić, żeby którąś z tych turbin dopasować do mojego silnika? Intercooler - na jaki zmienić? Ma ktoś zamontowane 1756/2260 w CAGA? Jakie wrażenia? Jakiś wykres możecie wrzucić
Gibons Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Chyba raczej nie ma sensu wrzucać nic innego jak turbo od CAHA ponieważ tak czy siak sprzęgło nie wytrzyma dużego momentu w granicach 430Nm+ to już ryzykowne na seryjnym sprzęgle. IC np od 3.0TDI ewentualnie od BiTurbo chyba podchodzi z nowej A6
Robert-RR Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Hmm, to dałeś mi do myślenia teraz. Ewentualnie zrobić sam program na ok 170ps?
wrclaguna Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Ewentualnie zrobić sam program na ok 170ps? bez problemu Chyba ze tyrbo od CAHA 170 KM i wyjdzie gdzies 204-210 KM
Robert-RR Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Turbo od CAHA, ponad 200KM i sprzęgło wytrzyma? A np na GTB1756 będzie się ślizgać?
wrclaguna Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Wszystko zalezy jaki przelot auto ma na sprzegle ogolnie jest słabe Ludzie montuja wytrzymalsze :http://www.performance-kupplung.de/shop10/index.php/sachs-performance-kupplung-verstarkte-kupplung-audi/verstaerkte-kupplung-sachs-performance-kupplung-audi-a4-8k2/2-0-tdi-105kw/sachs-kupplung-verstarkte-kupplung-audi-a-4.html
Robert-RR Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) Ponoć dwumas był zmieniany 20tys km temu, więc podejrzewam, że sprzęgło też. Nie ukrywam, że nie chcę robić sprzęgła, bo z reguły krótko jeżdżę autem i na przyszły rok chciałbym zmienić na coś mocniejszego. Poza tym można zrobić ok 220KM i płaskie 400Nm... sprzęgło wytrzyma. Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez Robert-RR
Gibons Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Skoro za chwile auto idzie na sprzedaż rób sam program po co inwestować tyle ? ewentualnie turbo od CAHA + soft i na tą "chwile" wystarczy Ci. Jeździ się już całkiem przyjemnie.
marcin4x4 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 2mas zabija driver, niut mu tylko pomaga.
Robert-RR Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Doszło turbo od CAHA. W poniedziałek montaż. Po założeniu turbo jakiego przyrostu się spodziewać? Trzeba coś stroić?
wrclaguna Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Doszło turbo od CAHA. W poniedziałek montaż. Po założeniu turbo jakiego przyrostu się spodziewać? Trzeba coś stroić? Mozna uszczelke pod waz zmienić .......stroic ? rzecz jasna
Robert-RR Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Którą dokładnie uszczelkę? Ktoś pisał na forum, że wrzucił samą turbinę, pojechał na hamownie i wyszło ok 170KM.
wrclaguna Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 uszczelke miedzy wezykiem oleju a turbawką co do wynilku to powinno wyjsc gdzies tyle :===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/283620-caga-turbo-caha-i-cooler-30tdi-by-dynosoft/#entry4097241
Robert-RR Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Dzięki za informacje. Tak wiem, że turbo CAHA + program i można celować w podobny wynik, tylko ja pisałem, że po montażu samego turbo ktoś na forum pisał, że miał wynik ok 170KM.
miodzio Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) U mnie wyszło 160 po zmianie turbo- wykres masz powyżej Sprzęgło ma 50k i po programie zrobione 4 tys i zaczyna się poddawać Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez miodzio
Robert-RR Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Niestety nie widzę wykresu. Jaki program zrobiłeś?
wrclaguna Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Niestety nie widzę wykresu. Jaki program zrobiłeś? ===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/283620-caga-turbo-caha-i-cooler-30tdi-by-dynosoft/#entry4097241
grom Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) http://www.performance-kupplung.de/shop10/index.php/sachs-performance-kupplung-verstarkte-kupplung-audi/verstaerkte-kupplung-sachs-performance-kupplung-audi-a4-8k2/2-0-tdi-105kw/sachs-kupplung-verstarkte-kupplung-audi-a-4.html Ja mam ten zestaw i wytrzymal dokladnie rok przy 420nm. Znowu sie slizga. Docisk ma mocniejszy na bank, tarcza tez jest inna. NIe wiem czy nie jest to wina tego, ze mam dwumase od nowosci nie wymieniona, bo nie bylo zadnych objawow zuzycia. Rozmawialem wczoraj ze specem od sprzegiel, i powiedzial ze przy takim momencie, dwumasa dostaje w kosc i mogla sie lekko podgiac od temperatury. Skutek jest taki ze docisk nie lapie po calosci. TAk czy siak skrzynia 3 raz w dol, nowy dwumas, nowa okladzina tarczy kewlar, stary docisk i zobaczymy jaki bedzie efekt. Ciekawi mnie czy sprzeglo do tych nowych wersji 177km by nie podeszlo, bo tam jest seryjnie 380nm, z giftem pewnie 390nm wiec trudno uwierzyc ze to wytrzyma.. Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez grom
miodzio Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Mnie wczoraj uświadomiono że to co dzieje się z moim autem nie jest objawem padania sprzęgła ..zobaczymy..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się