Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cooler do 1.9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

Jaki cooler będzie pasował w ori zderzaka, tak bez wycinania plastików z zderzaka ?

Sprawdzał lub próbował wsadzić ktoś icka od Sprintera ? lub od innego samochodu ?

Auto robione na około 220km. Proszę o doradzenie czegoś w dobrej cenie.

Pozdrawiam.

Chyba że na szybko jakoś dopasuje zderzak od S-ki bo leży ale trzeba nad nim popracować ;/

NOWY!

Wsadziłem duży cooler, po tym nie ma wogóle mocy. Coller to 180mm i większe rury. Co może być przyczyną ?

Edytowane przez Neemzi
Opublikowano

Bez cięcia nie podejdzie. Jak masz celować w okolice 220PS to musi być dobry icek nie taki ze sprintera bo ciśnienia doładowania może nie wytrzymać..

Opublikowano

w okolice 220PS to musi być dobry icek nie taki ze sprintera bo ciśnienia doładowania może nie wytrzymać..

co do rdzenia ze sprintera testowalem go i 3.5 bara wytrzymuje :decayed:

Opublikowano

raczej bedzie icek od Fmic.pl myślę że ten za 300zł styknie :decayed:

Opublikowano

kolego ten za 300 to jest chyba 550x140x65?? jeśli tak to ci braknie :) lepiej dorzuć parę groszy i załóż większy?? dolot na jakiej średnicy robisz??

Opublikowano

podobno ten cooler wytrzymuje do 300km, właśnie chyba będzie cos około 57mm ? nie wiem czy styknie, ale chciałbym by wlazł w ori zderzak ;d

Opublikowano

a co za graty łądujesz na te 220km? pompki zmieniasz?

Opublikowano (edytowane)

ARL, lub od 2.0 TDI , ogólnie w te wakacje chce ją zostawić na seryjnych i za rok to zrobić, ale nie będę zmieniał Fmica co roku.

Oczywiście moc to około 170km na te wakacje, ale muszę to zrobić bo wchodzi ciągle na tryb awaryjny z tym dolotem co jest i ickeim.

Edytowane przez Neemzi
Opublikowano

ładuj FMIC 180mm chinola, pasuje jak ulał że nie trzeba kaleczyc zderzaka z zewnatrz, belka sporo do podcięcia, zderzak od środka prawie na gładko(mozesz zostawic pionowe słupki za środkowa kratka ale będą to płaskowniki(obecnie maja przekrój kątownika), boczne kratki trzeba delikatnie liznąć, mocowanie spryskiwaczy również, ale wszystko da sie spasowac jak by to fabryczne było :)

Opublikowano

podobno ten cooler wytrzymuje do 300km, właśnie chyba będzie cos około 57mm ? nie wiem czy styknie, ale chciałbym by wlazł w ori zderzak ;d

Kolego może w PB wytrzyma:) na twoim miejscu zainwestował bym w większy :) i 57mm to absolutne min. ja bym chyba poszedł dalej i dał większej średnicy.

Opublikowano (edytowane)

Wsadziłem duży cooler, po tym nie ma wogóle mocy. Coller to 180mm i większe rury. Co może być przyczyną ?

Edytowane przez Neemzi
Opublikowano

a po założeniu turbo miał moc? Sprawdź na początek podciśnienia bo pewnie częśc z nich odpinałeś, dolot robiłes jakiej srednicy? całosć czy tylko wejsćia do coolera

Auto kopci?

Opublikowano

Dziura w dolocie albo urwales jakies podcisnienia przy montazu , zrob logi zczytaj bledy bedzie latwiej pomoc

Opublikowano

nie kopci, były robione rury do fmic około fi60 idące za silnikiem seria, po wymienie samego turbo miał moc, choć zaczynało od 2 tyś. Rury raczej szczelne.

Opublikowano

Spora objętość układu jak na tą sprężarkę... albo gdzieś podciśnienia leża..

Opublikowano

ja mam turbo od BRD, dolot od awxa, pompki 073AL , usunięty kat i egr

Po zimie Fmic :D trzeba uzbierać kaske ... pozdro

Opublikowano

już wszystko ogarnięte, samochód jeździ jak należy lecz zablokowały pompki i trzeba szukać AL :P

Opublikowano

już wszystko ogarnięte, samochód jeździ jak należy lecz zablokowały pompki i trzeba szukać AL :P

No to napisz co bylo przyczyna , bo jak jest problem to placz i pisanie PW o pomoc , ale jak problem rozwiazany to juz nie ma zwyczaju napisania rozwiazania problemu .

Opublikowano (edytowane)

Sorka, ale problemem był program, który nie dawał rady a po chipie wszystko ustąpiło.

Edytowane przez Neemzi
Opublikowano

Czyli poprostu byla potrzebna korekta pod gtb+fmic?

Panowie, a jakiej srednicy powinny byc rury do i od fmica zakladajac gtb17? No i czy mozna by to zrobic w ten sposob, zeby zalozyc fmica, wyjscie/wejscie podciagnac pod ori kanalizacje i zostawic fabryczną? Mialoby to jakis sens i czy pelniloby swoja role?

Tak przy okazji to macie moze jakies zdjecia zamontowanych juz fmiców w B6 tdi?

Neemzi - jakis wykres moze posiadasz, jakie parametry wyszly?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...