pioteros Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 wierze że temat się przyda, chodzi szczególnie o silniki 1.8T AEB/AJL oraz te silniki z chipsemnie każdy gaziarz wie że jest to troche problematyczny silnik do wysterowania LPG (nie jest to tragedia bo sam gaz dosłownie lata w tym aucie jeśli jest dobrze wysterowany), problem dotyczy malutkich wtrysków benzynowych które na zdrowym motorze prawie pętlą powodując błąd w instalacji gazowej pt. "wtryskiwacze gazu całkowicie otwarte"jakąś tam wiedzę posiadam na temat samego strojenia gazu po czasach wtrysku, cisnienie reduktora, rozmiar dysz, mnoznik, wcześniej zbieranie mapek itp itd... ale nie jest ona jakaś mega duża stąd rodzi się pytaniejak np. w instalacji STAGa wysterować LPG w taki sposób, aby wtryskiwacze nie opierały się w takim stopniu na czasach wtrysku PB, chodzi o strojenie po obrotach, wiadomo można założyc szerokopasmowke, co jeszcze i czy dużo z tym robotyw temacie fajnie by bylo jakby ktos wklejał swoje nastawy LPG, mapki i podawal konfiguracje instalacji - chodzi mi tylko o silniki AEB/AJL zarówno seryjne jak i zaczipsowane - była by fajna baza danych
koziol1172 Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) Strojenie na korekty jest idealnym sposobem. Oczywiście w zakresie kiedy układ pracuje w CL a z racji że AEB szybko przechodzi w OL to koniecznie szerokopasmówka i wio Swojego mam opanowanego idealnie, jak coś to pytać, chętnie pomogę. Zajmuje się między innymi ogarnianiem instalacji LPG Wygląda to tak że cały zakres pracy w CL stroimy na podstawie korekt a OL z szerokopasmówką Tylko żeby idealnie wystroić OL to podstawą tabelka z funkcją korekty po obrotach i jak najbardziej stabilny redek Edytowane 2 Września 2014 przez koziol1172
pioteros Opublikowano 2 Września 2014 Autor Opublikowano 2 Września 2014 Koziol sory ze nie mogłem odebrać ale dzieciaki już mi się pospaly i ciężko było by mi gadac Napisz jaka sondę mozesz polecic od siebie ze wskaźnikiem
koziol1172 Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) Spoko, sorry że o tej porze dzwoniłem znów zasugerowałem się tym że siedzisz przy kompie Ja używam innovate MTX-L i szczerze mogę to polecić jeżeli ma być taniej to LC-1 bądź LC-2 Ja wybrałem mtx-l'a ze względu na to że mam niezależny wskaźnik a dodatkowo mogę też rejestrować dane na kompie . A strojąc np lpg mam na ekranie lapka podgląd parametrów benzyny i sterownika gazu to już wystarczająco zajmuje cały ekran. Jeżeli chcesz to tylko do swojego auta to CI się nie opłaci kupować. Ja kupiłem to ze względu też na to że modyfikuje trochę i pb a chce przynajmniej żeby od strony AFR było bezpiecznie. Instalacji dużo też nei poprawiam bo tu na wiosce to 90% ludu to ma się koło kręcić i jechać, ale na szczęście powoli powoli trafiam na ludzi którym zależy żeby dobrze i bezpiecznie jeździło na LPG Mtx kupiony w http://www.tomson.com.pl/ ze względu na gwarancje w razie jakby się coś działo. Użytkownik waskiv bodajże jemu wysiadło mtx-l i szukał alternatywy może się wypowie czy coś kupił Na tym kompie jeszcze z początków strojenia mam pewien zrzut .... ale to z początków do tej pory przeszło masę modyfikacji Tak wyglądało strojenie na korekty http://www.directupload.net/file/d/3734/pgk2ddcu_jpg.htm Edytowane 2 Września 2014 przez koziol1172
pioteros Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 (edytowane) Łał skąd takie wysokie ciśnienie i mnożnik? Nie masz za małych dysz? Edytowane 3 Września 2014 przez pioteros
koziol1172 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 (edytowane) Wysoki ??? on jest prawie że idealny.... z reszto nie ma czegoś takiego jak mnożnik idealny, jest mniej więcej ale głównie zależy od wysterowania i potrzeb auta Edytowane 3 Września 2014 przez koziol1172
kandrzej Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Piotrek, nie sugeruj się ciśnieniem z prt - auto jest na zasilaniu pb - dlatego takie wysokie ciśnienie lpg.
koziol1172 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Wczoraj zmodziłem trochę auto i jak wszystko będzie w miarę to będę stroił pod to lpg A na takim setupie n pb będzie trochę zabawy z dobrym zestrojeniem log z pb http://vaglog.rtnet.pl/log_184962.html
kandrzej Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Ładnie to wyglada...Nie pętli pb?Trochę długie czasy wtrysku pb. Jeśli pętli to może być dość trudno. Ja mam u siebie zestaw:tech 318, dragon bf/dysze 2,8 mm/, AC R01 250 ciśnienie 1,2bara. Strojone przez Gregora10 za pomoca sądy afr.
koziol1172 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 (edytowane) Pętli pętli.... No zobaczymy jak będzie Przeglądałem teraz osc i dziwne rzecz tam zachodzą czasy wtrysku wskakują na 60 , 90 ms dziwne trochę .... Nie wiem jak to jest do końca w tym sterowaniu ale tak myślę czy przez to że pętli to tak się zachowuje albo jakiś bug w chipie Edytowane 3 Września 2014 przez koziol1172
pioteros Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 (edytowane) mam niewiele nizsze czasy, ostatnie logi na PB http://vaglog.rtnet.pl/log_182992.html tyle ze program seria 180KM dziwne rzeczy dzieja sie natomiast na kompie z chipsem od AGU, czas wtrysku staly, tak jakby skala mu sie skonczyla i nie pozwala na pokazywanie wyzszych wartosci, bo dzieje sie tak przy pelnym bucie tylkohttp://vaglog.rtnet.pl/log_178985.html Edytowane 3 Września 2014 przez pioteros
koziol1172 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Tyle że mam teraz cyrk w osc ze staga... Przydałby mi się jakiś tech na podmiankę by tylko zrobić osc na samej benzynie Najlepiej np 224 bo wtyczką by pasował. Czasy na sterowniku skaczą na 60 czasem 90 ms .... fizycznie to jakieś głupoty Jak ogarnę to dam znać Szukam charakterystyki wtrysków pb tych oryginalnych . Potrzebny mi czas otwarcia i zamknięcia by policzyć kiedy tak naprawdę zaczyna pętlić
Łukasz13 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 mam niewiele nizsze czasy, ostatnie logi na PB http://vaglog.rtnet.pl/log_182992.html tyle ze program seria 180KM dziwne rzeczy dzieja sie natomiast na kompie z chipsem od AGU, czas wtrysku staly, tak jakby skala mu sie skonczyla i nie pozwala na pokazywanie wyzszych wartosci, bo dzieje sie tak przy pelnym bucie tylko http://vaglog.rtnet.pl/log_178985.html W agu to normalne tak własnie pokazuje komp w logach czy na serii czy po programie.
koziol1172 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) Sprawa wyjaśniona i opanowana póki co na Stagu, ale to tyczy się większości sterowników Jeszcze jedno rozwiązanie będę testował, tylko ono musi poczekać ach ta kasa Edytowane 8 Września 2014 przez koziol1172
przemek11 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) Witam Panowie, podepnę się troche pod temat bo to też chyba chodzi o wystrojenie LPG ale się nie znam, a mianowicie mam taki problem, że przy przyspieszaniu "szarpie" mi samochodem. Efekt jest taki jakby brakowało mi gazu i to jest przez chwile potem jest normalnie, albo jak już wkręce go np do 6tys obrotów zmienie bieg i po zmanie jak nadal przyspieszam to występuje takich kilka małych szarpnięć i znów dalej jest dobrze płynnie. nie występuje to cały czas bo są też momenty że jest wszytko pięknie, cacy. I też czasem ma objawy takie, że czuje że ten auto mi słabiej przyśpiesza, nie jakoś tragicznie słabiej ale jednak słabiej., bynajmniej jest to odczuwalne dla mnie jako kierowcy tego auta. Powiedzcie mi czy to jest kwestia wysterowania gazu czy czego? dodam że filtr powietrza, gazu, świece powymieniane i również gaz był ustawiany u gazownika, i problem jakby na chwilę zanikł i po 1miesiącu znów sie to nasiliło. jest ot po prostu denerwujące nawet i rpzy wyprzedzaniu bo samochód traci ten 'cenny czas' a i jeszcze jedna sprawa, zaraz po zakupie samochodu jeden nazwijmy go "znajomy" który jest gazownikiem powiedział mi że wszytko ok, instalacja OK, mam Staga ale nie pamietam jaki ale chyba 300 a i wtryski hana niebieskie bodajże ale że mam za mały troszke reduktor, że jak mam tutaj 150KM w turbo to że reduktor powinien byc chociaz na 300KM że przy turbo liczy się reduktor na 2x wiecej mocy niż ma Edytowane 28 Września 2014 przez przemek11
arre Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 wystrojenie a problemy to nie to samo... zapnij vaga zrob logi, sprawdz czy na pb jest wszystko ok w 1.8T zasadnicza role gra przeplywka
przemek11 Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 a powiedz mi za co jest odpowiedzialna ta przepływka? tzn nie tak. jakie sa skutki jeśli nie działa prawidłowo? jakie objawy
arre Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 smiecisz nie w tym watku co trzeba zamiast poszukac i poczytac... wlasnie takie objawy jak Twoje... pierwsze co by gaz dzialal dobrze to dobrze musi byc PB EOT
pioteros Opublikowano 29 Września 2014 Autor Opublikowano 29 Września 2014 pozatym hany niebieskie na 150KM to zdecydowanie za duzo, u mnie przy 180 wraz byly za duze i trafily zielonejesi nie planujesz modzic zmien na czerwone lub zielone (wieksze)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się