Skocz do zawartości
IGNOROWANY

rozmiar opon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Weź od razu daj sobie na luz. Na 55 jest w miarę. Gdzie ładować 65. Prowadzenie jak w pontonie i wygląda to jak jakaś porażka. Dla tych co napiszą , że chodzi o dziury. Jeżdżę na 235/40 r18 po mazurskich dziurach i zapier.. nie patrze. Wrzucałem w tym tygodniu nowe opony i felgi są jak nowe. O prowadzeniu auta nic nie powiem bo tu nie ma żadnego porównania nawet.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

jak myślicie jak bedzie wyglądała moja audi a4 na felgach 16 przy oponach 195/65? ma ktoś takie zestawienie?

nie kombinuj ... cóż to za rozmiarówka ? z Sharana ? nie ten typ opon, nie ten rozmiar, za wysokie - ogólnie do bani.......... 205/55/16

Opublikowano

jak myślicie jak bedzie wyglądała moja audi a4 na felgach 16 przy oponach 195/65? ma ktoś takie zestawienie?

A może tak uzupełnisz profil i podasz o jakie A4 dokładnie chodzi ???

Standard do 16" to 205/55.

To co podałeś to jest do 15"

Opublikowano

jak myślicie jak bedzie wyglądała moja audi a4 na felgach 16 przy oponach 195/65? ma ktoś takie zestawienie?

Ja mam takie na zimę (195/65/15) Dunlop i jestem zadowolony, nie wygląda to może oszałamiająco ale mam komfort i nie boję się dziur czy krawężników. Musisz zdecydować co wolisz, wygodę czy wygląd
Opublikowano

Przelatałem różne konfiguracje opon i powiem Ci , że między wygodą i wyglądem jest jeszcze jeden najważniejszy czynnik. Bezpieczeństwo i prowadzenie.

Opublikowano

Przelatałem różne konfiguracje opon i powiem Ci , że między wygodą i wyglądem jest jeszcze jeden najważniejszy czynnik. Bezpieczeństwo i prowadzenie.

Twierdzisz że 235/40/18 to wzór bezpieczeństwa i prowadzenia ? Przecież na tym się jedzie jak wozem drabiniastym. Po coś chyba producent zaleca odpowiednie rozmiary dla danych modeli.

Zresztą! Ilu ludzi tyle opinii

Opublikowano

Pisałem już w kilku tematach , że nie jedzie się wcale jak wozem drabiniastym. Ważne jest zawieszenie. Jak ktoś wrzuci sobie chiński zawias to są cyrki i zero wybierania nierówności. I tak traktuję te koło jako wzór bezpieczeństwa. Auto na tej gumie prowadzi się 100% pewniej. Nie ma żadnych nie spodziewanych zachowań. Hamuje lepiej i skręca lepiej to chyba najważniejsze? Jedyny minus to głębokie koleiny. Na nich trzeba trzymać kierownice oburącz bo potrafi majtnąć. Lekarstwem jest opona 215/45 jeśli ktoś chce. Tylna oś raczej nieważna. Na balonie 65 to jest jakaś parodia. Jeździłem na takiej gumie. Gdybym miał wozić swoja dziewczynę bądź kogoś z rodziny na czymś takim to maks 90 przy dobrej drodze. Jeździ się na tym jak pontonem.

Opublikowano

I tak traktuję te koło jako wzór bezpieczeństwa

minus to głębokie koleiny. Na nich trzeba trzymać kierownice oburącz bo potrafi majtnąć.

No to jak majta na koleinach na lewo i prawo to gdzie tu bezpieczeństwo.

Opublikowano

Napisałem przecież , że jeśli komuś nie pasuje albo w okolicy ma drogi już totalnie do kitu niech założy 215/45. Przy tej szerokości jest już z tym w porządku. U mnie w okolicy , bynajmniej tam gdzie jeżdżę kolein zbytnio nie ma i lata mi się extra. Przy profilu 65 jeździ się kuźwa jakby te koleiny były non stop przy 235/40. O szybszym pokonywaniu zakrętów nie wspominam. O czym tu w ogóle dyskutować? Taki rozmiar nawet nie jest przewidziany przez producenta jak to jeden z Was mi wypomniał. Tylko , że w tym przypadku w drugą gorszą stronę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...