Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Z KLIMY wieje tylko zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam koledzy nie moge nigdzie znalesc pomocy dlatego zakladam nowy temat.Jak mozecie podpowiedzcie mi co jest nie tak ze wieje mi tylko zimnym powietrzem jak dam na maxa na cieple dalej leci zimne dodam ze wymienilem silniczek nagrzewnicy i dalej to samo.weze ktore wchodza do kabiny miedzy aku a zbiorniczkiem plynu wspomagania oba gorace. jak mogli byscie pomoc bede wdzieczny.pozdrawiam

Edytowane przez wrclaguna
Opublikowano

jak niema błędów klap w klimatroniku to zostaje chyba tylko sprawdzenie czy nie zapowietrzony.

poszukaj bo niedawno to było i tak ktoś pisał o zaworku przy przegrodzie do odpowietrzania

Opublikowano (edytowane)

Witam, tak jak w temacie, mam problem z klimatronikiem.

Po prostu nie trzyma żądanej temperatury, gdy ustawie 20 to przez chwile dmucha cieplym a potem zimnym, podniose do 21 wiec znowu dmucha cieplym a po 3 minutach chłodnym.

Tylko zastanawiające jest to ze z nawiewów dolnych na nogi leci cieple powietrze a z kratek srodkowych i z podszybia leci chłód, co jest ?

Dodatkowo różnie rozdziela temperature lewa i prawa strone przy tych samych nastawach ale to juz przeczytałem w innym poście ze muszę wyczyścic potencjometry.

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Edytowane przez dobry_k
Opublikowano

Sprawdź czy klapy nawiewów się domykają.

Opublikowano

Poproszę o jakieś dokładniejsze wskazówki jak i co zrobić ?

Opublikowano

Chodziło mi o to czy jak wciskasz przyciski sterowania to czy klapy się zamykają do końca.

Opublikowano

za kazdym razem jak wciskam przycisk to slychac jakis ruch, skrzypienie nieraz ale nie widze czy sie calkowicie zamykaja, jak dobrze pamietam to po zdjęciu prawego schowka mozna podejrzec caly mechanizm, czy tak mam zrobic ?

Opublikowano

no dobra ale czy to tak nie jest że raz musi podgrzać a raz schłodzić bo inaczej by nie utrzymał tych 21 stopni bo jakby ciagle grzal no to by temp tylko rosła...

a vaga podpinałeś ??

Opublikowano

Nie, vaga jeszcze nie podpinałem, poza tym dla mnie nastawa 21 oznacza ze dmucha z temp 21, jak sie nagrzeje to prędkość wiatraka spada ale nadal dmucha z temp 21, w moim przypadku jest tak ze dmucha z tą samą predkością tylko że po chwili zaczyna wiać chlodem do tego stopnia ze robi się chlodno w aucie i jest to bardzo męczące w okresach kiedy trzeba uzywać ogrzewania.

Opublikowano

a jak są błędy? Bo jestem w takie sytuacji

Opublikowano

Jak masz błędy to chyba oczywiste że należy je wyeliminować. Czy obejdzie się bez wymiany jakiś części zależy od błędów.

Opublikowano

Nie, vaga jeszcze nie podpinałem, poza tym dla mnie nastawa 21 oznacza ze dmucha z temp 21, jak sie nagrzeje to prędkość wiatraka spada ale nadal dmucha z temp 21, w moim przypadku jest tak ze dmucha z tą samą predkością tylko że po chwili zaczyna wiać chlodem do tego stopnia ze robi się chlodno w aucie i jest to bardzo męczące w okresach kiedy trzeba uzywać ogrzewania.

Dla Ciebie może tak , ale sterownik klimatyzacji dąży do utrzymania we wnętrzu zadanej przez Ciebie temperatury i jak ustawisz temp 21 stopni to w zależności od aktualnej temperatury wewnątrz będzie odpowiednio mocno grzał lub chłodził i tak w kółko by utrzymać temperaturę wnętrza.

Opublikowano

Mam pytanie: Jak ustawisz tylko grzanie to czy grzeje cały czas? Jeśli tak to masz wszystko dobrze.

Opublikowano

Mam problem z klimatyzacją. Nabiłem ją i działała przez 3-5 dni. Było ok chłodziła ładnie.

Z czasem to zimne powietrze było coraz słabsze, az teraz klima wogole nie chodzi.

W klimatroniku błedów brak, wentylatory sie załączają, ciśnienie jest. Rurki wchodzące w kabine są aż lodowate.

Już za cholere nie wiem co moze być grane... Mysle żeby może podmienić panel klimy, może to on jest winny?

Opublikowano

A nie masz czasem ustawionego Auto. Wówczas po osiągnięciu zadanej temperatury klima słabnie i jest to normalne zjawisko.

Opublikowano

Nie ma znaczenia auto czy nie auto. Klima wogole nie działa. Leci zupełnie ciepłe powietrze. Najgorsze ze błedów brak ;/

Opublikowano

W takim razie może masz nieszczelność. Dla pewności jedź na ponowne sprawdzenie szczelności oraz ilości czynnika w układzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...