Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Avf a4 b6 wykres do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
b927d546cf04b7a2faa27dbb77c4348b.jpg
Opublikowano

ładny momencik,już wiem dlaczego nie opłaca się modzić silników na zwykłej pompie...

Opublikowano

hehe ładny momencik ale dzisiaj przy pełnym bucie sprzegło sie ślizgło i jest do wymiany razem z dwumasem ale moc jest na plus ;)

Opublikowano

Momentu sporo, ale koni coś mało :whistling: Ponadto max moment jest już przy 2100, trochę wcześnie...

Opublikowano

Na którym biegu było auto hamowane?

Opublikowano

chyba 3

Opublikowano

Troche za dużo momentu a za mało mocy, ja bym to zrobił bardziej płasko

Opublikowano

Właśnie chciał zrobić więcej mocy ale co zmieniał mapę wychodziło mniej kucy...


Panowie ostateczne pytanie teraz czy na takiej mapie można latać czy lepiej coś zmieniać ? dynamika mi sie podoba lecz mam sprzęgło plus dwumas do wymiany bo przed chipem sie juz odzywał.

Opublikowano (edytowane)

Lepiej zrobić korektę... Jeśli chodzi o moment to na dole obrotów masz go dużo,ale później leci na łeb na szyje... Tak wiem, masz seryjne graty pod maską avf-a, ale można poprowadzić moment bardziej płasko, przez co wrażenia z jazdy lepsze oraz dwumas, sprzęgło mają lżej. Jeśli chodzi o moc to kilka, 10 KM więcej.

Pozwolę sobie wrzucić wykres mojego auta, zwróć uwagę na przebieg momentu:

v33y2h2h.png

Edytowane przez Blachu
Opublikowano (edytowane)

Właśnie chciał zrobić więcej mocy ale co zmieniał mapę wychodziło mniej kucy...

Panowie ostateczne pytanie teraz czy na takiej mapie można latać czy lepiej coś zmieniać ? dynamika mi sie podoba lecz mam sprzęgło plus dwumas do wymiany bo przed chipem sie juz odzywał.

Jak Ci sie rozlozenie momentu i mocy podoba to zostaw .... Choc osobiscie bym to poprawil bo wrazenie z jazdy moga byc jeszcze lepsze , no chyba ze cos mechanika ogranicza .

Seryjne zdrowe sprzeglo i dwumas spokojnie poradzi sobie z takim niutonem ....

P.S ja bym bardziej skontrolowal doladowanie (logi).

Edytowane przez spanky
Opublikowano

seria sprzęgło powinno wytrzymać i ogarnąć nieco więcej,przed programem to ja bym zaczął od sprzęgła jak na ori setupie już się odzywało,ale twój świat twoje rybki,zmień sprzęgło,później już tylko wtryski i turbo i więcej do codziennej jazdy nie trzeba :grin:

Opublikowano

b927d546cf04b7a2faa27dbb77c4348b.jpg

ten pan co ci robił program to pewno ma warsztat,i pewnie sprzęgła robi,program do przeróbki max moment ustaw na ok 2500-2600obr to jeszcze pojezdzisz na starym sprzęgle

Opublikowano

Moment jest trochę przesunięty wyżej i zmniejszony.sprzeglo od avf wytrzymuje 420nm. Raz mi się tylko slizglo.

Opublikowano

na przyszłosć montuj sprzegło BRD pasi P@P i jest mega wytrzymałe do okolic 500Nm

Opublikowano

W przyszłym roku może będę robił Dwumas bo jest jeszcze seryjny a ma przejechane 290tys i juz słychać go czasami..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...