Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co sądzicie o tym napinaczu?


karol2984

Rekomendowane odpowiedzi

Za tyle kasy to bym do chłopa pojechał i mu to w ryja włożył. Ewentualnie urwał łeb. No chyba , że ładnie kasę oddał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wyczyszczenie miski i smoka oraz wymiana pompy nie pomogła. Dalej hałasu więc napinacz z allegro pewnie padł.

A jak wymieniałeś pompę to trzeba było sanki opuszczać czy nie? Sprzeczne info znajduje w sieci a czeka mnie wymiana bo ciśnienie na granicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu sprawdzałem swojego ADR rocznik 1998/z okazji 250 000 na blacie/ i ciśnienie manometr pokazał następujące: obroty 840-0,2 Mpa, 2000-0,4 Mpa, 3000--0,5 Mpa, max.obroty okolo 0,7 Mpa. Przy okazji sprawdziłem również kompresję, i tak na 1 cylindrze - 14bara, na 2 cylindrze - 13,5 bara, na 3 cylindrze- 14 bara, na 4 cylindrze- 13 bara. Też zwalałem miche i czyściłem smok/były w nim złogi wielkości około 1 cm/, pompy nie ruszałem jest fabryczna. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupował ktoś napinacz z tego sklepu? http://www.aparts.pl/partscatalogue/058109088k-volkswagen,11-058109088K-FVOLKSWAG-0-0-058109088K.aspx twierdzą że napinacz jest orginalny idzie z tej samej fabryki co orginał ale nie moga miec oznaczeń audi bo takowe może miec tylko audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat napinacza zokonczony. Nowy niby oryginalny poszedl na reklamacje zobaczymy czy uznaja. Zakupilem uzywany od kolesia, ktory mial walniety czujnik halla a ktos mu napinacz wymienil. Koszt 250 zl, zebym wiedzial, ze tak bedzie to bym od razu kupil uzywany ale nie przypuszczalem ze te nowe to takie gowna. Kolego to napewno nie jest oryginal. Moje doswiadczenie bylo fatalne ale probowac mozesz.

Niestety problem z napinaczem sie skonczyl natomiast pojwail sie problem z szarpaniem. Jak jest zimny to nie idzie jechac, po odpaleniu ok ale jak sie doda gazu to nie chce wejsc na obroty. Troche lepiej jak juz sie troche nagrzeje i przelazczy na gaz ale nadal szarpie. Swiecie wymienilem, przelywomierz wyczyscilem. Wyskakuje blad 18001 - Altitude Adaptation: Signal Out of Tolerance
P1593 - 35-10 - - - Intermittent

Czujnik temperatury niby pokazuje dobrze z tym, że jak wypiolem wtyczke to zauwazylem ze jest w nim plyn. Moze to byc przyczyna?

Macie jescze jakies pomysly


Wypiołem przepływke i rano problem znikł. Mam nadzieję, że jej wymiana pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...