pandamix Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 ładny momencik,już wiem dlaczego nie opłaca się modzić silników na zwykłej pompie...
Jarek882 Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 hehe ładny momencik ale dzisiaj przy pełnym bucie sprzegło sie ślizgło i jest do wymiany razem z dwumasem ale moc jest na plus
Blachu Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Momentu sporo, ale koni coś mało Ponadto max moment jest już przy 2100, trochę wcześnie...
juby_p Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Na którym biegu było auto hamowane?
juby_p Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Troche za dużo momentu a za mało mocy, ja bym to zrobił bardziej płasko
Jarek882 Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 Właśnie chciał zrobić więcej mocy ale co zmieniał mapę wychodziło mniej kucy... Panowie ostateczne pytanie teraz czy na takiej mapie można latać czy lepiej coś zmieniać ? dynamika mi sie podoba lecz mam sprzęgło plus dwumas do wymiany bo przed chipem sie juz odzywał.
Blachu Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) Lepiej zrobić korektę... Jeśli chodzi o moment to na dole obrotów masz go dużo,ale później leci na łeb na szyje... Tak wiem, masz seryjne graty pod maską avf-a, ale można poprowadzić moment bardziej płasko, przez co wrażenia z jazdy lepsze oraz dwumas, sprzęgło mają lżej. Jeśli chodzi o moc to kilka, 10 KM więcej. Pozwolę sobie wrzucić wykres mojego auta, zwróć uwagę na przebieg momentu: Edytowane 14 Września 2014 przez Blachu
spanky Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) Właśnie chciał zrobić więcej mocy ale co zmieniał mapę wychodziło mniej kucy... Panowie ostateczne pytanie teraz czy na takiej mapie można latać czy lepiej coś zmieniać ? dynamika mi sie podoba lecz mam sprzęgło plus dwumas do wymiany bo przed chipem sie juz odzywał. Jak Ci sie rozlozenie momentu i mocy podoba to zostaw .... Choc osobiscie bym to poprawil bo wrazenie z jazdy moga byc jeszcze lepsze , no chyba ze cos mechanika ogranicza .Seryjne zdrowe sprzeglo i dwumas spokojnie poradzi sobie z takim niutonem .... P.S ja bym bardziej skontrolowal doladowanie (logi). Edytowane 14 Września 2014 przez spanky
pandamix Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 seria sprzęgło powinno wytrzymać i ogarnąć nieco więcej,przed programem to ja bym zaczął od sprzęgła jak na ori setupie już się odzywało,ale twój świat twoje rybki,zmień sprzęgło,później już tylko wtryski i turbo i więcej do codziennej jazdy nie trzeba
Leopold27 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 ten pan co ci robił program to pewno ma warsztat,i pewnie sprzęgła robi,program do przeróbki max moment ustaw na ok 2500-2600obr to jeszcze pojezdzisz na starym sprzęgle
Jarek882 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2014 Moment jest trochę przesunięty wyżej i zmniejszony.sprzeglo od avf wytrzymuje 420nm. Raz mi się tylko slizglo.
daniels Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 na przyszłosć montuj sprzegło BRD pasi P@P i jest mega wytrzymałe do okolic 500Nm
Jarek882 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2014 W przyszłym roku może będę robił Dwumas bo jest jeszcze seryjny a ma przejechane 290tys i juz słychać go czasami..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się