A4Arturr Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Witam Proszę o ocenę logów http://vaglog.rtnet.pl/log_186489.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186488.html Faluje doładowanie założyłem nowy N75 ale bez zmian
A4Arturr Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Jutro zrobię logi które podałeś. Mam dwa stałe błędy które powracją po wykasowaniu 17964 P1556 16524 P0140 ten drugi jest chyba od sondy za katalizatorem Sonda ta ma założony emulator prosty - czy po załozeniu kątowego błąd zniknie? Nie wiem co jest z tym katalizatorem może jest to tylko obudowa Puszka jest owinięta bandażem tą taśmą termiczną Podaję logi Logi 115+118 http://vaglog.rtnet.pl/log_186591.html zrobiłem dwa razy http://vaglog.rtnet.pl/log_186590.html 032http://vaglog.rtnet.pl/log_186592.html 020http://vaglog.rtnet.pl/log_186593.html002, 011, 003http://vaglog.rtnet.pl/log_186594.html czy z logów 020 można odczytać że z jedną cewką jest kiepsko? Edytowane 18 Września 2014 przez A4Arturr
Łukasz13 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 W aucie jest program, jest problem z doladowaniem bo turbina nie moze naladowac tego co chce program, a tego moga byc rozne powody, sprawdz szczelnosc dolotu, jak ok to trzeba zerknac do turbiny. Cofa mocno zaplon na 020, tu tez moga byc rozne przyczyny, swiece, program, itd. Ten pierwszy bład własnie wynika z tego że turbina niedoładowuje. Sprawdz szczelnosć kompresorem zawór dv czy sprawny, jak to bedzie ok trzeba sprawdzić czy klapka wg nie jest luzna i czy strona goraca w turbinie nie jest popękana.
A4Arturr Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 W aucie jest program, jest problem z doladowaniem bo turbina nie moze naladowac tego co chce program, a tego moga byc rozne powody, sprawdz szczelnosc dolotu, jak ok to trzeba zerknac do turbiny. Cofa mocno zaplon na 020, tu tez moga byc rozne przyczyny, swiece, program, itd. Znalazłem już jeden problem. W aucie był założony wskaźnik doładowania podpięty do kolektora. Nie było połaczenia kolektora z zaworem n249 - jedna końcówka była bez wężyka myślałem że tak ma być jak w sasiednim n112 Po poprawnym podpięciu przewodów auto dostało mocy jednak nadal są przerwy. Przerwy łapie na wyższch obrotach lub przy gwałtownym wciśnięci gazu. Zrobię kolejny raz logi . Świece filtry są nowe może coś z cewkami? Kolejna moja myśl to może coś z zaworem DV Wyciągałem go wydaję sie być sprwny. Kwestia tego czy jest dobrze założony chyba że nie ma różnicy. DV ma odwrotnie podpiety niż na tym zdjęciu szukając na internecie znalazłem też podpięcie zgodne z moim więc już zgupiałem
Łukasz13 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Dv na zdjeciu podpięty jest poprawnie, choć tak czy odwrotnie będzie działał, jesli tamten przewód nie był podłaczony to dv puszczała bo nie uszczelniała sie prawidłowo, ciśnienie z kolektora podane przez ten cienki króciec dociska tłoczek w dv i go uszczelnia. Zrób jak coś jeszcze raz 002+033 i 118+020. Czy coś z cewkami nie sądze, świece takie jak powinny być? Cofa bo są usterki w aucie plus program i pewnie mocno podciągniety zapłon w nim.
A4Arturr Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) Świece irydowe Denso IK20 0.4mm Proszę o jakąś podpowiedź jeśli da sie coś wywnioskować z logów. Może jednak ten zawór DV jest uszkodzony log 118+020http://vaglog.rtnet.pl/log_186680.html002+033http://vaglog.rtnet.pl/log_186681.html011http://vaglog.rtnet.pl/log_186682.html Edytowane 19 Września 2014 przez A4Arturr
Łukasz13 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Teraz z doladowaniem jest juz dobrze zostala tylko bardzo duza korekcja zaplonow i prawdopodobnie przez nia ograniczane jest doladowanie, sprobuj zalac jakies 98 i sprawdzic czy jest poprawa.
A4Arturr Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) Problem rozwiązany Podsumowując auto nie miało mocy z powodu odpietego przewodu łączącego kolektor z zaworem n249 został usunięty błąd 17964 P1556 Silink dostał mocy ale dalej szarpał problem się nasilał. Po podpieciu pod VAG z początku było wszysko ok brak błedów Dopiero jak problem się nasilił wyskoczyły błędy P0300 P0303 P0302 Świece w aucie Denso IK20 przebieg ok 1000km czyli jak nowe okazało się że coś jest z nimi nie tak .Po założeniu starych na 2 i 3 cylinder usterka usunięta samochód równo przyśpiesza Pytanie teraz dlaczego tak szybko padły świece czy może być to początek końca cewek? Jakie świece najlepiej założyć wcześniej były NGK w przyszłości założe LPG Edytowane 20 Września 2014 przez A4Arturr
gregor10 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Załóż klasyczne NGK PFR6Q i potestuj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się