Rafał123 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Witam kolega ma problem ze swoim audi TT ogólnie auto moc ma tylko wyskakują błędy na vagu: 17608 Boost pressure Control Valve (N249) Mechanical Malfunction P1200 17544 Shareware Version. To Decode all DTCs P1136 - 35-10 Wykonaliśmy logi dynamiczne pierwszy raz w życiu więc w razie jakiś błędów proszę o wyrozumiałość. DYNAMICZNE:Grupa 002, 020: http://vaglog.rtnet.pl/log_183265.htmlGrupa 002, 120: http://vaglog.rtnet.pl/log_183266.htmlGrupa 003, 020: http://vaglog.rtnet.pl/log_183267.htmlGrupa 011, 002: http://vaglog.rtnet.pl/log_183268.htmlGrupa 115, 118: http://vaglog.rtnet.pl/log_183269.html Za wszelkie sugestie, rady będę bardzo wdzięczny Pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Logi wyglądaja dobrze, błedy moga byc spowodowane nieszczelnością w podciśnieniach i to możesz sprawdzić.
Rafał123 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Dzięki za szybką odpowiedz, przyjrzymy się wszystkim rurką w podciśnieniach. Da się ocenić stan zaworu DV bo mam wrażenie że trochę głośno go słychać, chyba że winna jest też nieszczelność w podciśnieniach. Logi wskazują że mapa jest seryjna ?
Łukasz13 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Mapa wyglada na seryjna, przejrzyjcie wszystkie rurki przy kolektorze i odme, blad ubogiej mieszanki na wolnych obr. wskazuje ze jest gdziesz dziura napewno.
Rafał123 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 OK jutro posprawdzamy przewody, ten drugi blad tez moze byc spowodowany ta nieszczelnoscia? Faktycznie jest dziura w przewodzie odchodzącym od odmy, wymienie i zobacze co z bledami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się