Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

ktoś jeździł na springach

http://tuningkingzshop.pl/pl/p/Sprezyny-obnizajace-K.A.W.-Audi-A4-Quattro-Sedan-B5-6-cyl.-benzyna-4-cyl.-diesel-4030-mm/20316

http://tuningkingzshop.pl/pl/p/Sprezyny-obnizajace-K.A.W.-Audi-A4-Quattro-Avant-B5-6-cyl.-benzyna-4-cyl.-diesel-S4-6035-mm/20325

Nie spotkałem nikogo ktoś użył czegoś od tej firmy, na drutach klasycznych piszą że firma śmiało może konkurować z eibachem i podobnymi z ligi. Macie opinie? Bo moje ory z 1be już mi nie starczają.

Edytowane przez DaveDaveDave
Opublikowano

To bardzo dobra firma. Dużo lepsza jakościowo niż np vogtland. Tylko kto zakłada springi 60/35. Nie rozumiem po co w ogóle oferują takie obniżenie.

Opublikowano

Witam, podpinam się pod temacik - aktualnie posiadam ori zawieszenie, i jak wiadomo felga wpadła 18" z RS6, więc szukałbym czegoś w komfortowego i nie za nisko.
Co byście polecali w mojej kozie:( ? Inni mówią GWINT! - inni mówią SPRINGI, już zgłupiałem..
Aktualnie wygląda to tak.. ( kolor felg przemaluje, takie kupiłem wybaczcie hahaha :decayed: )
Mpgh.jpg

Opublikowano

Jak springi to i amory musisz kupić. Gwint sobie wyregulujesz a springi jak siądą tak siądą. Skoro już kupiłeś 18 to gleba musi być grubsza. Chociaż 50/40

Opublikowano

18" w B5 wymaga już konkretniejszego spasu. "Przypadkowe" obniżenie w tym przypadku nie wystarczy, więc zdecydowanie gwint, gdzie dopasujesz wszystko konkretnie pod budę.

P.S. koniecznie przemaluj te koła :wink:

Opublikowano

Jaki gwint w przyzwoitym hajsie polecacie ? Kolo na ciemny grafit pójdzie :D

Opublikowano (edytowane)

Z nowych w przyzwoitej kasie to tylko AP lub DTS. Jak coś lepszego to już używka. Za 900-1300zł można już upolować coś porządnego typu H&R.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano (edytowane)

Szukam Szukam ale nic nie mogę znaleźć póki co..

zalezy mi na takim efekcie: ( przód z 2cm niżej na tym zdj. i byłoby idealnie ) 11042937_1629522070627371_16934607872672

Edytowane przez Janis
Opublikowano

Kolego gwintów do B5 ludzie po pół roku i więcej szukają bo nic ciekawego nie ma. Ja ściągam gwinty z niemiec i mam już rezerwacje do połowy czerwca.

Opublikowano

Jaki gwint w przyzwoitym hajsie polecacie ? Kolo na ciemny grafit pójdzie :D

Jak chcesz nowy, to zapraszam do mnie. Link w podpisie :wink:

Opublikowano (edytowane)

Jak masz hajs na nowy to bierz DTS'a. Za 1800zł idzie to ściągnąć. Bynajmniej tyle kosztował do B6

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Czyli springi odpadają? Na allegro widziałem tego trochę było i na allegro widziałem eibachy, że wsadziłbym sobie je i pach niżej 40mm :/ Czyli to pic na wode taki jest?

Opublikowano (edytowane)

To nie jest pic na wodę. Chodzi o to, że ze springami trzeba trafić. Ja przerobiłem ich swego czasu 5 czy 6 kompletów. Musisz je dobrać idealnie do wagi auta. No i najlepiej wymienić amory na te o skróconym skoku aby nie wylały i nie skakać jak piłeczka.

Ogólnie ze sprężynami do 4 cylindrowych benzyn jest problem bo jest ich mało. Jak już coś jest to 1.9tdi lub V6 a to zupełnie inna masa z przodu. W tej chwili zakładałem kumplowi zestaw sprężyn H&R i na pałę je dobierałem. Springi od 1.9 tdi 60/40 siadły mu w 1.8 (podobna waga do Twojego 1.6) ok 50/40 i wyszło bardzo ładnie.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Czyli toto lotek:D No trudno, chyba będę musiał albo trafic albo zbierać na gwint.. Póki co target mam taki, żeby felgi , dokładki i progi w kolor pomalować.

Opublikowano

To bardzo dobra firma. Dużo lepsza jakościowo niż np vogtland. Tylko kto zakłada springi 60/35. Nie rozumiem po co w ogóle oferują takie obniżenie.

dobrze mi się jeździ na ory s4, ale jednak chciałbym sobie nieco niżej posadzić. A ta firma ma ogromny wybór, dodatkowo z tego co czytałem to nie mają złych opinii. -60 to paranoja, poruszam się tym samochodem na co dzień i wystarczy. -40/30 mi wystarczy w zupełności. A gwint kupie dopiero jak wykończę amortyzatory. ;)

Opublikowano

Chciałbym kupić sobie sprężyny obniżające eibach pro kit -30/-30 , i za jakiś czas dokupić do tego amortyzatory o skróconym skoku żeby seryjne się nie męczyły ? Co Polecicie ? Zestaw Eibach pro kit i Bilstein b8 to 2600zł więc troche za drogo ... Jakie polecicie amortyzatory o obniżonym skoku do tych sprignów w przystępnej cenie ?

Opublikowano (edytowane)

Wg mnie lepiej uderzyć w kit niż tak kupować na raty. Rozumiem - koszty itp, ale myślę, że lepiej odczekać i kupić "porządnie" i być zadowolonym. Springi Eibacha to dobry wybór, amory Bilsteina również. I tej pary bym nie rozdzielał. Nie bez powodu Eibach oferuje kity B12 oparte właśnie na amorach Bilsteina.

No i dodajmy do tego podwójną robotę w postaci montażu i ustawiania geometrii, co darmowe nie jest :wink:

Edytowane przez Trewor87
Opublikowano

To już w takim razie wolę Kit Vogtlanda :P

Opublikowano

Cena idzie w parze z jakością. Vogtland jest ok ale to dalej budżetówka i amory z ich zestawów do B8 podejścia nie mają. Zależy czego oczekujesz. Dla zwykłego kowalskiego vogtland styknie choć nie wiem ile ich amory wytrzymują na naszych drogach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...