Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A czy to ważne? Większość firmowych gwintów zaczyna się od -20 do -30 a to absolutne minimum żeby auto wyglądało. Po co komu stan 00 1BA skoro to porażka z wyglądu. Poza tym wielu ludzi którzy handlują gwintami (mapet itp) twierdzą , że gwint który nie jest skręcony w dolne rejony szybciej wylewa itp. W złote środki nie wierze.

Niektórzy używają auta przez cały rok, np. w zimę kiedy są duże zaspy warto wtedy podwyższyć auto by chronić przed lodem elementy karoserii i podwozia - to tylko jeden z przykładów.

Z technicznego punktu widzenia nie ma najmniejszego znaczenia czy amortyzator wyleje szybciej gdy jego tłoczysko pracuje w dolnym czy górnym zakresie. Piszemy tutaj oczywiście o zawieszeniach spełniających jakiekolwiek normy jakościowe. Od tego jest regulacja by dowolnie ją ustawiać, a amortyzatory zastosowane w zawieszeniach gwintowanych są tak dostosowane by pracować jak najdłużej w każdym zakresie obniżenia - nie tylko w dolnym.

a to "00" to od jakiego zawieszenie liczycie ? 1BA, 1BE, 1BV ?

od 1BA

Dokładnie tak!

Opublikowano

Siemanko

Miałem napisać jak coś się ruszy w temacie... W sobote zapakowałem do auta gwint KW v1 inox i letnie kapcie 205/50/17 i powiem wam że jeździ sie pięknie :D

Tak jak to chłopaki na forum pisali: "jest twardo ale super sie jeździ"... Teraz już wiem o co im chodziło i mieli racje :kox:

Nie wiem jak te tanie gwinty sie zachowują ale na KW prowadzenie jest bajeczne, po dziurach leci sie nawet lepiej bo auto nie przechyla sie tylko leci równiutko do przodu. Na większych uskokach asfaltu czuć zawsze takie bujnięcie no ale to nieukniknione. Ustawiłem auto dosyć wysoko, żeby wyczuć co jest grane ale coś czuje że pójdzie niżej na dniach :decayed:Wrzucam fotke jak auto stoi :D Więcej w moim temacie

20150308_134043.jpg

Polecam wszystkim niezdecydowanym :wink:

Opublikowano (edytowane)

Przy 17 jak zejdziesz niżej będziesz już raczej darł spodem. Ja na 17 przy 225/45 i gwincie ustawionym mniej więcej na 61.5 cm od ziemi do nadkola zaliczałem wszystkie muldy sankami przy dwóch osobach z przodu , przy jednej rzadziej ale też. Gwintu nie przestawiałem , założyłem 225/40 r18 i mam spokój. O wyglądzie nie wspominam.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

musze dzisiaj pomierzyć ile ja mam do ziemi :eusathink:

U mnie pewnie rozpórką bede tarł bo jest najniższym punktem ewindentnie ale już planuje ją przenieść wyżej :)


przez środek koła sie to mierzy czy najwyższy punkt na nadkolu?

Opublikowano

gleba, środek koła , dolny rant nadkola w linii prostej. Też mam rozpórkę ale nią jeszcze ani razu nie zahaczyłem.

Opublikowano

4x 63cm u mnie.

po centymetrze jeszcze w dół pójdzie chyba

Opublikowano (edytowane)

Do 62 na bank śmiało zejdziesz ale to ma taki średni sens. Nie myslałeś o zmianie na 18? Felgi 17 i 18 to raczej chodliwy towar więc ze sprzedażą problemów by nie było. Różnica w wyglądzie sporawa i przy gwincie dużo lepiej to wygląda.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Przecie 2 dni temu je założyłem :grin: Odwaliłem te felgi na błysk, założyłem nowe oponki i jestem mega zadowolony więc myślę że co najmniej 2 lata u mnie polatają :wink: Na żywo jest naprawde super :D no ale nie spamujmy tutaj bo temat o komfortowym gwincie ;)

Opublikowano (edytowane)

Nie wiedział ja , że masz je 2 dni. Gdybym wiedział to bym wcześniej Ci ich zakup z głowy wybił :grin: EOT

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Nie wiedział ja , że masz je 2 dni. Gdybym wiedział to bym wcześniej Ci ich zakup z głowy wybił :grin: EOT

Panowie podłączam się do tematu. Mam dylemat. Kupiłe koła 18 '' tylko ze mam seryjne zawieszenie wiec auto stoi jak koza (audi a4 b5 sedan 1.9 tdi afn)

Co mi poradzicie?????? mysle nad gwintem używką ale z budżetem max 600 zł i nic nie moge znaleźć na necie. Chciałbym aby auto poszło troche niżej ale nie do przesady, nie chce zrobic mega gleby. Czy jest sens ryzykowac zakup eibach-ow sportline do seryjnych amortyzatorów???

Opublikowano (edytowane)

Nie warto. Po pierwsze seryjne amory nie radzą sobie za dobrze z żadnym obniżeniem a po drugie nie wiadomo ile to siądzie. Sportline polecam bo to dobre springi ale muszą mieć do duetu odpowiednie amory typu bilstein B8 który jest drogi. Albo kup cały kit w używce lub gwint. Na ten ostatni musisz mieć minimum 800-900zł

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Nie wiedział ja , że masz je 2 dni. Gdybym wiedział to bym wcześniej Ci ich zakup z głowy wybił :grin: EOT

Panowie podłączam się do tematu. Mam dylemat. Kupiłe koła 18 '' tylko ze mam seryjne zawieszenie wiec auto stoi jak koza (audi a4 b5 sedan 1.9 tdi afn)

Co mi poradzicie?????? mysle nad gwintem używką ale z budżetem max 600 zł i nic nie moge znaleźć na necie. Chciałbym aby auto poszło troche niżej ale nie do przesady, nie chce zrobic mega gleby. Czy jest sens ryzykowac zakup eibach-ow sportline do seryjnych amortyzatorów???

dołóż troche kasy, kup używany porządny gwint i nie powtarzaj naszych błędów :wink:

Opublikowano

z tą kwotą to kup sobie mts-y -40 i bedziesz pan zadowolony :wink:

Opublikowano

Nie będzie zadowolony z MTS. Te sport amory to shit i moment wyleją na naszych dziurach. O ich kulturze i wybieraniu nie wspominam. Tak jak pisze miśkiem. Ucz się na błędach innych. Ja przerobiłem z 5 kompletów springów i żadne mi nie podeszły. Loteria. Jedyna opcja to kit ale zdjęty z identycznego auta jak Twoje czyli sedan 1.9 tdi.

Opublikowano

no dlatego chyba zdecyduje sie na użyke jakiegos gwintu. Ten sezon sie przemęcze i bede zbieral na pożądny gwint na kolejny sezon. Mam propozycje gwintu FK Automotive za 400 zł wiec chyba sie zdecyduje. Co myślicie??

Opublikowano

Tak zjechanego i zgnitego gwintu już dawno nie widziałem. Wygląda na to, że to nie był inox i go zjadło. Ja bym odpuscił. Nie bardzo jest tam co ratowac.

Opublikowano

Mam propozycje gwintu FK Automotive za 400 zł wiec chyba sie zdecyduje. Co myślicie??

zależy od stanu, decyzja nalezy do Ciebie :)


eh... juz chyba szybciej uzbieram na nowy, niż znajde dobry używany

musisz polować. ja swój zabrałem z allegro 2h po tym jak sie pojawił :evil:

Opublikowano (edytowane)

hmm mam dylemat

Chcę troche obniżyć +17" ale auto używane na codzień i troche komfortu chciałbym zachować.

i teraz kit Vogtland 40/40 czy gwint ?

Edytowane przez man85

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...