Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak wycieraczek, kierunkowskazów, problem z klaksonem itd.


Karolek1992

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Panowie mam taki problem, od jakiegoś czasu jak pada deszcz zaczynają mi się cuda z samochodem. Najpierw zaczął wyć alarm i nie chciał się wyłączyć i wycieraczki fisiowały, po ich włączeniu nie szło ich wyłączyć albo nawet w czasie suchej pogody, potrafiły co jakiś czas same się włączyć. Rozebrałem tą skrzyneczke na podszybiu gdzie jest komputer, kilka przekaźników i bezpieczników bo wyglądało tak jakby tam gdzieś ciekło coś. Wyczyściłem wszystkie styki bo były pośniedziałe, uszczelniłem skrzyneczke, poskładałem, ponadto poczyściłem styki wszystkich przekaźników tam pod kierownicą, bezpieczniki posprawdzałem itd i wydawało się, że jest ok. Do wczoraj. Zaś była ulewa i zaś cyrk. Przestały działać wycieraczki, zaczął wyć klakson jak tylko włoży się kluczyć do stacyjki i w ogóle nie działają kierunkowskazy. Ktoś mial podobny problem? Z tego co czytałem gdzieś moduł komfortu tym nie steruje więc co jest odpowiedzialne za takie zachowanie? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz problem z modułem BORDNETZ 8E0 907 279 ? pewnie jest zalany wodą, przyczyną zapchany odpływ wody z podszybia czyli tam gdzie jest akumulator, pompa hamulcowa.

Moduł znajduje się pod kierownicą po lewej stronie oznaczenie będziesz miał jak napisałem wyżej, może różnić się tylko ostatnią literka, odkręć go i wyczyść może da się go jeszcze uratować.

Powodzenia w pracy :kox:

Edytowane przez Michał139
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

Gdybyś go nie zreanimował to proszę http://a4-klub.pl/index.php?/topic/280858-mce-8e0-907-279-l-b7-150-pln/

Pzdr. Paweł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, dzięki chłopaki! W piątek jak wrócę z trasy to od razu zabieram się za robotę. :)


Panowie to jest w kolumnie kierownicy czy tam po lewej gdzie są przekaźniki i elektryka obok bezpieczników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ta literka na końcu ma jakieś kluczowe znaczenie? Czy ważny jest numer?


Znalazlem niedaleko mnie klienta co ma z literka D na koncu a ja mam literke C. Podejdzie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w razie gdyby ktoś się z tym zmagał to własnie ten moduł był odpowiedzialny za to. Jak odkręciłem BORDNETZ 8E0 907 279 wylała się z niego woda. Nie udało się go uratować, spalił się. Wymiana za 150zł, kupiony na allegro i wszystko działa. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padł bo odplywy z podszybia były zatkane - jak ich nie odetkałeś to będzie powtórka tego... albo poleje ci się na czujniki w pedałach w czasie jazdy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podepnę się pod temat, żeby nie zakładać nowego.

U mnie problem wygląda tak:

Zbiera mi się woda tylko pod dywanikiem pasażera.

Sprawdziłem odpływ pod akumulatorem, był zapchany teraz jest udrożniony, lecz problem nie zniknął.

Pojawiły się problemy z elektryką: brak klaksonu, lewy kierunkowskaz nie świeci za to boczny i tylki świecą szybciej, przycisk blokady tylkich szyb nie można wyłączyć.

Co z tym zrobić ?

Dołączam zdjęcie szyby i uszczelki po stronie pasażera, czy uszczelka tak ma wyglądać.

http://oi57.tinypic.com/35ndo4w.jpg

http://oi61.tinypic.com/308cmdc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

szukałem troche i widzę że sporo osób ma problemy z wycieraczkami w Audi A4 B7 (jak i również b6). Jednak podobny objawów jak moje nigdzie nie znalazłem. Więc opiszę szybko problem może ktoś ma sugestie jego rozwiązania.

Auto: Audi A4 B7 1.8T Avant S-line

Problem wygląda następująco - gdy uruchomie wycieraczaki (zarówno jako "normalny tryb" jak i tylko spryskiwacz) zaczynają one pracować dość wolno i przez pewien (ok. 30 sek) nie chcą się wyłączyć. Zdarza się również że zatną sie w czasie pracy i nie reagują w żaden sposób na zmiane gałki. Również czestotliowść i szybkość nie mają zależności z gałką - zawsze działają tak samo (lub z bardzo minimalną różnicą). Czytałem że możę to być problem z modułem konfortu - chciałem się do niego dostać jednak nie moge nigdzie znaleźć opisu gdzie on sie dokładnie znajduje w mojej wersji i jak się do niego dostać. Próbowałem również dostać się do silnika wycieraczek jednak nie jest to takie proste jak myślałem i na chwile obecną dałem sobie spokoj.

Z góry dzięki za jakiekolwiek pomysły i sugestie

Tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł komfortu znajdziesz pod nogami kierowcy - musisz podgiąć wykładzinę. Moim zdaniem masz albo problem z manetką, albo z mechanizmem wycieraczek. Stawiam na za ieranie się mechanizmu wycieraczek. Trzeba by go wymienić lub przynajmniej tuleje przesmarować.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz. Co do manetki to nie wydaje mi się ze coś z nią jest nie tak - ale mimo wszystko (o ile to będzie możliwe) sprawdzę ją również. Zdarza się również tez wycieraczki "zaparkują" mi na srodku szyb.

Edit:

Nagrałem dzisiaj film jak wygląda praca tych wycieraczek:

https://www.youtube.com/watch?v=cOyyAOr69RI

https://www.youtube.com/watch?v=avK1DMJKqtI

A tutaj jeszcze jak wygląda praca silniczka od wycieraczek - wygląda to dość opornie:

https://www.youtube.com/watch?v=IgKDkOh8m54

Edytowane przez salon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam silniczek niestety. U mnie ostatnio kilka razy zdarzyło się tak, że nawet na najszybszym stopniu chodziły strasznie opornie... Chyba trzeba ogarnąć wymianę mechanizmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem idzie dużymi krokami ku rozwiązaniu. W moim przypadku uszkodzony okazał się mechanizm wycieraczek (nowy kupiony za 70 zł).

Jednak pojawił się jeszcze właśnie mały problem. Właśnie skończyłem montować mechanizm w aucie jednak okazało się że źle ustawiłem cały mechanizm - tzn wycieraczki na samym początku chcą "iść" w dół ... a jak by sie poprawnie założyć to zaparkują na środku szyby.

Pytanie moje jest takie czy jestem w jakiś sposób ustawić manualnie mechnizm i w jakiś sposób go zresetować (silniczek) ? Teraz jak ustawie ręcznie to po włączeniu i tak wraca na swoją niewłąściwą pozycję. Chciałbym uniknąć ponownego wykręcania całęgo mechanizmu bo do najprzyjemniejszych zajęć to to nie należy.

Edytowane przez salon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz czy odkręcałeś dźwignie na silniku która napędza mechanizm?

jak przestawiłeś ta dźwignię to będą cyrki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja jak prawidłowo ustawić tą dźwignię jest w książce Sam Naprawiam Audi A4. Jest chyba gdzieś na forum watek z linkiem do tej pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem to "na czuja" czyli tak aby dzwignia była skierowana w lewą stronę + ok. 10 stopni w górę. Po podłączeniu wydaję się być ok.

Aczkolwiek nie wiem czy aby nie mam krzywych ruchomych elementów które poruszają wymienionym mechanizem poniważ juz po zamontowaniu z każdym obrotem gdzieś tam w środku coś wadzi .... ale póki co chodzi .... a jesień już zawitała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by ci coś nie pasowało to pamiętaj, że wychył wycieraczek (skrajne położenia) korygujesz przez przestawienie dźwigni na silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...