wampir Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Ja polecam sprawdzić jeszcze na seryjnej, sprawnej DV bo nie wierze produktom Properfekt. Miałem i się przejechałem. Możesz tez mieć niesprawny N249. W b5 DV jest podlaczony do kolektora ssącego i naturalnie wytwarzane w nim podciśnienie powoduje podniesienie tłoczka w DV - rozszczelnienie układu. W B6 to N249 jest podłączony do DV i może w wyniku awarii rozszczelniac układ. Ja tak miałem u siebie. Możesz na probe podlaczyc DV do kolektora a N249 zapetlic. W moim temacie jest opisane jak to zrobić. Zrób pełne logi.
albertk89 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Ale dv też odpinałem było nie aktywne i tak samo pompował nie wiecej nawet przy odpietym n75
Łukasz13 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Nie ma co pisać, trzeba działać, klapke masz luźna w turbinie i tyle.
albertk89 Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 Tak jak kolega łukasz13 powiedział , okazała się luźna klapka . Ale przy okazji wpadło nowe turbo z większym wirnikiem , wiec teraz bez problemu pompuje 1.1 bar
nrula Opublikowano 8 Września 2019 Opublikowano 8 Września 2019 (edytowane) Cześć wszystkim, nie chcę zakładać osobnego tematu. To moje pierwsze logi, i nie miał mi kto "startować o stopować", więc proszę o wyrozumiałość. samochód ma 310k przebiegu i około 130k po zrobionym programie. 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded Proszę o analizę logów: 002+ 033 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 003 + 020 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 115 + 118 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Edytowane 8 Września 2019 przez nrula
przem8 Opublikowano 8 Września 2019 Opublikowano 8 Września 2019 (edytowane) Turbo nie trzyma doładowania. Sprawdź dv i szczelność dolotu kompresorem. Zrób loga 118 z odpiętą wtyczką od n75. Edytowane 8 Września 2019 przez przem8
nrula Opublikowano 8 Września 2019 Opublikowano 8 Września 2019 log z odpiętą wtyczką N75. Dv i dolot sprawdzę na dniach...Przy sprawnym dv i szczelnym dolocie to już się zbierać do wymiany turbo? Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
nrula Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 Zrobiłem logi na VCDSie i na lepszym kablu. Ps. Przy odpiętym N75 turbo nie ładuje w ogóle, jedzie jak wolnossąca benzyna. Tak ma być, prawda? https://log.malonetuning.com/chart/266725#H8KLCADCl8KBeF0CA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA https://log.malonetuning.com/chart/266726#H8KLCADDscKBeF0CA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D https://log.malonetuning.com/chart/266727#H8KLCAAjwoJ4XQIDTcKMQQrDgzAMBMO%2FwqLCswQJTV8TfHBrw6EIUjvDiHJJw7vDusOEDsKUHndndsOnGcKew7nDtcKQw4QUNcOXwq0ADg5bwrlmwpUvwp8RIXJiw7XDhnDCkcO0ZjXCskw7w7ldw5rDosOaLBLCmMKCN1%2FDmFp5Q8OTw4rCjcO4EMOow7PCk0ElLsOWw49Ow7MPw4wDw55xcghjwofCvlouw5sqw71swpzCnDsAMU8nwo7CrQAAAA%3D%3D
przem8 Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 Sztanga wg do regulacji, powonno być 0,3 bara. Ty masz 0,2.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się