neuropathic Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Wymieniam silnik na taki który ma gruszke od tempomatu niestety wężyk od pociśnienia sobie "wisi" i nie wiem gdzie go wpiąć. Czy oprócz manetki potrzebuje coś więcej aby działał tempomat? Ostatnie pytanie czy w tempomacie fis pokaże mi prędkość którą ustawiłem?
sony_dark Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 tak jest duzo podzespołów aby podpiac tempomat jakbys byl zainteresowany pisz to powiem co ij jak
neuropathic Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 No jasne, żę chce już wcześniej chchiałem to zrobić ale nie miałem gruszki a teraz kupiłem silnik 2.6 ABC z gruchą i chciałbym ją zaadaptować
sony_dark Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 JA wlasnie szukam tej gruszki i nie moge nigdzie znalezc zeby kupić
neuropathic Opublikowano 10 Września 2014 Autor Opublikowano 10 Września 2014 http://allegro.pl/passat-b5-a4-gruszka-tempomatu-811907327b-004538-i4538142340.html tutaj masz na allegro
sony_dark Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 a gruszka ok ale pret jest za krótki do naszej 2.6 juz duzo dłuzszy
neuropathic Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 A wiesz gdzie ją podpiąć tym pociśnieniem? Wydaje mi się że pod streownik którego nie mam chyba
sony_dark Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Potrzekaj do jutra wszystko ci napisze
Banan Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Jeśli nie miałeś wcześniej instalacji pod tempomat i masz gaz na linkę ( skoro masz gruszkę do tempomatu ) to potrzeba dużo: - manetka - sterownik tempomatu ( umiejscowiony za schowkiem pasażera ) - pompka podciśnienia ( pod sterownikiem ABS ) - zawory napowietrzające przy pedale hamulca i sprzegła - wężę podciśnienia Całość działania polega na tym że podciśnienie z pompki steruje gruszką która steruje przepustnicą - za to odpowiada sterownik do którego podpięta jest manetka , sygnał prędkości , włacznik hamulca i sprzęgła i zasilanie. Dodatkowe zabezpieczenie to te zawory napowietrzające które przy wciśnięciu hamulca lub sprzęgła powodują odpuszczenie gruszki. Ot cała filozofia. Trochę części jest do zebrania i dużo pracy z dołożeniem - nie wiem jak koszty. Natomiast z tym całym układem są różne dziwne kłopoty - u kolegi Arkadiush próbowaliśmy zdiagnozować niedziałający ( na 99 prób 1 udana ) tempomat który miał w wyposażeniu auta i g..np. Podmienane manetki , 3 różne sterowniki , sprawdzone podciśnienia , podpinanie pompki na krótko i niby wszystko ok a jak nie działa tak nie działa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się