vman Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Witam:) Ostatnio pojawił się u mnie problem z falującymi obrotami. Po wychamowaniu auta obroty czsami spadają w okolice 400 rpm po czym rosną do 1500 i tak ze trzy razy aż się unormują na 900rpm. Czytałem, że może to być objaw zabrudzonej przepustnicy i że czyszczenie pomoże, ale czy po tej operacji trzeba podłączyć auto pod komputer czy można się bez tego obyć???
nike166 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Musisz zaadaptować ją po czyszczeniu aby zresetowac stare parametry. Miałem poobne objawy i czyszczenie + adaptacja pomogły.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 ja u siebie miałem drobne wahania obrotów ale po wyczyszczeniu i adaptacji jest ok. Są tacy co adaptacje robią bez pomocy kompa, ale ja osobiscie jestem za kompem nie mówię że ta pierwsza opcja jest zła bo nigdy jej nie testowałem ale ponoć działa
vman Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 Mugł by ktoś wytłumaczyć jak wygląda adaptacja bez użycia kompa?
ayew Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Witam w moim przypadku czyszenia przepustnicy nie użyłem kompa oraz nie wyciągałem całej przepustnicyi jest ok chociaż przydało by się całą ją odkręcić i wyczyścić: -odkręciłem i wyciągnąłem dolot, trzyma się on przepływomierza po lewej stronie na opasce, odmy oleju po środku oraz samej przepustnicy po prawej stronie. -spryskałem i oczyściłem szmatką środek przepustnicy, następnie podiągnąłem za linkę gazu aby ta się otworzyła i tak samo wyczyściłem ją po drugiej stronie "blaszki" - jest to dość kłopotliwe bez wyciągania całej przepustnicy. Do czyszczenia użyłem szmatki i sprayu do czyszczenia gaźników. -po złożeniu odłączyłem akumulator na całą noc -z rana po podłączeniu akumulatora włączyłem zapłon bez uruchamiania na ok 3min (było słychać cykanie sądzę że z przepustnicy) -po tym wszystko ok , po tym zabiegu zaczeło mi działać ssanie po uruchomieniu (obroty 1100 ok) a po ok 2 min spadają na normalne 930. Dziwne bo wcześniej tego nie miałem. Pozdrawiam
xXPiotrekXx19 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 trzeba pamiętać że jak podłączysz aku i przekręcisz kluczyk w pozycję zapłon to przez min. 1 minutę nie możesz wciskać pedału gazu i wszystkie odbiorniki elektryczne muszą być wyłaczone w aucie. jeżeli już ten czas minie to wyłącz zapłon i potem już możesz normalnie odpalać auto
Timek Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 trzeba pamiętać że jak podłączysz aku i przekręcisz kluczyk w pozycję zapłon to przez min. 1 minutę nie możesz wciskać pedału gazu i wszystkie odbiorniki elektryczne muszą być wyłaczone w aucie. jeżeli już ten czas minie to wyłącz zapłon i potem już możesz normalnie odpalać auto a co jak się tego nie zrobi? Obroty dalej będą szalały ?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 jeżeli podłączysz aku i nie zrobisz adaptacji to bedziesz miał tak samo jak masz bo po prostu od razu odpalisz auto i przepustnica się nie wyreguluje
vman Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) Dzięki wszystkim za pomoc:) Jak już wyczyszcze przepustnice i zrobię małą trase to dam znać czy pomogło. Przepustnica wyczyszczona i zaadoptowana:) Dużo syfu to tam nie było i nawet się zastanawiałem czy jest sens czyścić, ale przetarłem szmatką i po zamontowaniu i adaptacji zauważyłem znaczną poprawę, jednak dalej czasem drobne falowanie się pojawia na wolnych obrotach. Edytowane 9 Września 2014 przez vman
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się