Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


nina_chudu4

Rekomendowane odpowiedzi


Dolna rozpórka pomaga ale w trochę mniejszym stopniu niż górna. Według mnie żeby to miało sens powinny być stosowane w duecie. Dziwne, że w sedanie v6 przód stoi Ci wyżej. Jakiś dziwny ten zawias kupiłeś. Ogólnie ja czegoś takiego bym nie przeżył i zawias wymienił.

No vogtland dedykowany do wszystkich wersji 6cylindrowych mam, wiec niewiem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A tak poza tym... jak audiczka sie utwardziła to zaczeła wydawać różne dzwięki, ciekawe czy dolna rozpórka cos pomoże? :huh:

jakie dziwne dźwięki masz na myśli ? deska trzeszczy ? w audi są dosyć dobrej jakość plastiki, przejechałem się na gwincie i nic nie trzeszczało :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


jakie dziwne dźwięki masz na myśli ? deska trzeszczy ? w audi są dosyć dobrej jakość plastiki, przejechałem się na gwincie i nic nie trzeszczało

ze środkoej i tylnej części nadwozia/podwozia, a może to graty z bagażnika tak trzeszczą :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jeżdżę na ok 70/60 i w aucie jest cisza. Mam dolną i górną rozpórkę. Jedynie przy najeżdżaniu na większą górkę lub krawężnik jednym kołem coś odezwie się przy słupkach w bagażniku. Podłokietnik fabryczny nie dokładany i tapicerka w aucie nigdy nie ruszana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi na gwincie nic nie trzeszczy i żadnej rozpórki jeszcze nie mam. Co do podłokietnika to trzeba dobrze przykręcić śrubke, która ukazuje nam sie po wyjęciu dna najwiekszej półeczki :) (Wystarczy podważyć czymś cienkim)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też nic przed założeniem nie trzeszczało ale po założeniu dwóch sztuk różnica w prowadzeniu auta jest duża. Czuć to od razu i nawet w ślepym teście byś to wyczuł w 5s. Ktoś tam nawet kiedyś sprawdzał na podnośniku czy innym ustrojstwie. Okazało się, że B5 bez rozpórek rozchodzi się gdzieś na dole przy sankach o ponad 1cm przy obciążeniu. Z rozpórkami 0.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trza pomyslec o rozpórkach, jaki tego koszt, na jakie marki celowac i gdzie dobrze by je kupic? :rolleyes:

Edytowane przez radek_siara
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko używka ori audi. Góra z a6 c5 (do skrócenia) a dół z s4 b5 razem z uchwytami. Ok 100zł/szt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o gwintowane zawieszenie to co proponujecie ? Właśnie wrzuciłem koła 215x40x17 i zrobiła się koza :facepalm: . Zimówki 15 lepiej wypełniały nadkole nie wiem na co się zdecydować czy szukać jakiś gwint? , a może sprężynę obniżającą tylko szkoda mi zawieszenia przy samych sprężynach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakuj gwinta mtsa ja go mam mimo iż mówili że będzie twardo i wogole, a sami chyba w zyciu na nim nie jezdzili. Jestem zaskoczony super się jeździ, mam by siebie 18" 215/40

naskrobane z sratatapalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto Ci mówił, że mts jest twardy? To jeden z najmiększych gwintów. Wielu właśnie przez to na niego narzeka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osoby które ponoć jeździły, osobiście powiem ze jak go skrewcilem w dół dość sporo to było twardo ale jeździć się nie dało więc poszło w górę i od razu inna jazda

naskrobane z sratatapalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On czy nisko czy wysoko jest podobnie miękki. No chyba, ze opuściłeś tyle, że siadł na odbojach. Wtedy jest beton.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś muszę z zawiechą zrobić bo strasznie to wygląda . Dlaczego akurat mtsa ? a jak cena/jakość ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No myślę, że cena/jakość u MTS jest nie do pobicia :grin: Wydaje mi się, że dostajesz więcej niż płacisz. Z giwntów low end MTS rządzi. FK (nie ten prawdziwy FK za 2.5 tyś na wkładach koni), TA czy nawet SS (nie wiem za co oni się tyle cenią bo to jeden wielki syf i na domiar złego nie przyjmują 90% reklamacji) jest według mnie gorszy. To samo z amorami sportowymi. Niby żaden wypas i często zdarza się, że jedna czy dwie sztuki z kompletu szybko wyleją (zależy jak się trafi) ale są przypadki kiedy te amory wytrzymują 3-4 lata przy normalnych przebiegach (nie wokół komina) oraz mają 2 lata bezproblemowej gwarancji (polecam zakupy u mapeta).

MTS kosztuje ok 1100zł za komplet a jeden wkład al-ko do kw v1 ok 220 eur. Wiem, że to nie ta liga ale bez jaj. KW często też wylewają na naszych drogach i 50% z gwintów tej firmy ma wżery na tłoczyskach.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w zimie z gwintem bo słyszałem że nie powinno się jeździć a w zasadzie auto używam cały rok . Nie ma jakiś problemów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w zimie z gwintem bo słyszałem że nie powinno się jeździć a w zasadzie auto używam cały rok . Nie ma jakiś problemów ?

Zależy od gwintu. Jak ma tendencje do zapiekania sie nakrętek to trzeba go dobrze zabezpieczyć. A jak to nierdzewka albo ma duży skok gwintu i nie ma obawy o zapieczenie to nic tylko jeździć :wink:

Matyss z Jeleniej ujeżdża chyba 5 lat KW v1 i nic sie nie dzieje czy to lato czy zima

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma reguły. Ja ostatnio kułem młotem pierścienie z KW V1. Gwint 3 letni. Laga inox (nierdzewka) i skok gwintu 2.0. Pierścienie się utleniły i stanęły na maksa. Ja proponuje od razu po kupnie wymianę alu pierścieni na stalowe i dobre zabezpieczenie tego. Wtedy można latać zimą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MTS jest dobrą alternatywą jeśli chcesz mieć nowy gwint a masz ograniczony budżet. Mamy u siebie zestawy MTSa od ręki. Pisz, dzwoń, na pewno pomożemy ;)

--> http://mts-technik.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...