Neemzi Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 (edytowane) Witam! Jaki cooler będzie pasował w ori zderzaka, tak bez wycinania plastików z zderzaka ? Sprawdzał lub próbował wsadzić ktoś icka od Sprintera ? lub od innego samochodu ? Auto robione na około 220km. Proszę o doradzenie czegoś w dobrej cenie. Pozdrawiam. Chyba że na szybko jakoś dopasuje zderzak od S-ki bo leży ale trzeba nad nim popracować ;/ NOWY! Wsadziłem duży cooler, po tym nie ma wogóle mocy. Coller to 180mm i większe rury. Co może być przyczyną ? Edytowane 30 Września 2014 przez Neemzi
adrian998998 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Bez cięcia nie podejdzie. Jak masz celować w okolice 220PS to musi być dobry icek nie taki ze sprintera bo ciśnienia doładowania może nie wytrzymać..
krzysiek1606 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 w okolice 220PS to musi być dobry icek nie taki ze sprintera bo ciśnienia doładowania może nie wytrzymać.. co do rdzenia ze sprintera testowalem go i 3.5 bara wytrzymuje
Neemzi Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 raczej bedzie icek od Fmic.pl myślę że ten za 300zł styknie
audkic Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 kolego ten za 300 to jest chyba 550x140x65?? jeśli tak to ci braknie lepiej dorzuć parę groszy i załóż większy?? dolot na jakiej średnicy robisz??
Neemzi Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 podobno ten cooler wytrzymuje do 300km, właśnie chyba będzie cos około 57mm ? nie wiem czy styknie, ale chciałbym by wlazł w ori zderzak ;d
Kowi87 Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 a co za graty łądujesz na te 220km? pompki zmieniasz?
Neemzi Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) ARL, lub od 2.0 TDI , ogólnie w te wakacje chce ją zostawić na seryjnych i za rok to zrobić, ale nie będę zmieniał Fmica co roku. Oczywiście moc to około 170km na te wakacje, ale muszę to zrobić bo wchodzi ciągle na tryb awaryjny z tym dolotem co jest i ickeim. Edytowane 6 Września 2014 przez Neemzi
Kowi87 Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 ładuj FMIC 180mm chinola, pasuje jak ulał że nie trzeba kaleczyc zderzaka z zewnatrz, belka sporo do podcięcia, zderzak od środka prawie na gładko(mozesz zostawic pionowe słupki za środkowa kratka ale będą to płaskowniki(obecnie maja przekrój kątownika), boczne kratki trzeba delikatnie liznąć, mocowanie spryskiwaczy również, ale wszystko da sie spasowac jak by to fabryczne było
audkic Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 podobno ten cooler wytrzymuje do 300km, właśnie chyba będzie cos około 57mm ? nie wiem czy styknie, ale chciałbym by wlazł w ori zderzak ;d Kolego może w PB wytrzyma:) na twoim miejscu zainwestował bym w większy i 57mm to absolutne min. ja bym chyba poszedł dalej i dał większej średnicy.
Neemzi Opublikowano 30 Września 2014 Autor Opublikowano 30 Września 2014 (edytowane) Wsadziłem duży cooler, po tym nie ma wogóle mocy. Coller to 180mm i większe rury. Co może być przyczyną ? Edytowane 30 Września 2014 przez Neemzi
Kowi87 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 a po założeniu turbo miał moc? Sprawdź na początek podciśnienia bo pewnie częśc z nich odpinałeś, dolot robiłes jakiej srednicy? całosć czy tylko wejsćia do coolera Auto kopci?
spanky Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Dziura w dolocie albo urwales jakies podcisnienia przy montazu , zrob logi zczytaj bledy bedzie latwiej pomoc
Neemzi Opublikowano 30 Września 2014 Autor Opublikowano 30 Września 2014 nie kopci, były robione rury do fmic około fi60 idące za silnikiem seria, po wymienie samego turbo miał moc, choć zaczynało od 2 tyś. Rury raczej szczelne.
adrian998998 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Spora objętość układu jak na tą sprężarkę... albo gdzieś podciśnienia leża..
Maniioo Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 ja mam turbo od BRD, dolot od awxa, pompki 073AL , usunięty kat i egr Po zimie Fmic trzeba uzbierać kaske ... pozdro
Neemzi Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 już wszystko ogarnięte, samochód jeździ jak należy lecz zablokowały pompki i trzeba szukać AL
spanky Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 już wszystko ogarnięte, samochód jeździ jak należy lecz zablokowały pompki i trzeba szukać AL No to napisz co bylo przyczyna , bo jak jest problem to placz i pisanie PW o pomoc , ale jak problem rozwiazany to juz nie ma zwyczaju napisania rozwiazania problemu .
Neemzi Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) Sorka, ale problemem był program, który nie dawał rady a po chipie wszystko ustąpiło. Edytowane 12 Października 2014 przez Neemzi
KoJ@K Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Czyli poprostu byla potrzebna korekta pod gtb+fmic? Panowie, a jakiej srednicy powinny byc rury do i od fmica zakladajac gtb17? No i czy mozna by to zrobic w ten sposob, zeby zalozyc fmica, wyjscie/wejscie podciagnac pod ori kanalizacje i zostawic fabryczną? Mialoby to jakis sens i czy pelniloby swoja role? Tak przy okazji to macie moze jakies zdjecia zamontowanych juz fmiców w B6 tdi? Neemzi - jakis wykres moze posiadasz, jakie parametry wyszly?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się