Indi Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 no tak... zostanę przy zaślepieniu egr... thx za radę!!
mariuszbielsko Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 ok spox to jak cos bede pisał wczesniej o pomoc a pozatym jak tam audiczka sie sprawuje
Indi Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 wszystko myślę nad dorobieniem sprysków tylko nie będę inwestował w nowy zderzak znów .....więc szukam gniazd mocowania sprysków w dziale kupie temat założyłem , reszta (montaż) to kosmetyka
mariuszbielsko Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 no tak bez sesu kupwac nowy zderzak jak mozna poswiecic troszke czasu i zrobic otwory, ja sie rozgladam za sufitem czarnym listwy wewnetrzne s4 na progi i lotka s4
bajbusa4 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Witam, od dawna nosiłem się z zamiarem kupna B6 szukałem dużo zwłaszcza quattro i koniecznie 1,9tdi lecz wszystko co widziałem albo nie spełniało wymagań albo sprzątnęli mi z przed nosa.. Z racji tego że nie było już co oglądać a na wyjazd za granicę nie mam czasu , trafił się ładna wersja S-line Zanim opiszę auto pokażę czym się poruszałem wcześniej : A teraz on: Model: A4 B6 Avant Silnik: 1.9tdi AVF Wyposażenie: -mała navi -nagłośnienie boose -półkubełkowe fotele ze schowkami i elektryką lędzwi -grzanie pupy -czarna podsufitka i słupki -podłokietnik tył z cupholderem -funkcja komfort na całe dwie szyby przód -ori 17" z tegorocznymi laczami 235/45 -hak Mody dokonane przeze mnie: -przyciemnienie lamp tył -odklejenie znaczków z klapy Plany: -s-line zderzaki (ale cena przeraża ) -xenon -drl (30% długich) -konserwacja -wymiana guzika esp i wizytownika (ktoś coś pomoże ogarnąć w dobrych pieniądzach??) Fotki: Pozdrawiam Indi za***ista
Indi Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 dziękuję choć do zajebis***i jeszcze muszę kilka spraw ogarnąć ale małymi kroczkami
ClNEK a4 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Ja jestem w trakcie malowania środków i pryskam też te elementy szare za odbłyśnikami, gdyż moim zdaniem mocno się teraz kontrastują z czarnymi plastikami na froncie. Rozklejanie poszło mi chyba trochę lepiej bo aż takiej dewastacji nie ma Da się tak wyciąć pod spryski, żeby to dobrze wyglądało ? jest jakiś temat na forum o tym ?
Indi Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) Da się tak wyciąć pod spryski, żeby to dobrze wyglądało ? jest jakiś temat na forum o tym ? nie ma takiego tematu dlatego jak to zrobię to chyba będę pierwszy na forum jest i nowe koło na sezon letni Edytowane 9 Stycznia 2016 przez Indi
mariuszbielsko Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 ciekawe jak bedzie wygladała na tych felgach, mi ogulnie podobaja sie tyle ze ja mam 17
Indi Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2016 Ori RS6 18" ;-) 17"-stek sie pozbylem
dawid7737 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Moja zimówka ale prezentuje się zacnie, tylko jaka szerokość? bo moje to 7.5J
Indi Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) 18x8 et 45 z oponami, trochę ziemniaki...... 225/45 ale były w pakiecie po 6 mm mięsa więc na razie muszą starczyć Witam po przerwie, siedzi już BRD , DP i jednak EGR wywalony , klapa gaszenia była dobra chyba 13 lat temu jak fabrykę opuścił wpadł też soft dzięki koledze Jarol zna się chłopak na swojej robocie!! Wyszło tak: Edytowane 11 Stycznia 2016 przez Indi
C4NC3R Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Kolego zdrowa seria tyle wyciąga po dobrym sofcie. BRD powinno wypluć ok 200KM i 400Nm. Albo to delikatny soft(nawet bardzo jak na ten setup) albo coś nie działa tak jak powinno. Klapę gaszenia można zaadaptować z 2.5
mariuszbielsko Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 siemka jakie wrażenia z jazdy po sofcie
Indi Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Opublikowano 1 Lutego 2016 Kolego zdrowa seria tyle wyciąga po dobrym sofcie. BRD powinno wypluć ok 200KM i 400Nm. Albo to delikatny soft(nawet bardzo jak na ten setup) albo coś nie działa tak jak powinno. Klapę gaszenia można zaadaptować z 2 tylko coraz mniej ich jest bo przebiegi rosną... tyle wyszło bo: turbo nie otwiera do końca trzeba popuścić trochę na sztandze ale to znów się odbije na budzeniu, a 2 to coler mnie trzymie i w lato może puchnąć, było 178KM ale przeładowywało górą , jak wsadzę kiedyś coler to może 190KM się wykręci siemka jakie wrażenia z jazdy po sofcie przepaść między tym co było teraz się nie zastanawiam czy wyprzedzać po prostu to robię doładowanie 1.6 bara czuć jak się budzi
mariuszbielsko Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 nie dziwie sie moc praktycznie jak umnie w 2.5, teraz pewnie mysli co by tu dalej zrobic aby moc podniesc ? pozdrawiam
boguc Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 ja w serii mam bardzo podobny program teraz prawie to samo jeśli chodzi o hp jak i Nm
Indi Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 co zrobić.....na pewno większy cooler koledzy polecacie jakiś sprawdzony zestaw hid bez błędów?? miałem z can busem jakieś chińskie i siały błędy i żeby świeciły na biało , może być z poświatą żółtego ale nie niebieskie...ktoś coś?? trochę foteczek zapodam bo dawno nic, z nowości to lampy przód depo wpadły na zdjęciach jeszcze stare (for sale) :
MARCIN607 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Ori RS6 18" ;-) 17"-stek sie pozbylempro rs6 były 19 et35.Ps świetny Avant. Edytowane 9 Marca 2016 przez MARCIN607
Czepa Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Vertex-y nie walą błędami mam 5000k jak dla mnie optymalna barwa :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się