JeJu Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 witam, mam problem ponieważ gościu przyhaczył w moją b6 na parkingu i otarł się o zderzak, błotnik oraz lekko go powgniatał. cała sprawa wydaje się być na dobrej drodze... była policja porobili zdjęcia spisali dane, zgłosiłem o kolizji do PZU(TU tego gościa) no i dzisiaj przyjechał rzeczoznawca i stwierdził, że te dwa elementy nadają się do naprawy blacharsko lakierniczej. wieczorem ma podesłać kosztorys. i teraz pytanie dlaczego mam mieć malowany błotnik i zderzak skoro nie były malowane i są to części oryginalne? nie dość że mi auto zniszczył to w dodatku mam być stratny... obtarcie na zderzaku to może jakąś pasta zejdzie, ale pogniecionego błotnika to ja nie chce. może ma ktoś lewy przedni błotnik w kolorze lz5l na sprzedaż? i czy błotnik z a3 jest taki sam jak a4?
Magicbattle Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 blotniki napewno sa inne, czekaj na wycene i potem ewentualnie sie odwołaj jak bedzie za mało kasy albo oddaj do ASO
tomasz102 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Jeżeli masz coś pognieconego to w życiu bym się nie zgodził na "naprawę". Masz otrzymać nowy element, bo przecież Twój nie był pognieciony.
JeJu Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) tylko skąd mam wziąć nowy element w ASO już pewnie zapomnieli o tych samochodach a z rzeczoznawcą nie ma co gadać tylko dopiero z TU. póki co nadal czekam na ile wyceni szkode. ps. dostałem wycene co o tym sądzicie? osobiście średnio mi sie to widzi, ale biorąc pod uwage że zderzak może uda sie doprowadzić do poprzedniego stanu. a błotnik może znajde używany na alledrogo w kolorze i dobrym stanie. Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez JeJu
marc1n Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 może to wgniecenie idzie wyciągnąć bez lakierowania.
arielka Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Fajnie gdybyś załączył jeszcze 1 stronę. Ew. podeślij na [email protected] Ale już widzę uchybienia w postaci współczynnikó i urealnień obniżających koszt naprawy. Błotnik nie podlegał uprzedniej naprawie ? Mam na myśli czy likwidator badał grubość powłoki lakierowej i nie ujawnił wcześniejszej naprawy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się