mtnb85 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Mam problem z mocnym dymem zaczynającym się od około 2,7 tys obr. wzwyż. Przed czyszczeniem kolektora wlotowego jak i po czyszczeniu nie zauważyłem zmiany, tylko w kolorze dymu teraz jest biały a był niebieskawy. Zresztą z czasem pewnie będzie znowu niebieski bo już drugi raz ten zabieg z czyszczeniem zrobiłem. W zaworze EGR za każdym razem jest znaczna ilość oleju, mechanik powiedział ze to turbina,sprawdziłem luz osiowy który jest minimalny, mimo to zajrzałem do niej i wymeniłem układ smarowania, co też nic nie dało. Przy drugim demontarzu kolektorów zauważyłem też ze na kolektorze wydechowym pojawił sie nagar. Może to uszczelniacze zaworów? Silnik spala około 200 ml/1000km, przyspieszenie też jest ok.
klops2580 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 mogą być to uszczelniacze tak jak piszesz lub turbo może gdzieś puszczać
jacek70 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Kolor dymu bo pali olej. To raz,dwa to przy takich obrotach to wszystkie d.kopcą ale na czarno. Sporo tego oleju -pewnie uszczelniacze wypracowane.
xree Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 U mnie znowu kpci na szaro ale widziałem już kilka aut które tak samo dymiły:) I w zasadzie nie wiem co to:) płyn nie bo nie na siwo czy biało, olej też nie bo nie na niebiesko , na czarno to to też nie czyli nie przelewa ? A już najbardziej walnie jak się zaczyna jazdę i pierwsze wciśnięcie w podłogę aż w lusterku widać zasłonę dymna
jacek70 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Zimową porą białego dymu będzie jeszcze więcej. To z powodu różnicy temperatur.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się