DaveDaveDave Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 (edytowane) ktoś jeździł na springach http://tuningkingzshop.pl/pl/p/Sprezyny-obnizajace-K.A.W.-Audi-A4-Quattro-Sedan-B5-6-cyl.-benzyna-4-cyl.-diesel-4030-mm/20316 http://tuningkingzshop.pl/pl/p/Sprezyny-obnizajace-K.A.W.-Audi-A4-Quattro-Avant-B5-6-cyl.-benzyna-4-cyl.-diesel-S4-6035-mm/20325 Nie spotkałem nikogo ktoś użył czegoś od tej firmy, na drutach klasycznych piszą że firma śmiało może konkurować z eibachem i podobnymi z ligi. Macie opinie? Bo moje ory z 1be już mi nie starczają. Edytowane 9 Maja 2015 przez DaveDaveDave
Mesiah Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 To bardzo dobra firma. Dużo lepsza jakościowo niż np vogtland. Tylko kto zakłada springi 60/35. Nie rozumiem po co w ogóle oferują takie obniżenie.
Janis Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Witam, podpinam się pod temacik - aktualnie posiadam ori zawieszenie, i jak wiadomo felga wpadła 18" z RS6, więc szukałbym czegoś w komfortowego i nie za nisko. Co byście polecali w mojej kozie:( ? Inni mówią GWINT! - inni mówią SPRINGI, już zgłupiałem..Aktualnie wygląda to tak.. ( kolor felg przemaluje, takie kupiłem wybaczcie hahaha )
Mesiah Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Jak springi to i amory musisz kupić. Gwint sobie wyregulujesz a springi jak siądą tak siądą. Skoro już kupiłeś 18 to gleba musi być grubsza. Chociaż 50/40
Trewor87 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 18" w B5 wymaga już konkretniejszego spasu. "Przypadkowe" obniżenie w tym przypadku nie wystarczy, więc zdecydowanie gwint, gdzie dopasujesz wszystko konkretnie pod budę. P.S. koniecznie przemaluj te koła
Janis Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Jaki gwint w przyzwoitym hajsie polecacie ? Kolo na ciemny grafit pójdzie
Mesiah Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) Z nowych w przyzwoitej kasie to tylko AP lub DTS. Jak coś lepszego to już używka. Za 900-1300zł można już upolować coś porządnego typu H&R. Edytowane 10 Maja 2015 przez Mesiah
Janis Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) Szukam Szukam ale nic nie mogę znaleźć póki co..zalezy mi na takim efekcie: ( przód z 2cm niżej na tym zdj. i byłoby idealnie ) Edytowane 10 Maja 2015 przez Janis
Mesiah Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Kolego gwintów do B5 ludzie po pół roku i więcej szukają bo nic ciekawego nie ma. Ja ściągam gwinty z niemiec i mam już rezerwacje do połowy czerwca.
Trewor87 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Jaki gwint w przyzwoitym hajsie polecacie ? Kolo na ciemny grafit pójdzie Jak chcesz nowy, to zapraszam do mnie. Link w podpisie
Mesiah Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) Jak masz hajs na nowy to bierz DTS'a. Za 1800zł idzie to ściągnąć. Bynajmniej tyle kosztował do B6 Edytowane 10 Maja 2015 przez Mesiah
Janis Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Czyli springi odpadają? Na allegro widziałem tego trochę było i na allegro widziałem eibachy, że wsadziłbym sobie je i pach niżej 40mm :/ Czyli to pic na wode taki jest?
Mesiah Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) To nie jest pic na wodę. Chodzi o to, że ze springami trzeba trafić. Ja przerobiłem ich swego czasu 5 czy 6 kompletów. Musisz je dobrać idealnie do wagi auta. No i najlepiej wymienić amory na te o skróconym skoku aby nie wylały i nie skakać jak piłeczka. Ogólnie ze sprężynami do 4 cylindrowych benzyn jest problem bo jest ich mało. Jak już coś jest to 1.9tdi lub V6 a to zupełnie inna masa z przodu. W tej chwili zakładałem kumplowi zestaw sprężyn H&R i na pałę je dobierałem. Springi od 1.9 tdi 60/40 siadły mu w 1.8 (podobna waga do Twojego 1.6) ok 50/40 i wyszło bardzo ładnie. Edytowane 10 Maja 2015 przez Mesiah
Janis Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Czyli toto lotek:D No trudno, chyba będę musiał albo trafic albo zbierać na gwint.. Póki co target mam taki, żeby felgi , dokładki i progi w kolor pomalować.
DaveDaveDave Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 To bardzo dobra firma. Dużo lepsza jakościowo niż np vogtland. Tylko kto zakłada springi 60/35. Nie rozumiem po co w ogóle oferują takie obniżenie. dobrze mi się jeździ na ory s4, ale jednak chciałbym sobie nieco niżej posadzić. A ta firma ma ogromny wybór, dodatkowo z tego co czytałem to nie mają złych opinii. -60 to paranoja, poruszam się tym samochodem na co dzień i wystarczy. -40/30 mi wystarczy w zupełności. A gwint kupie dopiero jak wykończę amortyzatory.
werty51 Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Chciałbym kupić sobie sprężyny obniżające eibach pro kit -30/-30 , i za jakiś czas dokupić do tego amortyzatory o skróconym skoku żeby seryjne się nie męczyły ? Co Polecicie ? Zestaw Eibach pro kit i Bilstein b8 to 2600zł więc troche za drogo ... Jakie polecicie amortyzatory o obniżonym skoku do tych sprignów w przystępnej cenie ?
Trewor87 Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) Wg mnie lepiej uderzyć w kit niż tak kupować na raty. Rozumiem - koszty itp, ale myślę, że lepiej odczekać i kupić "porządnie" i być zadowolonym. Springi Eibacha to dobry wybór, amory Bilsteina również. I tej pary bym nie rozdzielał. Nie bez powodu Eibach oferuje kity B12 oparte właśnie na amorach Bilsteina. No i dodajmy do tego podwójną robotę w postaci montażu i ustawiania geometrii, co darmowe nie jest Edytowane 15 Maja 2015 przez Trewor87
Mesiah Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Cena idzie w parze z jakością. Vogtland jest ok ale to dalej budżetówka i amory z ich zestawów do B8 podejścia nie mają. Zależy czego oczekujesz. Dla zwykłego kowalskiego vogtland styknie choć nie wiem ile ich amory wytrzymują na naszych drogach.
Maciek00005 Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 Panowie a co z takim zestawem ? http://mts-technik.pl/4309/product/audi-a4-b5-sedan-mtsgwau16. Kolega wcześniej oferował mi gwint tej firmy , przed zakupem chciałbym poznać opinie żeby nie wpakować się w "gówno" .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się