karol2984 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam, czy mógł by ktoś powiedzieć co jest nie tak? http://vaglog.rtnet.pl/log_184340.html http://vaglog.rtnet.pl/log_184341.html sorry 2 pierwsze logi to jakieś stare, katalogi pomyliłem idę jeszcze raz zrobie log 001 002 http://vaglog.rtnet.pl/log_184349.html http://vaglog.rtnet.pl/log_184350.html http://vaglog.rtnet.pl/log_184351.html Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez karol2984
Łukasz13 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Aha czyli to takie podchwytliwe pytanie bo nie wiadomo co za silnik i mamy zgadywac? dobra zgaduje to bedzie 1.8, a nie tak jest to że zalewa go paliwem na wolnych.
karol2984 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 a sorki nie zauważyłem że mi wywaliło gdzieś opis z profilu ADR 1.8 a to z zalewaniem to stwierdzenie czy pytanie?
Łukasz13 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 No tak by wychodzilo z tych logow co wrsuciles, lpg jest? bledy jakies? Jakie problemy sa z autem?
karol2984 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 lpg odłączone jak się tylko da, a objaw taki że jak dam więcej gazu przy ruszaniu to bardzo mocno szarpie, muszę bardzo delikatnie ruszać przy wyższych obrotach też szarpie a błędów żadnych
Łukasz13 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Sprubuj jeszcze dynamicznie zrobic 002+007 moze cos wyjdzie.
karol2984 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) postaram się jakoś zrobić nie długo, a gdzie to widzsz że zalewa mogł byś trochę rozwinąć po czym to poznac? edit wczoraj odpaliłem auto i się nagrzał, zgasiłem i za jakiś czas podłączyłem kompa i odpaliłem znowu. Na lapku pokazywało ponad 40 stopni a chodził na ssaniu ze 3 minutu, czy to nie jest dziwne? Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez karol2984
Łukasz13 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Moze to przez uszkodzony czujnik temp. moze to powodowac prace na bogatej miesznce.
karol2984 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) no własnie tylko na lapku i na zegarach raczej się pokrywa wskazanie a na dodatek mam 4 pinowy koloru białego i nie mogę znaleźć takiego nawet numeru części a jak wyjmę sprawdzić to wody sporo ucieknie edit ku mojemu zdziwieniu woda jednak nie leciała jak go wyjąłem, org audi siedzi 058 919 501A, 814/1/5. 140 stopni C da się go jakoś może miernikiem sprawdzić? edit a czy da się i czy można zrobić dla kanału 000 basic settings tak samo jak się przepustnice adoptuje? Nie wiem czy to ma znaczenia albo czy tak ma być ale na zgaszonym zimnym silniku w 1 okienku gdzie powinna być temperatura pokazuje 92 a nie około 20 stopni tyle ile otoczenia Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez karol2984
Łukasz13 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 92 pokazuje na zimnym silniku? to chyba nie jest dobry miernikiem mozna zmierzyc opór wraz ze wzrostem temp. powinien malec, ale jaie dokładnie wartości powinny byc to nie pamietam.
karol2984 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 http://vaglog.rtnet.pl/log_185103.html zrobiłem log dynamiczny, da się coś z niego odczytac? Witam ponownie zrobiłem dziś nowe logi statyczne bo na gazie tragedia normalnie, na pb lepiej PB http://vaglog.rtnet.pl/log_186987.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186986.html LPG http://vaglog.rtnet.pl/log_186989.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186988.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się