misiek95 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Regulacja napięcia linek wbrew obiegowej opinii nie jest automatyczna do końca. Trzeba w samym mechaniźmie wcisnąć odpowiedni "przycisk" dostępny pod tylną popielniczką. Przydatne po wymianie linek
kdawid Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 Regulacja napięcia linek wbrew obiegowej opinii nie jest automatyczna do końca. Trzeba w samym mechaniźmie wcisnąć odpowiedni "przycisk" dostępny pod tylną popielniczką. Przydatne po wymianie linek[emoji6]A przed wciśnięciem tego "przycisku" trzeba włożyć 1.5mm podkładki między ramię ręcznego a zacisk hamulcowy, wtedy po regulacji ręczny jest na 3 ząbku.Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
misiek95 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 A przed wciśnięciem tego "przycisku" trzeba włożyć 1.5mm podkładki między ramię ręcznego a zacisk hamulcowy, wtedy po regulacji ręczny jest na 3 ząbku.Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu TapatalkaTak jest w instrukcji. Mi bardziej odpowiada działanie ręcznego bez tych podkladek, a jak u Ciebie?Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
kdawid Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Godzinę temu, misiek95 napisał: Tak jest w instrukcji. Mi bardziej odpowiada działanie ręcznego bez tych podkladek, a jak u Ciebie? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Ja ustawiałem z podkładkami i ręczny trzyma mi na 3 ząbku i mi tak pasuje, nawet zastanawiałem się żeby nie ustawić z 2mm podkładkami bo wtedy byłby jeszcze niższy. Bez podkładek chyba trzyma dużo wyżej? Napisz zna którym ząbku trzyma u Ciebie jak ustawiłeś bez podkładek?
misiek95 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Ja ustawiałem z podkładkami i ręczny trzyma mi na 3 ząbku i mi tak pasuje, nawet zastanawiałem się żeby nie ustawić z 2mm podkładkami bo wtedy byłby jeszcze niższy. Bez podkładek chyba trzyma dużo wyżej? Napisz zna którym ząbku trzyma u Ciebie jak ustawiłeś bez podkładek?Nie wiem co rozumiesz przez "trzyma" bo to zależy chyba gdzie auto postawisz ;d ale opór mam od samego dolu:)Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
kdawid Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Teraz, misiek95 napisał: Nie wiem co rozumiesz przez "trzyma" bo to zależy chyba gdzie auto postawisz ;d ale opór mam od samego dolu:) no dla mnie "trzyma" tzn. jest tak zaciągnięty jak go zostawiam na parkingu. Powiem tak, u mnie maksymalnie da się go na 4 ząbek zaciągnąć wyżej to już sporo siły by trzeba użyć a jak wcześniej go wyregulowałem bez podkładek to dało się go zaciągnąć na 6-7 ząbek. Z podkładkami jest po prostu niżej i bierze od samego początku też. Myślę że im grubsze "podkładki" tym niżej będzie brał ręczny, nie można z tym przesadzić bo będzie cały czas hamował nawet przy opuszczonym ręcznym - serwis Audi zaleca 1,5mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się