nastek79 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Witam Drodzy koledzy czy wie ktoś coś na temat ewentualnego montażu sprzęgła od sharana 1.9 tdi o symbolu BTB do AVF-a? Czy jest to fizycznie możliwe? Wiem że układ silnika jest inny tzn poprzeczy a nie jak u nas wzdłużny, ale może dwumasa i sprzęgło pasuje. Proszę o rady i opinie na ten temat. Pozdrawiam Halo? jest tam ktoś? wiecie coś na ten temat?!
Ali89 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Mnie też by interesował ten temat, niby ludzie piszą w wątkach że pasuje, ale ciekaw jestem jakie niesie ze sobą plusy i minusy, czy inna masa tego koła wpłynie jakoś na samo działanie silnika
dzik Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 a mocno macie zdłubane auta? Pytanie o sens jesli autko tylko po programie. Takie coś montują w przypadku naprawdę mocno dłubniętych tdików. Pozdrówki marcin
feniks Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Podobno z Brd pasuje wraz z dwumasem. Do siebie, przed wymianą, szukałem info ale nikt jednoznacznie nie napisał tak na 100% bez problemu i założyłem zwykłe do avfa. Wysłane z mojego GT-I9070
feniks Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Po programie. Wysłane z mojego GT-I9070
dzik Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 to nic poza serią bym nie robił. W klubie chyba 99% jest po programie i to spokojnie hula jak nie ma strzału z momentu. Wrzuć mi na pw ile dałeś za komplet sprzęgła z dwumaską proszę do avf. Pozdrówki marcin
Ali89 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Ja szykuję pod 500 niutona, więc interesowała mnie mozniejsza opcja, nie chcę żeby seria od avf mi wyszła bokiem albo żebym to za rok musiał znów rozbierać bo zacznie telepać
nastek79 Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 Ja szykuję pod 500 niutona, więc interesowała mnie mozniejsza opcja, nie chcę żeby seria od avf mi wyszła bokiem albo żebym to za rok musiał znów rozbierać bo zacznie telepać Dokładnie, chodzi o to że był zapas pod ewentualne dalsze mody.. Ja raczej zdecyduje się na kpl BRD . A tak na marginesie to brat ma btb w leonie i jest bajka stąd moje zapytanie
dzik Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 BTB fakt robi mega robotę w bardzo mocno zdłubanych leo golfach a3 a brd jest dobrym tematem w sumie, wychodzi tak samo jak avf ino potencjał lepszy.
Ali89 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 miałem w ręku to od brd, ale jakieś liche się wydawało w porównaniu do btb, a poza tym czytałem że strasznie szybko te dwumasy w 2.0 padały, czy to 140 czy 170 konia
Looker Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 A jaka różnica w cenie by była za jedno i drugie ? Bo jeśli wychodzą podobnie i oba pasują to przecież mieć zapas to nie grzech ;-)
Ali89 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 jakoś podobnie kosztują, ale nie interesowałem się tak bardzo jak poczytałem że padają ;D dla potomnych - dwumas od btb nie pasuje do skrzyni 6tki !!! sprawdzone i wielkie oczy zrobione jak juz skrzynia byla zdjeta
Looker Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Do skrzyni 6-tki ale we wzdłużnym w takim razie. Bo w poprzeczniaku (Leon ASZ) wchodzi idealnie. Ale dobrze wiedzieć w sumie ;-)
gibon_81 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Dokładnie mam w leo od BTB i pasowało ładnie tylko jakieś śruby mechanior musiał dokupić. Teraz 415 nm, 4x4 i zero uślizgu
Ali89 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 od T5 1.9 ciekawe czy by podszedł do AVF
dzik Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 btb to najlepsze chyba możliwe sprzęgiełko do leośków a3 etc Ali napisz mi które sprzęgło z T5 konkretnie to sprawdzę jutro średnice może zmontujemy zestaw na 500 niutona
Ali89 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 nie wiem jeszcze które dziś na strojeniu okazało się że moj dwumas mówi że wstępne 480 niutona które dostał to dla niego za wiele i szukam czegoś mocniejszego, a btb ma inny wieniec rozrusznika i teraz kombinuję albo coś od T5 albo BRD (ale z tego co widzę do BRD wkładali to samo co do AFV i nie znalazłem nic dedykowanego do tych mocniejszych 170km które montowali tylko tam). Dodam że moje A4 B6 waży 1797kg bez kierowcy więc w połączeniu z 480Nm to trochę za wiele dla mojego dwumasu starego Szukam samej dwumasy bo resztę już mam
turzol Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) ośka prawie 1800kg? coś chyba nie tak brd dwumas jest ten sam co w AVF Quattro więc zostaje Ci sztywne koło Edytowane 21 Grudnia 2014 przez turzol
Ali89 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 a zapomniałem w opisie zmienić, dokładane Q było wczoraj na stacji diagnostycznej mierzona waga z pełnym zbiornikiem i trochę gratów w bagażniku które tam na stałe będą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się