samael Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) Cześć, w 2008 roku stałem się szczęśliwym posiadaczem białego sedana z 1998 roku. A4 kupiłem prosto z lawety, jeszcze przed obowiązkowymi popularnymi w Polsce zabiegami sprzedażowymi . A4 1.9 AHU 90 KM wypust specjalny dla Francji i Belgii (stąd A4). Absolutny brak jakiegokolwiek dodatkowego wyposażeni, chyba że po 1998 roku (po małym lifcie)były jeszcze A4 z korbami z przodu. Od roku zacząłem rozglądać się za czymś nowszym, wymóg: klima, słuszny silnik, kombi oraz Quattro. Ostatnie kryterium znacząco ograniczało populacje egzemplarzy do rozważenia.Oglądnąłem kilka A4 i A6, zmieniłem budżet dwa razy a przebieg w sedanie rósł... ...i tak po 6 latach i 100kkm pora na następce B5. Od razu mega podziękowania dla Marcino87, który przygnał samochód do Polski. Marka: AudiModel: A4 B6 AvantSilnik: 1.8 T seria 163KMRok : 2004 Napęd: Plany: Stage 1 usunąć uszkodzenia: klapa tył - wymiana i po malowaniu zostaje "no name" tył zderzak na 100% musi być s-line, nic nie musi będzie Ska przód zderzak s-line, trafiła się S4 to robimy na Skę Stage 2 już na spokojnie: wymiana klosza świateł i uszczelnienie biksenonów, - jest ogarnięte dywaniki guma na zimę - wstawiony oryginał pęknięty grill, zmiana na S4, zamontowane hamulce na przód większego kalibru, konkretnie od S4, są i czekają na instalację na lato 17'' OZ lub coś innego ale lekkiego, utrafiłem Ultraleggery opłaciło się polować od zimy. Stage 3: audio RNS-E - jest modyfikacje + wirus już niedługo, jeszcze się zastanawiam nad gratami. Update, dodane foty sezon 2015: Nowe buty: Grill po montażu: A tu jeszcze Zima: Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez samael
samael Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) Gratuluję Ci na prawdę zakupu... autko jak nówka poza tymi defektami, testowałem ją całą drogę z niemiec, miałem brać dla siebie ale stwierdziełem że nie ma sensu przesiadać sie z B6 na B6 Mam nadzieję że będziesz o nią dbał tak jak jeszcze rozmawialiśmy opić musisz i ze mną autko Wiem, że po raz drugi mam farta z A4. A gdy tylko się nadarzy okazja Przyjechały części. Pierwsze przymiarki: Zderzak mógłby być w lepszym stanie ale i tak idzie do malowania Klapa za to jest tip top Dolny grill do sklejenia. Kratki z halogenami wyskoczyły z zaczepu. Mikołaj wcześniej w tym roku: full zestaw 340 + 300 nabyty w dobrych pieniądzach Edytowane 18 Lutego 2015 przez samael
andr3i Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Bedzie jak ogarniesz pakiet zew Gratki i powodzenia
Schmolke Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Gratki auta. Pakiet startowy jak się patrzy, szczególnie heble. Ten nowy tylny zderzak to masz bez czujników? Bo tak coś po zdjęciu nie widać?
krzysiekvtec Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Dobrze że znalazł się ktoś kto doprowadzi to autko do stanu lepszego niż seria . Jak już skończysz z wyglądem skontaktuje sie z kolegą www.gregor10.pl niech też jedzie nie tylko wygląda p.s nie zapomnij odkleić loga S4
Barto89 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Chyba widziałem to a4 na alledrogo. Avant turbo quattro, piękne zestawienie:wub: Wysyłane z mojego DHD
Barto89 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Chyba masz rację. Gratulacje:) Wysyłane z mojego DHD
samael Opublikowano 10 Września 2014 Autor Opublikowano 10 Września 2014 Tak jest, nie była na alledrogo, w Polsce stała bez właściciela tylko przez noc . Zderzak jest bez czujek, nie było dostępnych a potrzebowałem na już. Będzie małe wiercenie pod PDC i cięcie pod hak. Wszystko jest ładnie fabrycznie zaznaczone na zderzaku. Wczoraj byłem oglądnąć samochód po naciąganiu na hydraulicznej prostownicy (nie mylić z C330 z łańcuchami). Wygląda to całkiem nieźle, wnęka zapasu została do ogarnięcia. Szkoda że nie zrobiłem zdjęć, ale dzisiaj jak podjadę z pierdołami (ślizg zderzaka i kratka odwietrznika) to postaram się uchwycić "Work in progress". Program i modyfikacje pod tym kątem to plan na po zimie. Teraz jeszcze parę grubych wydatków mnie czeka.
instruktor83 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 widać ,że autko trafiło w dobre ręce słuszny silnik
samael Opublikowano 10 Września 2014 Autor Opublikowano 10 Września 2014 (edytowane) Szkoda bo nie dałem rady dziś podjechać. Siostrze pożyczyłem samochód bo jej Ibiza zwariowała. Swoją drogą jeden dzień deszczu wystarczył i w Ibizie wspomaganie się załącza kiedy chce, podobnie jak światło stop . -------------------------------------------------------- Dowiozłem ślizg i kratkę prosto z ASO, swoją droga to nie ma sensu kupowanie używek po 25 zł + KW jak nówki są po 30 i 50 zł na miejscu. Nie zdążyłem zrobić zdjęć na prostownicy, mam za to w trakcie szpachlowania i docierania zrobione tym razem czymś do zdjęć Zdjęcia zrobione w trakcie przerwy w zacieraniu stąd te tony pyłu. Przód bez zderzaka widać, że było tylko lekko najechane: Niestety na lewego nadkola nie udało się uchronić przed malowaniem. Wgiętka była na profilu i po prostowaniu blacha nie oddała do stanu fabrycznego. Prawe nadkole, szpachla jeszcze nie zatarta: Przy okazji widać efekt wyciągania po szparze między drzwiami, wyglądało to tak: Hak zamontowany, wnęka koła zapasowego podklepana i "nowa" belka: Z klapy jednak zniknie emblemat S4, wracam do wersji "no name" Zderzak przód wymagał restartu: Przy okazji trzeba zadbać o ranty z przodu, zostaną podmalowane i zabezpieczone, nie wyglądają źle, ale w b6 ta przypadłość dość szybko się eskaluje: Zderzak tył, część dolna jest dosyć porysowana Mam opcję zostawić tak jak jest albo podmalować całość w kolorze nadwozia. Przyglądnąłem się dokładnie lakierowi i jest on zdecydowanie delikatniejszy niż w B5, po uderzeniu kamyka czasem robią się bąble. Tego w B5 nie było zostawał ślad po uderzeniu, ale nie wybulało naokoło. Edytowane 12 Września 2014 przez samael
krzysiekvtec Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Ładnie, czekam na efekt końcowy :-)
samael Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 Podkład schnie od środy, ładna pogoda jest, więc jutro będzie malowanie koloru. Kolejka do kabiny zajęta Wnęka poprawiona i też będzie psiknięta. Następne zdjęcia będą już na gotowo
vincent-1987 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Zazdroszczę zderzaka S4 pewnie ciężko go wyrwać w rozsądnych pieniądzach ...
3r4 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Oooo, a więc to Ty! Widziałem w sprzedam tę audice i nawet miałem dzwonić czy poprzedni "chwilowy" właściciel nie wraca przez Poznań i puścić go do domu z biletem na PKP Szerokiej drogi
stachu86 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Też miałem jechać po ta sztuke ale kto pierwszy ten lepszy;-) ale nie wyszedłem źle na tym spóźnieniu:P czy to jest lakier C2/Y7J ?? ładne auto ;-) zrobić blache i gonić gonić :-) przyczepności i bezawaryjności :-)
samael Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 Też miałem jechać po ta sztuke ale kto pierwszy ten lepszy;-) ale nie wyszedłem źle na tym spóźnieniu:P czy to jest lakier C2/Y7J ?? ładne auto ;-) zrobić blache i gonić gonić :-) przyczepności i bezawaryjności :-) Lakier LY7J Widziałem twój wątek, faktycznie ładnego BEX upolowałeś gratuluje. Blacha już prawie zrobiona, niedługo będą zdjęcia,
Rabbi Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) furka złożona? Edytowane 11 Października 2014 przez Rabbi
samael Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 Złożona, przetestowana w trybie codziennym i weekendowym. Z efektu napraw jestem zadowolony, a przesiadka z b5 do b6 miażdży. W b6 człowiek czuje się bardziej "obudowany" wewnątrz, mimo to jest zauważalnie więcej miejsca, szczególnie za kierowcą. W wyciszeniu jest ogromna przepaść co jest dla mnie dosyć ważne. O prowadzeniu nie będę się rozpisywał, ale miło jest dla odmiany przejść w lekką nadsterowność w zakręcie . W tygodniu przyszły ramki więc zabrałem się za szybką instalacje. Ktoś już pisał o tym, że klubowe ramki z przodu ledwo wchodzą, ale w zderzak od eski to trzeba było je porządnie nagiąć, prawie skapitulowałem bo brakowało mi trzeciej dłoni . Fotograf ze mnie nie najlepszy, dodatkowo mocne było słonce, ale tak A4 się prezentuje po naprawach i myciu, ale przed montażem ramek. Poluje teraz na grill S4 w chrom, felgi OZ na lato i wybieram zimówki, pomiędzy: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/UltraGrip-8-Performance.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nokian/WR-D3.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nokian/WR-A3.htm Czekam na wyceny od kolegi. Gdyby tylko robili UG7+ nie miałbym dylematów. I rozważam, czy do listy wiosennej nie dodać końcówek 90mm.
samael Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 RNSE LED na pokładzie. Instalacja łatwa. Udało się zakodować zegary z RNSE-m starym niebieskim kablem i darmowym niepełnym softem. Nie ciągnąłem anteny GPS do bezpieczników, zostawiłem ją koła radia i mam 5 satelit.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się