Łukasz13 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Zrób fote jak to wszystko jest tam podlaczone.
loskamilos Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Wieczorkiem porobię bo teraz w pracy jestem i nie mam jak. Ale wrzucam schemat jak to podłączyłem, od dv( u mnie blow perfecta) na czerwono do kolektora, czarny od n249 który był podłaczony do dv zaślepiłem, drugi od n249 do kolektora od góry. Sai nie ma, wąż zaslepiony. Dv jest bezpośrednio w tipa wsadzony. Nie mam zegara do podcisnienia żeby sprawdzić ile ciagnie ale jak podłączyłem strzykawkę w ten wąż od dv to wessało na momencie po odpaleniu silnika.
Łukasz13 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Załóż zwykła dv i sprawdz czy nadal jest źrebak.
loskamilos Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Ok tylko ten zwykły ma 3 wejścia, ten boczny w eter jak w blowie? Wejścia w IC tak jak w serii tam nie ma, zmieniony jest IC na ten centralny duzy.
Łukasz13 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Czyli dobrze mówiłem zebys pokazał foty jak to ma cos upuszczać jak nie ma wyjscia z ic czy tam przed ic?
loskamilos Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Myślałem że bedzie upuszczać w powietrze, do kolegi bexa wsadziłem epmana czy jak mu tam było, zaślepiło sie to wejście przed IC, i przy gazowaniu popuszczał i odpuszczaniu gazu albo wciśnieciu sprzegła syczał. Bo inaczej to poprostu wali to co z dv w obieg nie? ogólnie ktoś tam mocno namieszał, chciałbym to doprowadzić do użyteczności. Turbine zmieniłem bo się poprzednia rozklekotała i olej przepuszczała.Robiłem logi i wydaje mi się że przeładowuje, tylko nie wiem czy przypadkiem nie przez ten zawór właśnie. Porobie foty wieczorem i podrzuce.
Łukasz13 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Stary nie wiem co Ty masz tam nakombinowe z tego co mówisz masz zaślepione wyjście przed ic które właśnie powinno być podłaczone do dv czy tam do blowa i wtedy upuszcza ciśnienie które produkuje turbina, ty masz tylko podłaczone do tipa i cienki wezyk do podciśnienia? to co tam ma upuszczać z tipa? jak tam nie ma ciśnienia. Turbina się rozklekotała bo cały czas zle było podłaczone, i teraz ta druga co masz też bedzie pewnie juz do regeneracji
loskamilos Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Cholera to juz się pogubiłem, ok zrobie foty i zobaczysz jak to narobione, tip jest taki jak na foto tylko czerwony i cos podobnego do tego zestawu IC jak na drugim foto, nie widziałem tam wejścia żadnego przed ic zeby wpiąć dv, jak zmieniałem turbinę, coś koło miesiąca temu, to był wtedy w tipa wsadzony oryginalny dv i boczny kruciec w powietrze i parskało źrebię, myslałem że cos nie domaga ten dv ( pomimo że jest sprawny ) wiec kupiłem tego properfekta. Czyli ogólnie gdybym chciał zostawić properfekta to on powinien byc wpiety przed IC a nie w tipa?
Łukasz13 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 No tak musi być wpięty przed ic, nie ważne czy DV czy ten drugi. w tym zestawie masz wyjście w aluminiowej rurce tej na dole po prawej, króciec do podłączenia DV czy blow. Widziałem zestawy bez wyjścia na DV i taki pewnie masz założony...
loskamilos Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Gdyby nie było tego wejścia to co moge zrobić? szukać jakiegos węża do kupienia z wejściem? W ogóle w takim układzie co to za pomysł żeby to montować bez wejścia? Musze się wczołgac pod auto, może nie zauważyłem tego wejścia a ono gdzieś sie tam schowało bezczelne, jak nie to może gdzies dostane takiego węża. A jeszcze jedno pytanko, jak nie ma SAI to ten wąz co do egr idzie powinien byc zaślepiony czy luzem? Zawór n112 jest na miejscu, reszta wygląda na serie.
loskamilos Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Nie mam teraz dostepu do kanału, więc tak po omacku troche przegladałem i żadnego dodatkowego wejścia przed IC nie znalazłem. Na zdjęciu widać wsadzony w czerwony TIP blow off ( już wiem że błędnie ) od turbo leci do IC niebieski i na drugim zdjęciu narysowałem plan działania, wepne sie tam trójnikiem silikonowym fi 50 z wejściem 25mm jak na foto. W niego wepne blowa a w tipie zaślepię. Dobry plan?
soul87 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 dodam tylko ze usuwając n249 pozbawiasz się ochrony silnika przed dużym overboostem ... co może skutkować mechanicznym wys"%@#$#@ korb tłoków itp etc
loskamilos Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Czyli powinienem sie wpiąć spowrotem blowem ( dv ) do n249 i tak zostawić? Lepiej żeby nie wys@#$%^^ korb tłoków itp
loskamilos Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 A jeszcze mam pytanko, w kolektor był wpiety przewód jak na rysunku i szedł sobie do tego sensora czy czegoś takiego. Ale przewody z sensora poodłamywane. Co to mogło być? Poprzedni własciciel mógł tam mieć wmonotowany zegar doładowania?
loskamilos Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Ok wstawiłem trójnik, teraz to inna rozmowa syczy jak zły haha, pozmieniałem przewody podciśnienia co by również ładnie wygladało, dzięki za pomoc, zobaczymy jeszcze czy coś będzie pluło błędami ale jestem teraz bardzo zadowolony, nie ma źrebaka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się