johny_bravo Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Witam, mam mały problem w swoim BFB. Auto po wirusie + DP jeździ idealnie, bawi jazdą itp ale przy większych prędkościach (<200km/h) i gwałtownym depnięciu gazu brakuje mu paliwa. Tuner zaproponował dwa rozwiązania, albo korygujemy soft na trochę delikatniejszy, albo wymieniamy zawór ciśnienia paliwa na 4barowy + korekta programu. Chciałem go kupić,wymienić ale nie mogę znaleźć w etce gdzie się znajduje i jaki jest nr oryginału. Podpowiecie ? Pozdrowienia !
Dev Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Wtryski zapodaj wydajniejsze. Regulator tez wymien a korekte i tak trzeba zrobic po tym wszystkim.
Magicbattle Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 regulator jest zaraz przy listwie, zabezpieczony zawleczka 1
johny_bravo Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) Wtryski planuje wymienić na wiosnę, teraz budżet tego nie przewiduje a koszt regulatora, stosunkowo niski. Zerkalem na listwę jak wymienialem uszczelkę pod pokrywą zaworów ale nie widziałem zaworu dlatego zwątpiłem czy na pewno tam jest. Edit. Chyba ze macie np 06A906031BC do oddania za rozsądną cenę ;-) Edytowane 6 Września 2014 przez johny_bravo
Łukasz13 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 U Ciebie jest 4 barowy regulator, więc nie wiem o co tunerowi chodzi a znajduje sie on w filtrze paliwa.
johny_bravo Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 Brakuje paliwa tak jak pisałem pow 200 przy bucie... Myślałem, żeby wrzucić tu logi ale wydawało mi się ze mój regulator to 3.3 albo 3.5 bara dlatego tłumaczenie by wymienić na 4barowy było dla mnie logiczne...
Łukasz13 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Wrzucic logi zawsze możesz, co to za tuner co nie wie jaki regulator jest, po za tym chyba powinien od razu skorygowac soft odpowiednio do wtrysków jak brakuje na górze to odpowiednio scina doładowanie, jak masz seryjne niebieski wtryski to u ciebie przy seryjnej turbinie wystarczy że wymienisz na czarne z bex 320 i one wystarczają do tej turbiny, chyba że problem jest gdzie indziej np. pompa paliwa, nie musisz wkładać 06A906031BC bo to są 380 po za tym są okropnie drogie. Zrób logi 002+033+031 i 020+115
johny_bravo Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) Dzięki wielkie za konkretną odpowiedz. Logi zrobię jak będę gdzieś na trasie i od razu wrzucę. Edit : Nie chce robić podwójnego wątku więc wklejam tutaj logi zrobione na 3 i 5 biegu. Dzisiaj zaczęło go dławić później niż zwykle, koło 230km/h Na trójce : http://vaglog.rtnet.pl/log_185427.html http://vaglog.rtnet.pl/log_185428.html Na piątce : http://vaglog.rtnet.pl/log_185425.html http://vaglog.rtnet.pl/log_185426.html Wtryski chyba zdecydowanie za długo leją ?? Proszę o pomoc. Edytowane 8 Września 2014 przez johny_bravo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się