zaku9999 0 Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 panowie u mnie smar w sprayu pomogl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miren 0 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Witam, dwa dni temu wystąpił u mnie podobny problem, nakręciłem filmiki, w pierwszym słychać wyraźniej stuknięcie, a w drugim w 15 sekundzie. W sobote wynajalem sobie stanowisko w warsztacie i chciałbym się za to zabrać. Ktoś pomoże? Co to może być? Audi A4 B8 stukanie przy skręcaniu - jakieś pomysły? Część 1 Audi A4 B8 stukanie przy skręcaniu - jakieś pomysły? Część 2 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek83 1 Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Panowie potwierdzam biały smar w sprayu u mnie zadziałał, a już myślałem że maglownica się posypala. Objaw był taki ze oczywiście stuki przy kręceniu kierownica ale dopiero po rozgrzaniu silnika więc miałem wątpliwości czy to ten teleskop, ale jednak. Uprzedzam że trzeba naprawdę solidnie wszystko zalać smarem wtedy stuki ustępują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamon n1 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 auto odebralem od mechanika... smarowanie nie pomoglo, twierdzi ze magiel do roboty mimo ze objawy dokladnie takie jak u was...:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool 5 Opublikowano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 Panowie, odkopuje mega stary post, bo mam podobne objawy.. hehe.. ponad 3 lata temu sie zaczely.. a teraz zrobily sie juz niestety nie do przezycia.. NADAL nikt tego mi nie ogarnal... a probowalem z 5-6 razy... video: Niestety wydaje mi sie ze to nie ten lacznik kierownicy, czy teleskop, bo stukania sa w momentach kiedy kierownica w ogole nie ruszam rowniez... za pare dni zjade na podnosnik i bede ogladal, to moze jakis update wpadnie pozdro! ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raviq89 0 Opublikowano 26 Lutego Udostępnij Opublikowano 26 Lutego Cześć, mam ten sam problem co st4ycool przedstawił na filmiku, czy ktoś podpowie co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miluch1 0 Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca Witam, u mnie stuki pojawiły się rok temu. Nie wydaje mi sie zeby usterka stawała się z biegiem czasu bardziej hałaśliwa. Mam a4 b8 2009 variant CAGB. Spróbowałem patentu ze smarem teflonowym (kolumna kierownicy) i nie dało to rezultatów. Mechanik stwierdził (prawdopodobnie) to wahacz (ze zdjecia) - z uwagi na to, że usterka zanika po podniesieniu samochodu (obciążenie). Prosze podzielcie sie sugestiami czy to dobra diagnoza i w jakie części (marka itp.) tu pójść? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miluch1 0 Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca Dodam jeszcze, że stuknięcie pojawia się zazwyczaj przy skręcaniu w lewo w ostatniej fazie zakresu ruchu kierownicy (i na powrocie w tym samym miejscu ustawienia kierownicy / chociaz zdarzają sie i inne ale b. rzadko). Wada wyczuwalna tylko przy manewrach parkingowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca Końcówki drążków do sprawdzenia. Wahaczy bym nie ruszał na oko, a dopiero po sprawdzeniu czy faktycznie są zerwane tuleje, czego mechanicy nie lubią robić, bo często wychodzi w tedy że nie zarobią na wymianie wahacza który jest dobry. Do tego masz trochę uwalony ten wahacz od smaru, nie ma rozwalonej osłony przegubu? Jak tak to za te stuki przegub będzie odpowiedzialny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miluch1 0 Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca Dzięki Langista, mechanik wskazał (zdjecie/przepraszam nieznam się) - to część zespolona z wahaczem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 15 Marca Udostępnij Opublikowano 15 Marca To zwrotnica, uwalona od smaru z przegubu który jest powyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się